Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Łódź: Dostawa różnych wyrobów medycznych dla potrzeb oddziałów szpitalnych z podziałem na 17 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
ZP/26/2012
Numer ogłoszenia: 73401 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych wyrobów medycznych dla potrzeb oddziałów szpitalnych z podziałem na 17 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/26/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych wyrobów medycznych z podziałem na 17 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia Pakiet I Cewniki jednorazowe Foley a, Pezzera, dreny Pakiet II Rękawice medyczne nitrylowe, bezpudrowe Pakiet III Jednorazowe staplery Pakiet IV Podgrzewacz przepływowy Pakiet V Kubki dla chorych pojniki Pakiet VI Kubki jednorazowe Pakiet VII Worki do zbiórki moczu Pakiet VIII Okulary ochronne dla personelu medycznego Pakiet IX Filtry Pakiet X Filtry Pakiet XI Cewniki urologiczne Nelatona Pakiet XII Rurki ustno gardłowe, maski tlenowe Pakiet XIII Zestawy do wkłuć centralnych Pakiet XIV Wózek stelaż na brudną bieliznę Pakiet XV Czajniki elektryczne Pakiet XVI Wieszaki urologiczne, uchwyty na basen Pakiet XVII Statywy do kroplówek, parawany medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 - 18 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.14.13.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami: Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy pakietu I - IV, VII, IX - XIII Kserokopia deklaracji zgodności z normami PN EN 455 (1, 2, 3) oraz z normami PN EN 374 - 3 potwierdzająca odporność na zasady organiczne i nieorganiczne, alkohole, aldehydy - dotyczy pakietu II Kserokopia deklaracji zgodności z normami EN 166 ochrona indywidualna oczu - dotyczy pakietu VIII Materiały informacyjne, ulotki lub karty techniczne zawierające szczegółowy opis oferowanego produktu oraz potwierdzające numery katalogowe - dotyczy pakietu II Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do kontaktu z żywnością - dotyczy pakietu V i VI.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT, zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 budynek administracyjny parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Cewniki jednorazowe Foley a, Pezzera, dreny Pakiet III Jednorazowe staplery Pakiet VII Worki do zbiórki moczu Pakiet XI Cewniki urologiczne Nelatona Pakiet XII Rurki ustno gardłowe, maski tlenowe Pakiet XIII Zestawy do wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2, 4, 8, 12 - 14 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.14.13.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice medyczne nitrylowe, bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet IV Podgrzewacz przepływowy Pakiet V Kubki dla chorych pojniki Pakiet VI Kubki jednorazowe Pakiet VIII Okulary ochronne dla personelu medycznego Pakiet IX Filtry Pakiet X Filtry Pakiet XIV Wózek stelaż na brudną bieliznę Pakiet XV Czajniki elektryczne Pakiet XVI Wieszaki urologiczne, uchwyty na basen Pakiet XVII Statywy do kroplówek, parawany medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 5 - 7, 9 - 11, 15 - 18 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.14.13.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- SZP.221-3.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego - nr 14/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Neurochirurgii - 16/TP/2025
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.