eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 2 dniowej Narady Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w hotelu w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Kraków: Usługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 2 dniowej Narady Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w hotelu w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 73347 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129902 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne - na potrzeby realizacji 2 dniowej Narady Pełnomocników ds. Uzależnień z terenu Województwa Małopolskiego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w hotelu w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelarskiej w trakcie organizacji II Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów Burmistrzów, Prezydentów Miast z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii obejmującej zakup miejsc noclegowych wraz ze śniadaniem dla wykładowców, wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem oraz usługi restauracyjnej obejmującej przygotowanie oraz podanie posiłków w trakcie trwania narady tj. przerwa kawowa, obiad oraz kolacja w stylu regionalnym dla uczestników oraz wykładowców w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku w jednym z hoteli w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane. Zamówienie składa się z: 1.Usługi noclegowej w dniu 24 kwietnia 2013 r. /jeden nocleg/ przy zapewnieniu 2 dwuosobowych pokojów oraz 5 jednoosobowych pokojów dla 9 osób, w tym wykładowców narady. W cenę pokoju wliczone musi być śniadanie hotelowe w dniu 25 kwietnia 2013 r. dla 9 osób. W przypadku 2 pokoi jednoosobowych Zamawiający może zgłosić najpóźniej do dnia 22 kwietnia 2013 roku konieczność dostawienia dodatkowego łóżka w pokoju, za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie, Rezerwacji dodatkowych 22 pokojów dwuosobowych w dniu 24 kwietnia 2013 r /jeden nocleg/ dla uczestników, którzy wyrażą chęć skorzystania z pokoju, przy czym koszty noclegu pokryją indywidualnie. Cena noclegu w pokoju dwuosobowym dla uczestników ma być taka sama jak dla pokoju dwuosobowego opłacanego przez Zamawiającego. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu., w obiekcie spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski znajdujący się w granicach administracyjnych gminy Bukowina Tatrzańska lub gminy Poronin lub gminy Zakopane lub miasta Zakopane, wobec którego marszałek województwa wydał decyzję o zaszeregowaniu obiektu do rodzaju hoteli w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /Dz. U z 2004, nr 223, poz. 2268 z późn. zm./ oraz nadał kategorię zgodnie z ww. ustawą. Standard obiektu nie niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki, obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych obiekt musi spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób niepełnosprawnych określone w Załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie /Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169/, szczególnie w zakresie dostępu do sali wykładowej oraz miejsca podawania posiłków, w odległości nie większej niż 500 m od ww. obiektu hotelarskiego musi znajdować się przystanek linii busowych, autobusowych, przy czym: musi on posiadać dogodne bezpośrednie połączenie dojazdowe busowe/ autobusowe z siedziby gminy tj odpowiednio: z miejscowości Bukowina Tatrzańska /dla hotelu z gminy Bukowina Tatrzańska/ lub z miejscowości Poronin /dla hotelu z gminy Poronin/ lub z miejscowości Zakopane /dla hotelu z gminy Zakopane/, musi on posiadać dogodne bezpośrednie połączenie dojazdowe busowe/autobusowe z dworca PKP/PKS w Zakopanem dla hotelu położonego w mieście Zakopane, hotel powinien udostępnić uczestnikom narady możliwość zakwaterowania w pokojach hotelowych od godz. 9.00 w dniu 24 kwietnia 2013 roku, oraz możliwość zwolnienia rezerwacji pokojów hotelowych najpóźniej do godziny 15.30 w dniu 25 kwietnia 2013 roku. W przypadku niemożności udostępnienia pokojów uczestnikom w ww. godzinach hotel musi udostępnić pomieszczenie zamykane na klucz, w którym możliwe będzie pozostawienie bagaży przez osoby, które korzystać będą z noclegu podczas trwania narady. Każdy uczestnik korzystający z noclegu musi zostać poinstruowany, co najmniej słownie, przez obsługę hotelu, o sposobie korzystania z rezerwacji, zasadach korzystania z pokoju hotelowego oraz ostatecznej godzinie zwolnienia pokoju w dniu 25 kwietnia 2013 roku, każdy z pokojów powinien być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, TV, telefon stacjonarny. Pokoje dwuosobowe muszą być wyposażone w 2 komplety kluczy,przy obiekcie powinien znajdować się parking, z zapewnionymi min. 20 bezpłatnymi miejscami parkingowymi dla pojazdów uczestników narady, usługi restauracyjnej /przygotowanie i podanie posiłków/ w dniu 25 kwietnia 2013 r. obejmującej śniadanie dla 9 osób bufet gorący - 2 dania gorące do wyboru oraz bufet zimny- wędliny, sery, jajka, dżemy, jogurty naturalne, owocowe, mleko, musli, masło, pieczywo, napoje: kawa i mleczko do kawy, herbata i cytryna do herbaty, woda mineralna, soki owocowe. Usługa restauracyjna /śniadanie/ powinna odbywać się w tym samym miejscu co nocleg. 2. Wynajmu jednej sali wykładowej - w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku mieszczącej co najmniej 60 osób dostępną w godzinach zgodnych z harmonogramem II Narady Pełnomocników ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów Burmistrzów, Prezydentów Miast z terenu Województwa Małopolskiego do realizacji celów gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sala wykładowa musi znajdować się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy narady. Sala wykładowa musi być utrzymana w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, pozbawiona przedmiotów niezwiązanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami, wyposażona w sprawne ogrzewanie, sprzęt do prowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran i projektor do wyświetlania multimediów, 1 flipchart z kartkami papieru oraz kompletem markerów, 1 ryzę papieru A4, 1 laptop, dostęp do Internetu. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. Sala powinna być wyposażona w krzesła z rozkładaną podkładką umożliwiającą pisanie lub też krzesła i stoły umożliwiające swobodne pisanie na dwóch kartkach A-4, ustawione w układzie szkolnym dla uczestników narady, a także w prezydium dla wykładowców w postaci stołu z miejscami siedzącymi dla 3 osób o powierzchni pozwalającej na równoczesne swobodne umieszczenie na blacie laptopa i swobodne pisanie na dwóch kratkach A-4 na każdym z 3 stanowisk. 3.Usługi restauracyjnej dla uczestników narady, w godzinach zgodnych z harmonogramem narady stanowiącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, w postaci: obiadu na gorąco w formie bufetowej /serwowanym na siedząco/ w dniu 24 kwietnia 2013 roku dla 60 osób oraz w dniu 25 kwietnia 2013 roku dla 57 osób, zgodnie z poniższym opisem: dwa ciepłe dania mięsne do wyboru - min. 130g na osobę np. roladki z kurczaka ze szpinakiem, pieczony karczek, schab faszerowany, kurczak marynowany w occie balsamicznym oraz jedno ciepłe danie wegetariańskie - min 120 g na osobę np. gołąbki jarskie w sosie pieczarkowym, dodatki ziemniaki gotowane lub ziemniaki opiekane lub frytki lub dufinki - min. 100g na osobę, warzywa świeże w formie surówki, warzywa gotowane na parze lub warzywa z patelni - min. 100g na osobę, woda mineralna - 150 ml na osobę, soki - 150 ml na osobę - podane w dzbankach. Przykładowy zestaw: karczek pieczony podany z sosem pieczarkowym 130g na osobę, ziemniaki opiekane - 100g na osobę, warzywa świeże w formie surówki, warzywa gotowane - 100g na osobę, woda mineralna- 150 ml na osobę, soki - 150 ml na osobę - podane w dzbankach. serwisu kawowego w dniach 24 i 25 kwietnia 2013 roku każdorazowo dla 60 osób w trakcie, którego będzie podawana mieszanka kruchych ciasteczek /co najmniej 3 rodzaje/, w ilości nie mniejszej niż 50g z każdego rodzaju na osobę, ciasto domowe /np. sernik, szarlotka,brownie/ - po min. 2 kawałki na osobę, owoce 3 kg /winogrona, jabłka, banany/, soki owocowe /min. 2 rodzaje/ w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę, woda mineralna gazowana lub niegazowana podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę. Ponadto w trakcie całodniowego trwania narady, w tym na wszystkich przerwach, Wykonawca zapewni dostęp do gorącej kawy oraz herbaty w termosach, oraz dodatków: mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, najlepiej umieszczonych na oddzielnym stole, kolacji w stylu regionalnym w dniu 24 kwietnia 2013 roku dla 60 osób. Styl regionalny oznacza, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas kolacji zapewnił uczestnikom atrakcję regionu w postaci: degustacji tradycyjnych miejscowych potraw regionalnych, składających się z: przystawki w postaci przekąsek zimnych - min 30 g na osobę, gorącego dania głównego z dodatkami - min. 210 g na osobę, słodkiego deseru - min. 60 g na osobę, napojów bezalkoholowych - min. 200 ml na osobę tj. kawa, herbata, soki oraz 60 minutowego występu zespołu muzycznego podczas którego zostanie zaprezentowana tradycyjna muzyka regionu lub wystąpienie prelegenta, który zaprezentuje historię regionu, w którym odbywa się narada. Obiad, kolacja oraz serwis kawowy zorganizowane muszą być w innym pomieszczeniu, niż to, w którym organizowana będzie narada, przy czym serwis kawowy zorganizowany musi być w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, w którym organizowana będzie narada. Przedstawiciel Wykonawcy na bieżąco uzupełniać będzie brakujące/wyczerpane składniki serwisu kawowego, zarówno w trakcie trwania przerwy kawowej, jak i po jej zakończeniu, oraz zapewni na każdą przerwę kawową czyste naczynia co najmniej w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników w poszczególnych dniach. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia, oraz ostateczny plan przebiegu kolacji w stylu regionalnym wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego do dnia 22 kwietnia 2013 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel Czarny Potok, Grupa Trip Sp.z o.o. SKA, ul. Tetmajera 20, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20097,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.