eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry WielkieWzmocnienie podłoża pod fundamentami kościoła p.w. św. Ap.Piotra i Pawła w Trutnowach gmina Cedry Wielkie - Dokończenie wyłożenia posadzki z wapienia olandzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Cedry Wielkie: Wzmocnienie podłoża pod fundamentami kościoła p.w. św. Ap.Piotra i Pawła w Trutnowach gmina Cedry Wielkie - Dokończenie wyłożenia posadzki z wapienia olandzkiego
Numer ogłoszenia: 73336 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, fax 058 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Ap. Piotra i Pawła w Trutnowach, Trutnowy 18, 83-020 Ced.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie podłoża pod fundamentami kościoła p.w. św. Ap.Piotra i Pawła w Trutnowach gmina Cedry Wielkie - Dokończenie wyłożenia posadzki z wapienia olandzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłożenie posadzki kościoła o powierzchni 229,65 m2 wapieniem olandzkim lub równoważnym. Zakres wykonania zamówienia obejmuje: rozbiórkę konstrukcji ciesielskiej nie przeznaczonej do ponownego montażu, oczyszczenie elementów wraz z posortowaniem oraz przestawienie ławek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej, wykonanie zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi o średnicy do 14 mm, wykonanie podkładów betonowych pod podłogi i posadzki, montaż posadzki pełnej z elementów prostokątnych wapienia olandzkiego. Przedmiot zamówienia należy wykonać według projektu do wglądu w siedzibie parafii oraz bezpłatnie pobrać kosztorys /ślepy/ i przedmiar robót. Całość prac objęta jest ochroną konserwatorską.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 14.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są: 1) spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) zobowiązanie do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz na zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, 4) zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia budowlane oraz będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 5) zapewnienie w wykonaniu zamówienia osób, posiadających niezbędne kwalifikacje,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 2, 3) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) kserokopię polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, 6) kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 roku Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), 7) informacje o liczbie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym wykaz tych osób wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 8) wykaz zamówień - każde odpowiadające swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres jest krótszy to za ten okres ) poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 9) wykazanie w złożonej ofercie tych części zamówienia, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 10) wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych ) przedstawiciela (-li ) Wykonawcy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 11) kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną uwzględniający wszystkie elementy przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy wraz z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trutnowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka w Trutnowach, Trutnowy 18, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka w Trutnowach, Trutnowy 18, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.