To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Busko-Zdrój: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ROZBUDOWANEGO PAWILONU C1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU
Numer ogłoszenia: 73321 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136056 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, ul. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3703314, 3703314, faks 041 3784154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO ROZBUDOWANEGO PAWILONU C1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i rozruch wyposażenia dla części hotelowej Pawilonu C1 Szpitala Uzdrowiskowego Krystyna.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.34.42.80 - Radia przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia Osi 5 Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, sport i turystykę Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MEBLE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. MASTER, MARTA STERKOWICZ, MYTARZ 127, 38-230 NOWY ŻMIGRÓD, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240484,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111740,00
Oferta z najniższą ceną: 111740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172179,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DYWANY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH SOLIDNI SP. Z O.O., UL. WROCŁAWSKA 25/3, 61-838 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32743,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21175,00
Oferta z najniższą ceną: 21175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: POŚCIELE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENA ANNA KAPKA, UL. PRZY WEŁNIANYM RYNKU 13/2, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62922,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33989,00
Oferta z najniższą ceną: 33989,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: NACZYNIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ŁUSZCZKI IRENEUSZ, Przedsiębiorstwo Handlowe "UNIGA" Ireneusz Łuszczki
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE UNIGA, UL. REJTANA 22/98, 35-310 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1218,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 446,80
Oferta z najniższą ceną: 446,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: DROBNE WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIDA SP. Z O.O., ODDZIAŁ KIELCE, UL. ZAKŁADOWA 16E, 25-670 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38100,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24195,86
Oferta z najniższą ceną: 24195,86 / Oferta z najwyższą ceną: 44080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: SPRZĘT PORZĄDKOWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIDA SP. Z O.O., ODDZIAŁ KIELCE, UL. ZAKŁADOWA 16E, 25-670 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9951,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8025,68
Oferta z najniższą ceną: 8025,68 / Oferta z najwyższą ceną: 11640,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa i montaż telewizorów
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.