To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73353 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Bielsko-Biała: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42719-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
51566100000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
334 971 497, faks
33 4971786, 8227539, e-mail
on.zp@um.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem nawierzchni alei w północnej części Cmentarza Komunalnego przy ul. Karpackiej w Bielsku-Białej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GM.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski obejmuje usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego. Niniejszy nadzór obejmuje w szczególności: 1)zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zaznajomienie się z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2)złożenie oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3)ścisłą współpracę z Zamawiającym i reprezentowanie jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 4)doradztwo podczas całego procesu inwestycyjnego, rozstrzyganie sporów, proponując sposoby ich rozwiązania, 5)uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji, prowadzenie narad na budowie i sporządzanie protokołów z narad, kontrola realizacji ustaleń z tych narad (w miarę potrzeb); 6)nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji w taki sposób, aby inwestycja była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami (w tym w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów ppoż.), zasadami wiedzy technicznej, umową oraz ofertą wykonawcy robót, w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie, b)skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, a także realizacji warunków ustalonych w decyzjach, uzgodnieniach i warunkach technicznych i administracyjnych opiniujących realizację inwestycji (w przypadku wystąpienia tych dokumentów), c)w razie zagrożenia terminu Inspektor Nadzoru przeanalizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawi Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych na warunkach określonych w umowie na roboty budowlane, d)sprawdzenie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych lub podwykonawców posiadają kwalifikacje oraz odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych, e)weryfikacja, czy podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych na budowie, wykonują rzeczywiście takie roboty, które Wykonawca w swej ofercie deklarował jako roboty planowane do wykonania przez podwykonawców, f)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych przestrzegania reżimów technologicznych wykonywania robót, wynikających ze specyfiki prowadzonych prac i wymagań zawartych w STWiORB, w szczególności w zakresie temperatur, czasu przerw technologicznych, warunków atmosferycznych, itp., g)koordynowanie prac ewentualnych innych wykonawców na budowie, h)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlanych, i)sporządzanie wszelkich niezbędnych dokumentów, stosownie do postanowień umowy, umowy na roboty budowlane, wymagań Zamawiającego i/lub innych instytucji, j)sprawdzanie, czy zapewniona jest ochrona i ubezpieczenie inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z umową na roboty budowlane, k)opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów i technologii, l)wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, m)kontrola prawidłowego rozliczenia inwestycji (m.in. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót), 7)zapewnienie skuteczności nadzorowania poprzez obecność na budowie w odpowiednich odstępach czasu, tj. min. 3 razy w tygodniu, a także na każde nieplanowane wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia (obecność na placu budowy należy udokumentować odpowiednimi zapisami w ewidencji pobytów, które prowadzić będzie Inspektor Nadzoru, a zatwierdzać będzie Zamawiający), 8)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie maksymalnie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10)stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie zaistnienia potrzeby ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 11)uczestnictwo w zakończeniu inwestycji - odbiorze robót: a)stwierdzenie zakończenia wszystkich robót, b)wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót budowlanych w terminie określonym umową na roboty budowlane i powiadomienie o tym wszystkie zainteresowane strony, c)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, d)opracowanie oceny jakościowej wykonanych robót wraz z jej uzasadnieniem, e)kontrola usunięcia wad przez wykonawcę robót, f)podpisanie odbioru końcowego robót, 13)skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy podczas końcowego odbioru inwestycji i sprawdzenie m.in.: złożenia wymaganych dokumentów, poświadczających wprowadzenie do obrotu zastosowanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,protokołów odbiorów technicznych wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z potwierdzeniem przyjęcia jej do zasobu geodezyjnego), instrukcji użytkowania i konserwacji zastosowanych materiałów, dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie trwania budowy i innych wymaganych dokumentów oraz ich weryfikację pod kątem zgodności z wymaganiami i przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71244000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3592.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4418.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług w zakresie porządkowania terenów przy pustostanach stanowiących zasób Gminy Bielsko - Biała będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VI / 2025
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka przy ul. Kasprowicza 48 w Czechowicach-Dziedzicach na Ambulatorium Zdrowia Psychicznego"
- Modernizacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach
- Modernizacja instalacji c.o. i hydrantowej w Liceum Ogólnokształcącym w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.