Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Ełk: Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem czołowym
Numer ogłoszenia: 73307 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem czołowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przewiduje się zakup z dostawą do Zamawiającego, fabrycznie nowego ciągnika z zamontowanym ładowaczem czołowym o parametrach nie gorszych od określonych poniżej: Ciągnik: - rok produkcji nie wcześniej jak 2007 r. - silnik turbodoładowany Euro II - Moc ciągnika wg normy ISO TR 14396 75 - 80 KM - liczba cylindrów 4 - napęd na 4 koła - skrzynia przekładniowa min 10/2 synchronizowana - automatyczna blokada mechanizmu różnicowego - udźwig podnośnika min 4000 kg - komplet obciążników (przód i tył) - instalacja pneumatyczna - 1 sekcja hydrauliki (2 gniazda) z położeniem pływającym - kabina komfortowa z ogrzewaniem i wentylacją - siedzenie pasażera - oświetlenie standardowe z zamontowanym światłem ostrzegawczym, migającym, żółtym - ciągnik musi posiadać świadectwo homologacji zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Ładowacz czołowy zamontowany na ciągniku będącym przedmiotem zamówienia: - udźwig minimum 1500 kg - wysokość podnoszenia łopaty minimum 3,2 m - wyposażenie: joystick, łopata gładka szerokość 1,6 m, objętość łyżki ok.0,5 m3 - przystosowany do pracy z ciągnikiem 2. należy załączyć broszurę lub prospekt reklamowy producenta potwierdzający dane techniczne 3. okres gwarancji min 18 miesięcy od daty zakupu na ciągnik i min 12 miesięcy na ładowacz czołowy 4. Serwis gwarancyjny położony w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.10.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe Kod CPV wg słownika 2008: 16.71.00.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie posiadają zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz zaległości z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności; 5) udzielą gwarancji na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż: 18 miesięcy na ciągnik i 12 miesięcy na ładowacz czołowy; 6) dostarczą na własny koszt zakupiony sprzęt do siedziby zamawiającego 7) złożą oferty zgodne z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przyjmą warunki umowy, wg załączonego wzoru. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Sprzedawcy są obowiązani przedłożyć: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), b. oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, c. oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na załączonym druku ) - załącznik Nr 2. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f. zaakceptowany projekt umowy ( na załączonym druku ) - załącznik Nr 3, Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, pok. Nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Świąteczna i nocna opieka weterynaryjna na terenie miasta Ełku.
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utwardzenie drogi powiatowej nr 1935N na odcinku Krzywe - Cisy
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1864N na odcinku Mostołty - Zdedy
więcej: przetargi w Ełku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.