eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Sanok: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce.
Numer ogłoszenia: 7342 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329038 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656551, faks 013 4656553.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Centrum Kultury w miejscowości Płowce. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązuje się do dostarczenia produktów o wymaganiach (parametrach) określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących produktów: system nagłośnieniowy, wzmacniacz, stacje robocze komputera, laptop, oprogramowania systemowe, monitory LCD, drukarkę laserową, skaner, projektor, ekran projektora, odbiornik LCD, odtwarzacz DVD. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących produktów: stoliki świetlicowe, stoliki drewniane, krzesła drewniane, stół konferencyjny, regał meblowy, meble biurowe (komplet), biurka pod komputer, krzesła obrotowe. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę następujących produktów: zestaw do ćwiczeń, stół bilardowy, nakładka ping-pong na stół bilardowy. Zadanie nr 4 obejmuje dostawę następujących produktów: szafa chłodnicza galwanizowana , lodówka-chłodziarka, lodówka-chłodziarka zamrażarka, stół roboczy, piekarnik elektryczny, regały magazynowe, wózek kelnerski , suszarki do naczyń i sztućców, suszarki do naczyń, szafka gospodarcza, szafka kuchenna, kuchenka elektryczna. Podany zakres dostaw do wykonania oraz materiały i urządzenia, ich parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie są sztywno określone i nie przewiduje się ich zmian, przez oferentów pod rygorem unieważnienia oferty. W przypadku podania nazw własnych można zastosować asortyment równoważny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.10.00.00 - Meble 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.30.00.00 - Różny sprzęt 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących produktów: system nagłośnieniowy, wzmacniacz, stacje robocze komputera, laptop, oprogramowania systemowe, monitory LCD, drukarkę laserową, skaner, projektor, ekran projektora, odbiornik LCD, odtwarzacz DVD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU RAGTIME, ul. 1 Maja 19 of, 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30308,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40564,17

  • Oferta z najniższą ceną: 40564,17 / Oferta z najwyższą ceną: 65190,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących produktów: stoliki świetlicowe, stoliki drewniane, krzesła drewniane, stół konferencyjny, regał meblowy, meble biurowe (komplet), biurka pod komputer, krzesła obrotowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50552,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41266,5

  • Oferta z najniższą ceną: 37293,6 / Oferta z najwyższą ceną: 41266,5

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 obejmuje dostawę następujących produktów: zestaw do ćwiczeń, stół bilardowy, nakładka ping-pong na stół bilardowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAL-SPORT Hurtownia Sportowa, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8979,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 obejmuje dostawę następujących produktów: szafa chłodnicza galwanizowana , lodówka-chłodziarka, lodówka-chłodziarka zamrażarka, stół roboczy, piekarnik elektryczny, regały magazynowe, wózek kelnerski , suszarki do naczyń i sztućców, suszarki do naczyń, szafka gospodarcza, szafka kuchenna, kuchenka elektryczna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa GALAXI Sp. J. Małgorzata Zając, Rafał Zając, ul. Podkarpacka 31, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35828,73

  • Oferta z najniższą ceną: 35828,73 / Oferta z najwyższą ceną: 47883,9

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.