Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Działdowo: Świadczenie usług doradztwa na etapie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych
z potencjalnymi członkami spółdzielni socjalnych w ramach projektu
Przepis na życiową szansę
Numer ogłoszenia: 7340 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Działdowska Agencja Rozwoju S.A. , ul. Wł. Jagiełły 15, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 697 06 66, faks (023) 697 06 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.darsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa na etapie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi członkami spółdzielni socjalnych w ramach projektu Przepis na życiową szansę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług doradztwa na etapie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi członkami spółdzielni socjalnych w ramach projektu Przepis na życiową szansę realizowany w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, na podstawie umowy nr POKL.07.02.02-28-003/12-00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 dla wszystkich części zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I-III na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, ponadto: dla części I: Świadczenie usługi doradczej - psycholog Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu doradztwa z zakresu psychologii, z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. dla części II: Świadczenie usługi doradczej - doradca zawodowy Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu łącznie minimum 50h doradztwa z zakresu ekonomii społecznej i/lub wykaże się doświadczeniem w zakresie zarządzania co najmniej jednym projektem w zakresie ekonomii społecznej, z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. dla części III: Świadczenie usługi doradczej - doradca biznesowy Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu łącznie minimum 50h doradztwa z zakresu ekonomii społecznej i/lub wykaże się doświadczeniem w zakresie zarządzania co najmniej jednym projektem w zakresie ekonomii społecznej, z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorcy i wykonawcy usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 dla wszystkich części zamówienia, ponadto: dla części I : Świadczenie usługi doradczej - psycholog warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie świadczyła doradztwo, posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu psychologii. dla części II : Świadczenie usługi doradczej - doradca zawodowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie posiadać wykształcenie wyższe oraz posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu łącznie minimum 50h doradztwa z zakresu ekonomii społecznej i/lub wykaże się doświadczeniem w zakresie zarządzania co najmniej jednym projektem w zakresie ekonomii społecznej. dla części III : Świadczenie usługi doradczej - doradca biznesowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie posiadać wykształcenie wyższe oraz posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu łącznie minimum 50h doradztwa z zakresu ekonomii społecznej i/lub wykaże się doświadczeniem w zakresie zarządzania co najmniej jednym projektem w zakresie ekonomii społecznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 dla wszystkich części zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a. zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku opóźnień w realizacji projektu, niewynikających ze strony Zamawiającego, b. zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej doradztwo lub innych zdarzeń losowych, uniemożliwiających wywiązanie się z umowy. W przypadku zmiany osoby prowadzącej doradztwo, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w pkt. 6.1. SIWZ. Powyższe zmiany mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej doradztwo oraz wyrażenie zgody przez Zamawiającego na tę zmianę, c. w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, e. zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy kwoty podatku zapłaconego przez Wykonawcę, f. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Działdowska Agencja Rozwoju S.A.
13-200 Działdowo, ul. Wł. Jagiełły 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Działdowska Agencja Rozwoju S.A. 13-200 Działdowo, ul. Wł. Jagiełły 15, pokój 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, na podstawie umowy nr POKL.07.02.02-28-003/12-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Mędrzechów.
- Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.