Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Racibórz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 73369 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Racibórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w/w zadanie zostało podzielone na 2 części, zakres dostawy obejmuje: CZĘŚĆ I - Dostawa sprzętu komputerowego dla UM. 1).Komputer PC - 10 szt, 2).Notebook - 1 szt. 3).Monitory ekranowe LCD 19 - 20 szt. 4).Drukarki laserowe sieciowe A4 - 15szt. 5).Drukarka kolorowa atramentowa A4 - 1 szt, 6).Switch - 10 szt, 7).Nagrywarka DVD - 10 szt, 8).Skaner - 1 9).Pamięć RAM- 10 szt. 10).Zasilacz - 20 szt, 11).Myszka optyczna - 20 szt. 12).Klawiatura - 20 szt. 13).Dysk twardy - 5 szt, CZĘŚĆ II - Dostawa notbooka, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wydziału EKiS. 1). Notebook - 8 szt, 2). Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt, 3). Aparat fotograficzny - 3 szt, 4). Pendrive - 8 szt, 5). Microsoft Office Standard Pl 2007 Academic Open (licencja na 8 stanowisk plus 1 nośnik) - 8 szt, 6). Corel Point Shop Pro (wersja X lub wyższa) - 3 szt, 7). Program Pakiet klasowy eduROM - szkoła podstawowa, klasa 4, 5, 6 (po dwa pakiety osobno dla klasy 4, 5, 6) producent Young Digital Planet SA - 2 szt, 8). Program Pakiet przedmiotowy eduROM - szkoła podstawowa matematyka klasa 4, 5, 6 producent Young Digital Planet SA - 14 szt, 9). Tusz do drukarki: BROTHER DCP-357C komplet (czarny, błękitny, purpurowy, żółty) - 5 szt, 10). Tusz do drukarki: LEXMARK Z602 komplet (czarny, kolorowy) - 2 szt, 11). Toner do drukarki: OKI C 5650 komplet (czarny, błękitny, purpurowy, żółty) - 6 szt, 12). Toner do drukarki: HP Fotosmart C3180 komplet (czarny, kolorowy) - 10 szt. Zadanie część II jest realizowane w ramach projektu Szkoła równych szans które jest projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.Dostawa na koszt własny Wykonawcy. 3.Bezpłatny rozładunek towaru przez Wykonawcę z wniesieniem do wszystkich wydziałów Urzędu Miasta Racibórz przy ulicy Stefana Batorego 6. 4.Dokładną godzinę umówionej dostawy towaru Wykonawca podaje Zamawiającemu telefonicznie dzień wcześniej. 5.W przypadku wystąpienia dostawy sprzętu niezgodnego z zamówieniem - Wykonawca obowiązany jest wymienić go w terminie do 3 dni od chwili dostawy towaru. 6.Dopuszcza się składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7.Wykonawca gwarantuje , że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9.Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarki, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 10.W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: - udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, do wyczerpania się środka barwiącego, - pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-1, 48.19.00.00-6, 32.33.15.00-7, 38.65.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie część II jest realizowana w ramach projektu Szkoła równych szans, które jest projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla UM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, zakres dostawy obejmuje: 1).Komputer PC - 10 szt, 2).Notebook - 1 szt. 3).Monitory ekranowe LCD 19 - 20 szt. 4).Drukarki laserowe sieciowe A4 - 15szt. 5).Drukarka kolorowa atramentowa A4 - 1 szt, 6).Switch - 10 szt, 7).Nagrywarka DVD - 10 szt, 8).Skaner - 1 szt, 9).Pamięć RAM- 10 szt. 10).Zasilacz - 20 szt, 11).Myszka optyczna - 20 szt. 12).Klawiatura - 20 szt. 13).Dysk twardy - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa notbooka, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wydziału EKiS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w następującym zakresie: 1). Notebook - 8 szt, 2). Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt, 3). Aparat fotograficzny - 3 szt, 4). Pendrive - 8 szt, 5). Microsoft Office Standard Pl 2007 Academic Open (licencja na 8 stanowisk plus 1 nośnik) - 8 szt, 6). Corel Point Shop Pro (wersja X lub wyższa) - 3 szt, 7). Program Pakiet klasowy eduROM - szkoła podstawowa, klasa 4, 5, 6 (po dwa pakiety osobno dla klasy 4, 5, 6) producent Young Digital Planet SA - 2 szt, 8). Program Pakiet przedmiotowy eduROM - szkoła podstawowa matematyka klasa 4, 5, 6 producent Young Digital Planet SA - 14 szt, 9). Tusz do drukarki: BROTHER DCP-357C komplet (czarny, błękitny, purpurowy, żółty) - 5 szt, 10). Tusz do drukarki: LEXMARK Z602 komplet (czarny, kolorowy) - 2 szt, 11). Toner do drukarki: OKI C 5650 komplet (czarny, błękitny, purpurowy, żółty) - 6 szt, 12). Toner do drukarki: HP Fotosmart C3180 komplet (czarny, kolorowy) - 10 szt. Zadanie jest wykonywane w ramach projektu Szkoła równych szans które jest projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.32.20.00-1, 48.19.00.00-6, 38.65.10.00-3, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.