To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73360 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Sierakowice: Przebudowa parkingu przy ulicy Kartuskiej w Sierakowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38293-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38813-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, krajowy numer identyfikacyjny
19167497700000, ul.
ul. Lęborska
30,
83340
Sierakowice, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 819 500, faks
586 819 575, e-mail
sierakowice@sierakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sierakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parkingu przy ulicy Kartuskiej w Sierakowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SUE.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy ul. Kartuskiej w miejscowości Sierakowice. 2. Przewidywany zakres robót: o rozbiórka istniejących nawierzchni (z kostki betonowej, z płyt betonowych) wraz z obramowaniem (krawężniki, oporniki, obrzeża betonowe); o wykonanie koryta pod nawierzchnie; o wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem; o wykonanie warstwy podbudowy z chudego betonu pod nawierzchnię i chodnik; o ustawienie krawężników kamiennych 15x30cm, oraz obrzeży kamiennych 8x30cm na ławie betonowej z oporem; o ułożenie nawierzchni z kostki granitowej surowo łupanej 8 x11cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej (miejsca postojowe, jezdnie manewrowe oraz ściek); o ułożenie nawierzchni z kostki granitowej-sjenit surowo łupanej 8x11cm koloru czarnego na podsypce cementowo - piaskowej (pasy o szerokości 12cm wydzielające miejsca postojowe); o ułożenie nawierzchni z płytek kamiennych ciętych płomieniowanych 20x20cm koloru rudoszarego na podsypce cementowo - piaskowej (chodnik); o ułożenie nawierzchni z kostki granitowej-sjenit nieregularnej 6x6cm koloru czarnego (pas szerokości 0,5m wzdłuż krawężnika oddzielającego miejsca postojowe i jezdnie od chodnika - opaska bezpieczeństwa); o ułożenie humusu wraz z obsianiem mieszankami traw. 3. Założenia techniczne: a) Miejsca postojowe, jezdnie manewrowe: - jezdnie manewrowe o szerokości od 5,0 do 6,0m; - miejsca postojowe o wymiarach 2,5m x 5m; - miejsca postojowe dla niepełnosprawnych 3,6m x 5m; - szerokość ścieku (rynsztoku) 0,55 m; - nawierzchnia z kostki granitowej surowo łupanej 8x11cm koloru szarego; - miejsca parkingowe oddzielone pasem o szerokości 11cm wykonanym z kostki granitowej - sjenit surowo łupanej 8x11cm koloru czarnego; b) Chodnik: - nawierzchnia z płytek kamiennych ciętych płomieniowanych 20x20cm koloru rudo - szarego. c)Opaska bezpieczeństwa: - wzdłuż krawężnika oddzielającego miejsca parkingowe i jezdnię od chodnika pas o szerokości 0,5m z kostki granitowej - sjenit nieregularny 6x6cm koloru czarnego. Zestawienie powierzchni planowanych do budowy nawierzchni: - Nawierzchnia z płytek kamiennych ciętych 20x20 (chodnik) - 336 m^2, - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej 8x11 - 1351 m^2 (w tym: drogi manewrowe - 772 m^2, miejsca postojowe - 629 m^2), - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej sjenit 6x6 (opaska bezpieczeństwa) - 99 m^2, - Nawierzchnia z kostki granitowej surowołupanej sjenit 8x11 (wydzielenie miejsc parkingowych) - 31 m^2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45110000-9,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT472821.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 600000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.