Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem informatyki Oddziału ZUS w Rzeszowie - w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO
Numer ogłoszenia: 73420 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem informatyki Oddziału ZUS w Rzeszowie - w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych związanych z funkcjonowaniem informatyki Oddziału ZUS w Rzeszowie, w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO. Część I CPV: 30125100-2 - wkłady barwiące. Dopuszcza się składanie ofert na artykuły równoważne tzn. wyprodukowane przez innych producentów niż producent drukarek lub jego uprawniony przedstawiciel. Oferowane artykuły równoważne muszą posiadać parametry techniczne (np. ilość wydruków lub ilość znaków, pojemność tuszu lub tonera) zgodne (lub lepsze) z parametrami artykułów zalecanymi przez producenta urządzenia. Zamawiający wyjaśnia, że urządzenia do których przeznaczone są artykuły oznaczone (gwiazdką) są objęte okresem gwarancyjnym. Stosowanie artykułów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych artykułów. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia podczas realizacji zamówienia ilości zamawianych materiałów o 30% w stosunku do całości zamówienia. Realizacja dostaw na życzenie Zamawiającego w max. 5 transzach (w dowolnym terminie) przez okres 12-tu m-cy od dnia podpisania umowy. 2. Pierwsza dostawa w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy, pozostałe partie w terminie do dwóch tygodni od dnia otrzymania zlecenia dostawy. 3. Oferowane artykuły, muszą być niezawodne w eksploatacji,. Takie cechy jak jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się wydruków (kopii), winny co najmniej odpowiadać jakości wyrobu producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będą stosowane. Wydajność oferowanych kaset z tonerem musi być testowana zgodnie z normą ISO/IEC 19752. 4.Oferowane artykuły muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą dostawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu: 5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; 5.2 który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej oraz nazwy producenta (importera); 5.3 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu [ na formularzu cenowym ] oraz dołączyć kartę katalogową bądź etykietę asortymentu, lub inny dokument (w języku polskim) z którego będzie wynikało, że oferowany artykuł: - spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, - charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Złożyć oświadczenie, że oferowany artykuł był testowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (dotyczy wydajności oferowanych kaset z tonerem) UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca na dostarczony towar zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego. Część II: CPV: 30217330-5 - taśmy magnetyczne, 3021300-6 - wyroby komputerowe 1.Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu: a) identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; b). który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej oraz nazwy producenta (importera); c) równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu ( na formularzu cenowym ) oraz dołączyć kartę katalogową bądź etykietę asortymentu, lub inny dokument (w języku polskim) 2.W pozycjach 8 i 9 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie i dostawę używanych materiałów, z gwarancją co najmniej 12 miesięcy. 3.Terminy dostaw: a) pierwsza partia, obejmująca co najmniej: 80 sztuk pamięci RAM, 70 sztuk czytników, 200 wtyków RJ-45 oraz po 20 płyt DVD z każdego rodzaju - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, b) druga partia, obejmująca pozostałe materiały, w terminie do zakończenia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.21.73.30-5, 30.23.73.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wpłatę wadium dla składających ofertę na część pierwszą - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Dla części II zamówienia wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ZUS w Rzeszowie (kod 35-075) , budynek ul. Siemiradzkiego 8 pok. 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 23 - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CPV: 30125100-2 - wkłady barwiące..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dopuszcza się składanie ofert na artykuły równoważne tzn. wyprodukowane przez innych producentów niż producent drukarek lub jego uprawniony przedstawiciel. Oferowane artykuły równoważne muszą posiadać parametry techniczne (np. ilość wydruków lub ilość znaków, pojemność tuszu lub tonera) zgodne (lub lepsze) z parametrami artykułów zalecanymi przez producenta urządzenia. Zamawiający wyjaśnia, że urządzenia do których przeznaczone są artykuły oznaczone (gwiazdką) są objęte okresem gwarancyjnym. Stosowanie artykułów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych artykułów. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia podczas realizacji zamówienia ilości zamawianych materiałów o 30% w stosunku do całości zamówienia. Realizacja dostaw na życzenie Zamawiającego w max. 5 transzach (w dowolnym terminie) przez okres 12-tu m-cy od dnia podpisania umowy. 2. Pierwsza dostawa w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy, pozostałe partie w terminie do dwóch tygodni od dnia otrzymania zlecenia dostawy. 3. Oferowane artykuły, muszą być niezawodne w eksploatacji,. Takie cechy jak jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywania się wydruków (kopii), winny co najmniej odpowiadać jakości wyrobu producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będą stosowane. Wydajność oferowanych kaset z tonerem musi być testowana zgodnie z normą ISO/IEC 19752. 4.Oferowane artykuły muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą dostawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu: 5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; 5.2 który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej oraz nazwy producenta (importera); 5.3 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu ( na formularzu cenowym ) oraz dołączyć kartę katalogową bądź etykietę asortymentu, lub inny dokument (w języku polskim) z którego będzie wynikało, że oferowany artykuł: - spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego, - charakteryzuje się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Złożyć oświadczenie, że oferowany artykuł był testowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (dotyczy wydajności oferowanych kaset z tonerem) UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca na dostarczony towar zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CPV: 30217330-5 - taśmy magnetyczne, 30237300-2 - wyroby komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu: a) identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy; b) . który Zamawiający określa poprzez wskazanie jego parametrów technicznych, nie wymieniając przy tym jego nazwy czy nazwy producenta - należy wpisać rodzaj oferowanego asortymentu poprzez wskazanie jego nazwy handlowej oraz nazwy producenta (importera); c) równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu ( na formularzu cenowym ) oraz dołączyć kartę katalogową bądź etykietę asortymentu, lub inny dokument (w języku polskim) 2. W pozycjach 8 i 9 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie i dostawę używanych materiałów, z gwarancją co najmniej 12 miesięcy. 3. Terminy dostaw: a) pierwsza partia, obejmująca co najmniej: 80 sztuk pamięci RAM, 70 sztuk czytników, 200 wtyków RJ-45 oraz po 20 płyt DVD z każdego rodzaju - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, b) druga partia, obejmująca pozostałe materiały, w terminie do zakończenia umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.30-5, 30.23.73.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.