Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-31
Łódź: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, na użytek
Inspekcji Transportu Drogowego
( nr sprawy WITD.WSSAT.272 PN 2 16)
Numer ogłoszenia: 73342 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Trasnportu Drogowego , ul. Łagiewnicka 54/56, 91-851 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6398068, 6398069, faks 042 6398102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://witd.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, na użytek Inspekcji Transportu Drogowego ( nr sprawy WITD.WSSAT.272 PN 2 16).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, wolnego od wad samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, z rocznika 2016, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi o minimalnych parametrach technicznych określonych w Tomie II do SIWZ. Dostawa samochodu specjalnego - 1 szt, WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE ZAMAWIANEGO SAMOCHODU Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2016 Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t (włącznie). Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu furgon częściowo przeszklony. Kabina kierowcy trzyosobowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy długość minimalna 3 400 mm wysokość minimalna 1 800 mm szerokość minimalna 1 700 mm, mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone szybą. Druga szyba zamontowana w części biurowej po prawej stronie samochodu. Co najmniej jedna szyba z możliwością uchylenia. Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min 250°. Dwie szyby po lewej stronie samochodu, przeciwległe do drzwi przesuwnych. Co najmniej jedna szyba z możliwością uchylenia. Szyby przyciemnione technologią przydymiania lub oklejania . Nadwozie fabrycznie lakierowane w kolorze ciemnozielonym, z tym że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego. Wszystkie elementy pomalowane fabrycznie, z zastrzeżeniem, iż zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego poza fabryką, jednakże wyłącznie w technologii zgodnej z obowiązującą u producenta pojazdu. Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem przyciemnienia w stopniu od 50 do 90%. Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej min 2200 cm3 i mocy min 120 KW (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). Norma emisji spalin: min Euro 5+. Napędzana przednia oś pojazdu. Skrzynia biegów manualna minimum 6-cio biegowa. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. Kolumna kierownicy co najmniej z możliwością regulacji w płaszczyźnie pionowej. Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS + ASR. System kontroli trakcji (ESP lub równoważny) Hamulce tarczowe wymagane dla jednej z osi. Auto alarm + centralny zamek. Immobiliser. Klimatyzacja co najmniej z regulacją manualną. Klimatyzacja przedziału biurowego - rozprowadzana z klimatyzacji kabiny pojazdu (praca klimatyzacji przy włączonym silniku pojazdu) Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy. Instalacja radiowa + głośniki + radio z CD. Komplet opon zimowych. Elektryczne ustawianie lusterek bocznych + lusterka podgrzewane Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie. Meble (szafki) w tonacji jasno-szarej. Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej. Użyte materiały w przedziale biurowym o prędkości spalania nie większej niż 100mm/min. W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane co najmniej cztery siedziska: dla dwóch inspektorów i dwóch osób kontrolowanych. Wszystkie siedziska z wewnętrznymi schowkami. Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału. Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału. Rejestracja pojazdu na minimum trzy osoby. Dwa stoliki o zbliżonych wymiarach pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Każdy ze stolików powinien umożliwiać stabilne zamontowanie laptopa razem z zasilaczem (w celu unieruchomienia go podczas jazdy) z możliwością zamknięcia go pod płytą stołu. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka zamykana na klucz przeznaczona do zainstalowania urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja szafki powinna uwzględniać możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń. Przedział biurowy samochodu wyposażony w jedną trwale zamocowaną kasę metalową (zamykaną na klucz) ukrytą, np. w schowku pod siedziskiem inspektora. Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4. Wszystkie szafki w formie żaluzji (nie na zawiasy) i szuflady zabezpieczone samozatrzaskowymi zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. Co najmniej dwie szafki i jedna szuflada wyposażone w zamek zamykany na klucz. Wszystkie szafki, które są zamykane na klucz wyposażone w zamki zamykane i otwierane jednym kluczem. Oświetlenie przedziału biurowego - reflektory ledowe umieszczone w górnej części przedziału biurowego oraz oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer - punktowe kierunkowe reflektory ledowe zamontowane w suficie przedziału biurowego). W przedziale biurowym, w miejscu zapewniającym możliwość prawidłowej obsługi wyposażenia pojazdu będzie znajdować się panel sterujący z wyświetlaczem dotykowym, posiadający następujące funkcje: sterowanie oświetleniem wewnętrznym przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym pojazdu, sterowanie układem ogrzewania dodatkowego przedziału, sterowanie układem klimatyzacyjnym przedziału, obrazowanie poziomu naładowania dodatkowych akumulatorów oraz dźwiękową sygnalizację niskiego poziomu ich naładowania, wyświetlanie aktualnej daty, godziny. Zamontowane w pojeździe meble wykonane ze sklejki wodoodpornej, dopuszczonej do stosowania w tego rodzaju zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami. Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem - ogrzewanie postojowe (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych). Co najmniej 2 wyloty (wyloty nie powinny się znajdować pod nogami inspektorów) ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone równomiernie w całym przedziale biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego przedziału zabezpieczone przed bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania. Możliwość ustawiania godziny STARTU układu ogrzewania (webasto). Ściana działowa pomiędzy przedziałem magazynowym, a przedziałem biurowym po stronie magazynowej zabudowana otwartymi półkami (konstrukcja z profili aluminiowych). Półki wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonych urządzeń i wyposażenia. W dolnej części zabudowy przedziału magazynowego miejsce na wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 855 mm x 530 mm x 90 mm (minimum dla czterech segmentów). Z uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki. Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza o wymiarach 60x30x30cm). Sposób zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzenie. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki demontaż urządzenia. Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe. W części magazynowej zamontowany, zbiornik na wodę do mycia rąk. Obieg wody grawitacyjny. Niezbędne zapewnienie łatwego dostępu do zbiornika w celu jego wymiany + lustro. Szafka ubraniowa z wieszakami lub inne miejsce na odzież w przedziale magazynowym. Zespół dwóch dodatkowych bezobsługowych akumulatorów żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego w pojeździe) o łącznej pojemności min. 400 Ah. Do zestawu akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy 2300 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (trzy komputery, urządzenie wielofunkcyjne - drukarka laserowa, oświetlenie). System powinien działać niezależnie od pracy silnika pojazdu. Zamontowana instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego użytkowania wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki-kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. W momencie uruchomionego silnika pojazdu musi być zapewnione ładowanie akumulatorów żelowych bezpośrednio z alternatora pojazdu. Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania ( ładowarka ok. 40A) czterech akumulatorów żelowych w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230V z min. jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu. Ładowanie akumulatorów żelowych powinno być alternatywnie realizowane z alternatora pojazdu. Kontrolka ładowania zespołu dodatkowych akumulatorów w przedziale biurowym. Przy spadku napięcia w akumulatorach żelowych powinno nastąpić automatyczne włączenie ładowarki akumulatorów i dalsze ładowanie. Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem. Minimum sześć gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale magazynowym. Jedno samochodowe gniazdo 12V (typu zapalniczka ) w przedziale magazynowym i co najmniej dwa w przedziale biurowym. Okablowanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody ze złączami USB zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym, umożliwiające przełączanie pomiędzy dwoma komputerami i drukarką. Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy. Pojazdy wyposażone w dwa reflektory zewnętrzne typu LED ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej i przedniej części samochodu po jego prawej stronie. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 maja 2002 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 79, poz. 718). Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Dwa dodatkowe światła za lub na przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi (z błyskownikami w technologii LED). Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu samochodu z tablicą tekstową LED do wyświetlania komunikatów słownych o zmiennej treści (możliwość zaprogramowania minimum 50 komunikatów w różnych językach np. niemiecki, angielski, rosyjski itp. - dostępne znaki do zaprogramowania - polskie, cyrylica itp.), tablica powinna posiadać możliwość wyświetlania komunikatów w trybie lustrzanym - czytelne dla kierowcy pojazdu poprzedzającego pojazd wyświetlający komunikat np. ZJEDŹ NA PARKING, STOP, KONTROLA, tablica winna również umożliwiać wyświetlanie komunikatu w formie szyldu podświetlanego INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO w trybie standardowym. Tryb wyświetlania komunikatu na tablicy winien być widoczny na panelu sterownia tablicą. Sterownik do tablic tekstowych winien umożliwiać podgląd w czasie rzeczywistym treści oraz trybu wyświetlania komunikatu. Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Lampy wyposażone dodatkowo w lampy typu LED - pomarańczowe oraz czerwone podłączone do instalacji pojazdu bazowego - lampy żółte połączone z kierunkowskazami pojazdu, lampy czerwone z lampami STOP. Całkowita wysokość wyżej opisanej belki świetlnej nie powinna przekraczać 130mm. Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski - co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi. Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące bez limitu km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego. Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 72 godziny (w przypadku awarii układu elektrycznego nie dłużej niż 48 godzin). Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 3 lat. Perforacji nadwozia - co najmniej 6 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. Dostarczenie świadectwa homologacji dla pojazdu skompletowanego gwarantującej rejestrację pojazdu jako specjalny. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka) do przedziału biurowego. Drukarka żelowa lub laserowa z funkcją dwustronnego drukowania. Koło zapasowe pełne. CB-Radio - wraz z kompletną instalacją. Urządzenie sygnalizujące niezapięcie pasów bezpieczeństwa co najmniej dla fotela kierowcy. Przymiar wysokościowy min. 6 m Przymiar długościowy min. 30 m Latarka z ładowarką do zatrzymywania pojazdów 2 sztuki Lornetka Rolety przeciwsłoneczne w przedziale biurowym na wszystkich oknach (nie dotyczy okna w drzwiach przesuwnych). Komplet wycieraczek gumowych w kabinie kierowcy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na dostawie samochodów o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 PLN brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie w w warunku winien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie zamówień publicznych. 6.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1.: 7.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 7.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 7.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4 oświadczenie Wykonawcy dotyczące terminu realizacji zamówienia - według wzoru Formularza nr 9 do SIWZ, 7.1.5 oświadczenie o przynależności Wykonawców do tej samej grupy kapitałowej - Formularz nr 10 do SIWZ, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca obligatoryjnie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem nr 4. Dokumenty potwierdzające, że w w dostawy zostały wykonane należycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas realizacji zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56 ,
91-463 Łódź
telefon: 48 42 / 639-80-68 fax:48 42 / 639-81-02.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56 , 91-463 Łódź pokój 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.