eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzempińPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia pn. "Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73451 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Czempiń: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia pn. "Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34853-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, krajowy numer identyfikacyjny 63125928700000, ul. ul. 24 Stycznia  25, 64020   Czempiń, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 826 703, faks 61 282 63 02, e-mail zamowienia.ug@czempin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia pn. "Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.271.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych (część I), elektrycznych (część II), sanitarnych (III część) przy realizacji inwestycji: "Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie. Charakterystyczne parametry określające wielkość robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu. Część I Nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej: Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu inwestycji dla następujących elementów: termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Czempiniu i Głuchowie. Roboty konstrukcyjno - budowlane termomodernizacji budynków SP w Głuchowie obejmują w szczególności: a) Demontaż: krat okiennych, starych drewnianych okien i drzwi, parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, drabin technicznych, rynien dachowych i rur spustowych, instalacji odgromowej, opraw oświetleniowych zewnętrznych, daszków nad wejściami, b) Wymianę okien i drzwi zewnętrznych c) Wykonanie izolacji ścian fundamentowych styropianem d) Ocieplenie dachu wełną mineralną e) Ocieplenie styropianem ścian zewnętrznych f) Montaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich g) Montaż nowych drabin technicznych h) Montaż nowych opraw oświetleniowych i) Montaż nowych rynien i rur spustowych PCV j) Montaż nowych daszków nad wejściami k) Modernizację schodów zewnętrznych l) Montaż zdjętych na czas budowy tablic informacyjnych i innych elementów m) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych wokół budynku, wykonanie opaski z kostki betonowej n) Uporządkowanie terenu wokół budynku o) Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku Roboty konstrukcyjno - budowlane termomodernizacji budynków SP w Czempiniu obejmują w szczególności: a) Odkopanie murów fundamentowych, osuszenie ich oraz wykonanie nowej izolacji termicznej i wilgotnościowej b) Wykonanie drenażu opaskowego c) Demontaż okablowania na murach budynku d) Demontaż instalacji piorunochronnej e) Skucie tynków zewnętrznych i usunięcie skorodowanej zaprawy f) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej g) Wykonanie impregnacji hydrofobizującej na ścianach zewnętrznych h) Wykonanie ocieplenia poddasza z wełny mineralnej i) Rozbudowę budynku szkoły o pomieszczenie kotłowni j) Demontaż: zsypu, okien oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w piwnicy k) Rozbiórkę nawierzchni utwardzonej wokół kotłowni l) Wykonanie fundamentów kotłowni oraz ich zaizolowanie m) Wykonanie ścian zewnętrznych kotłowni z bloczków wapienno-piaskowych wraz z zamurowaniem okna w piwnicy i przejścia z kotłowni do zsypu n) Montaż drzwi zewnętrznych oraz okna z parapetem wewnętrznym w kotłowni o) Montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej p) Wykonanie schodów zewnętrznych przy kotłowni z kostki betonowej q) Wykonanie furtki zabezpieczającej wejście do kotłowni r) Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej oraz wykonanie opaski wokół kotłowni s) Ocieplenie ścian kotłowni za pomocą styropianu t) Wykończenie elewacji za pomocą tynku silikonowego barwionego w masie u) Wykonanie na płytach stropowych wylewki stropowej nadającej spadek v) Wykonanie pokrycia z 2 warstw papy termozgrzewalnej w) Wykonanie posadzki betonowej w kotłowni x) Oczyszczenie placu budowy i odtworzenie uszkodzonej zieleni Część II Nadzór inwestorski w zakresie branży elektrycznej Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu inwestycji dla następujących elementów: termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Czempiniu i Głuchowie. Roboty elektryczne termomodernizacji budynków SP w Głuchowie obejmują w szczególności: a) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych b) Wykonanie instalacji oświetleniowej c) Wykonanie instalacji odgromowej d) Montaż nowych opraw oświetleniowych ledowych wewnętrznych i zewnętrznych e) Montaż wyłączników ochronnych różnicowo-prądowych f) Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Roboty elektryczne termomodernizacji budynków SP w Czempiniu obejmują w szczególności: a) Montaż opraw oświetleniowych ledowych b) Wykonanie instalacji oświetleniowej c) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych d) Montaż szyn wyrównawczych e) Montaż wyłączników ochronnych różnicowo-prądowych f) Wykonanie oświetlenia sztucznego w kotłowni g) Wykonanie gniazd elektrycznych w kotłowni Część III Nadzór inwestorski w zakresie branży sanitarnej Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na wykonaniu inwestycji dla następujących elementów: termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Czempiniu. Roboty sanitarne termomodernizacji budynków SP w Czempiniu obejmują w szczególności: a) Wymianę instalacji C.O wraz z grzejnikami b) Montaż rur stalowych instalacji C.O. za pomocą metody zaciskowej c) Przepłukanie instalacji oraz wykonanie próby szczelności d) Oczyszczenie wszystkich filtrów e) Zaizolowanie przewodów prowadzonych w pomieszczeniu kotłowni f) Wykonanie kanału wywiewnego w kotłowni g) Montaż wewnętrznej instalacji gazowej z rur bez szwu, rury należy łączyć za pomocą spawania gazowego h) Montaż systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRO-BUD Projektowanie, nadzorowanie, zarządzanie i wykonawstwo budowlane Krzysztof Kaźmierczak,  k_kazmierczak@op.pl,  ul. Janiny Porazińskiej 52, 60-195 Poznań,  60-195,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23985.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23985.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Nadzór inwestorski w zakresie branży elektrycznej
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna - Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie: Dnia 09.03.2017 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia pn. "Termomodernizacja wraz z modernizacją źródła ciepła oraz instalacji elektryczno-oświetleniowej w budynkach Szkół Podstawowych w Czempiniu i Głuchowie". W ww. postępowaniu dla części II do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w części II, powodem unieważnienia postępowania był obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Nadzór inwestorski w zakresie branży sanitarnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11340.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KONTRAKT PLAN Artur Roykowski,  aroykowski@gmail.com,  Skórzewo, ul. Wiosenna 29, 60-185 Poznań,  60-185,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13948.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13948.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13948.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.