To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Sanok: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce.
Numer ogłoszenia: 7342 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329038 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656551, faks 013 4656553.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązuje się do dostarczenia produktów o wymaganiach (parametrach) określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących produktów: system nagłośnieniowy, wzmacniacz, stacje robocze komputera, laptop, oprogramowania systemowe, monitory LCD, drukarkę laserową, skaner, projektor, ekran projektora, odbiornik LCD, odtwarzacz DVD. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących produktów: stoliki świetlicowe, stoliki drewniane, krzesła drewniane, stół konferencyjny, regał meblowy, meble biurowe (komplet), biurka pod komputer, krzesła obrotowe. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę następujących produktów: zestaw do ćwiczeń, stół bilardowy, nakładka ping-pong na stół bilardowy. Zadanie nr 4 obejmuje dostawę następujących produktów: szafa chłodnicza galwanizowana , lodówka-chłodziarka, lodówka-chłodziarka zamrażarka, stół roboczy, piekarnik elektryczny, regały magazynowe, wózek kelnerski , suszarki do naczyń i sztućców, suszarki do naczyń, szafka gospodarcza, szafka kuchenna, kuchenka elektryczna. Podany zakres dostaw do wykonania oraz materiały i urządzenia, ich parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie są sztywno określone i nie przewiduje się ich zmian, przez oferentów pod rygorem unieważnienia oferty. W przypadku podania nazw własnych można zastosować asortyment równoważny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.10.00.00 - Meble 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.30.00.00 - Różny sprzęt 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących produktów: system nagłośnieniowy, wzmacniacz, stacje robocze komputera, laptop, oprogramowania systemowe, monitory LCD, drukarkę laserową, skaner, projektor, ekran projektora, odbiornik LCD, odtwarzacz DVD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU RAGTIME, ul. 1 Maja 19 of, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40564,17
Oferta z najniższą ceną: 40564,17 / Oferta z najwyższą ceną: 65190,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących produktów: stoliki świetlicowe, stoliki drewniane, krzesła drewniane, stół konferencyjny, regał meblowy, meble biurowe (komplet), biurka pod komputer, krzesła obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50552,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41266,5
Oferta z najniższą ceną: 37293,6 / Oferta z najwyższą ceną: 41266,5
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 obejmuje dostawę następujących produktów: zestaw do ćwiczeń, stół bilardowy, nakładka ping-pong na stół bilardowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAL-SPORT Hurtownia Sportowa, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8700,00
Oferta z najniższą ceną: 8700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8979,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 obejmuje dostawę następujących produktów: szafa chłodnicza galwanizowana , lodówka-chłodziarka, lodówka-chłodziarka zamrażarka, stół roboczy, piekarnik elektryczny, regały magazynowe, wózek kelnerski , suszarki do naczyń i sztućców, suszarki do naczyń, szafka gospodarcza, szafka kuchenna, kuchenka elektryczna.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa GALAXI Sp. J. Małgorzata Zając, Rafał Zając, ul. Podkarpacka 31, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35828,73
Oferta z najniższą ceną: 35828,73 / Oferta z najwyższą ceną: 47883,9
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku 2025 r.
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.