eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślZakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego nowych (oryginalnych i równoważnych) materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Przemyśl: Zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego nowych (oryginalnych i równoważnych) materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 73306 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30650 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego nowych (oryginalnych i równoważnych) materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby Zamawiającego nowych (oryginalnych i równoważnych) materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego) do którego materiały są przeznaczone. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego, że zastosowanie materiałów równoważnych nie spowoduje utraty gwarancji producenta tych urządzeń. 2. Za równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje produkty, kompatybilne ze sprzętem , do którego jest zamawiany o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość wydruku w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę, o którym mowa w powyższym punkcie . Zamawiający bierze pod uwagę specyfikację wyrobu oryginalnego znajdującą się na stronach internetowych producenta. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny. 4. Wykonawca dostarcza materiały i ponosi koszty związane z transportem materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 5. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane partiami w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia faxem przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 6. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 6.1.wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe i posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, 6.2.materiały nie mogą być regenerowane tj. poddane procesowi ponownego napełniania, 6.3.materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, 6.4.materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 6.5. materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 6.6.materiały winny posiadać na produkcie logo producenta umożliwiające jednoznaczną identyfikację producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, termin przydatności do użytku. 7.Rodzaje materiałów eksploatacyjnych wraz z szacunkową ilością, określono w formularzu cenowym zał. Nr 2 do SIWZ. Rodzaj materiału eksploatacyjnego został określony poprzez wskazanie symbolu oryginalnego materiału eksploatacyjnego tj. symbolu nadanego przez producenta sprzętu biurowego, dla którego mają być użyte materiały. 8.Na skutek niemożliwego do przewidzenia, ewentualnego zmniejszonego zapotrzebowania na poszczególny asortyment (np. na skutek mniejszego zużycia), Zamawiający może zmniejszyć faktycznie zamawiane ilości w stosunku do podanych, do10 %.W związku z ograniczeniem dostaw o których mowa w niniejszym punkcie nie przysługuje wykonawcy względem zamawiającego jakiekolwiek roszczenie odszkodowawcze. 9. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu wyrobów równoważnych innego producenta, niż wskazany w ofercie. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. 10. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 11. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń (drukarek) wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem), wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia (drukarki) gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki w ciagu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązuje się w ramach ceny oferty do odbioru na własny koszt. wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. 14. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o dostarczenie do wglądu losowo wybranych materiałów eksploatacyjnych. 14. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały eksploatacyjne swoim transportem i na własny koszt w terminie jak w pkt. 5 do siedziby Zamawiającego w godz. 8-15 od poniedziałku do piątku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT PAPIER Ryszard Cebula Spółka jawna, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77641,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76221,15

  • Oferta z najniższą ceną: 76221,15 / Oferta z najwyższą ceną: 110920,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.