To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Zielona Góra: Przebudowa mostu nad kanałem Kostrzyńskim w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 2+508, w miejscowości Chyrzyno i przebudowa mostu przez rzekę Racza Struga w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 7+988, w miejscowości Czarnów
Numer ogłoszenia: 73512 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23622 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nad kanałem Kostrzyńskim w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 2+508, w miejscowości Chyrzyno i przebudowa mostu przez rzekę Racza Struga w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 7+988, w miejscowości Czarnów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przebudowa mostu nad kanałem Kostrzyńskim w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 2+508, w miejscowości Chyrzyno Zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejącego mostu i budowę nowego mostu drogowego. Istniejący obiekt to jednoprzęsłowy most drogowy. Konstrukcję nośną przęsła mostu stanowi łuk żelbetowy o rozpiętości w świetle podpór 5,03 m. Konstrukcja nośna opiera się na betonowych przyczółkach. Całkowita długość mostu wraz ze skrzydłami wynosi 12,03 m. Całkowita szerokość obiektu wynosi 10,61 m, a szerokość jezdni 7,17 m. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z betonu asfaltowego. Na moście są zlokalizowane obustronnie chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,17-0,78 m. Między chodnikiem a krawędzią drogi występuje ściek drogowy wykonany z betonowych elementów prefabrykowanych, natomiast od strony zewnętrznej mostu, pomost ograniczony jest murkiem ceglanym o wysokości 0,75 m. Po wykonaniu robót budowlanych konstrukcję nośną mostu stanowić będą prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan na klasę obciążeń A (15 szt.) współpracujące z żelbetową płytą monolityczną wylewaną na mokro z betonu B30. Zespolenie betonu płyty z belkami - pręty zbrojeniowe. Grubość płyty min. 0,6 m. Przęsło płytowe oparte na przyczółkach poprzez łożyska elastomerowe umieszczone pod każdą belką. Długość obiektu całkowita ze skrzydłami - 14,10 m. Rozpiętość teoretyczna przesła w osi konstrukcji - 8,32 m. Szerokość całkowita pomostu 10,20 m. Szerokość całkowita jezdni - 8,0 m. Planowane prace będą wymagały zamknięcia odcinka drogi i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. Przewidziano wykonanie drogi objazdowej obok budowanego mostu wraz z wykorzystaniem istniejącego mostu kolejowego, który należy zaadaptować dla ruchu kołowego. b) przebudowa mostu przez rzekę Racza Struga w ciągu drogi krajowej nr 22, w km 7+988, w miejscowości Czarnów Zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejącego mostu i budowę nowego mostu drogowego. Istniejący obiekt to jednoprzęsłowy most drogowy. Konstrukcję nośną przęsła mostu stanowi płyta żelbetowa o rozpiętości w świetle podpór 5,45 m. Konstrukcja nośna opiera się na betonowo-kamiennych przyczółkach. Całkowita długość mostu wraz ze skrzydłami wynosi 11,67 m. Całkowita szerokość obiektu wynosi 9,82 m, a szerokość jezdni 7,00 m. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z betonu asfaltowego. Na moście są zlokalizowane obustronnie chodniki o nawierzchni jak jezdni o szerokości 1,17-1,21 m. W betonowych gzymsach chodników zamontowana jest poręcz stalowa. Po wykonaniu robót budowlanych konstrukcję nośną mostu stanowić będą prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan na klasę obciążeń A (15 szt.) współpracujące z żelbetową płytą monolityczną wylewaną na mokro z betonu B30. Zespolenie betonu płyty z belkami - pręty zbrojeniowe. Grubość płyty min. 0,62 m. Przęsło płytowe oparte na przyczółkach poprzez łożyska elastomerowe umieszczone pod każdą belką. Długość obiektu całkowita ze skrzydłami - 14,10 m. Rozpiętość teoretyczna przesła w osi konstrukcji - 8,32 m. Szerokość całkowita pomostu 10,20 m. Szerokość całkowita jezdni - 8,0 m. Planowane prace będą wymagały zamknięcia odcinka drogi i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. Przewidziano wykonanie drogi objazdowej obok budowanego mostu wraz z wykorzystaniem istniejącego mostu kolejowego, który należy zaadoptować dla ruchu kołowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIELONOGÓRSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY MOSTÓW MOSTY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZIELONOGÓRSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY MOSTÓW MOSTY SP. Z O.O.
- Zielonogórskie Przedsiębiorstwa Budowy Mostów MOSTY Sp. z o.o., ul. Lotników 3, 65-714 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2157797,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1636086,80
Oferta z najniższą ceną: 1636086,8 / Oferta z najwyższą ceną: 2073332,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
- DOSTAWA CZYTNIKA MIKROPŁYTEK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja Szkół w Zielonej Górze: Szkoła Podstawowa nr 13 ul. Fryderyka Chopina nr 18a"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa mostu na rzece Bystrzyca łączącego ul. Świdnicką i ul. Długą w Jedlinie-Zdroju
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Remont wiaduktu Powstańców Węgierskich 1956 w ciągu ul. Limanowskiego w Olsztynie
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz. nr95/1, 375 nad rzeką Zadrna.
- Remont mostu drogowego w Czadrowie dz.nr 224/1, 307 na rzeką Zadrna(dz.nr 379/2)
- Remont mostu w Krzeszówku dz. nr 199 nad rzeką Zadrna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.