To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Prudnik: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru na zadaniu: rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 19 oficyna
Numer ogłoszenia: 73420 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 48150 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru na zadaniu: rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 19 oficyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Reprezentowanie inwestora na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z przedmiarami robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w robotach budowlanych. 3) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, 4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także dokonanie rozliczenia budowy. 5) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do dwóch pobytów tygodniowo na budowie w trakcie realizacji robót i na każde żądanie Zamawiającego i Wykonawcy. Inspektor Nadzoru reprezentuje Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych działając w imieniu i na rachunek Zamawiającego w ramach uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu umowy zawartej z Wykonawcą w tym: a) Ma prawo wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, b) Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia bądź zdrowia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Spółka z o.o., ul. Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4000.00
- Oferta z najniższą ceną: 4000.00 / oferta z najwyższą ceną: 4000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.