Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Lublin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg zadań 1-18
Numer ogłoszenia: 73520 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg zadań 1-18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg zadań 1-18 Zadanie nr 1 - Dostawa rurek tracheostomijnych. Zadanie nr 2 - Dostawa masek krtaniowych. Zadanie nr 3 - Dostawa rurek intubacyjnych. Zadanie nr 4 - Dostawa rurek ustno - gardłowych. Zadanie nr 5 - Dostawa zestawu do konikotomii. Zadanie nr 6 - Dostawa urządzeń do pobierania/do dawania płynów z/do fiolek kompatybilnych z butelkami stojącymi z dwoma różnymi niezależnie zabezpieczonymi portami. Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu medycznego do tlenoterapii. Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w różnym asortymencie. Zadanie nr 9 - Dostawa zestawów do nebulizacji Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do punkcji opłucnej Zadanie nr 11 - Dostawa akcesoriów pomocniczych do nCPAP Infant Flow Zadanie nr 12- Dostawa worków stomijnych Zadanie nr 13- Dostawa kolumny węglowej Zadanie nr 14 - Dostawa wzierników ginekologicznych jednorazowego użytku. Zadanie nr 15- Dostawa nożyków do testów skórnych (alergicznych) Zadanie nr 16 - Dostawa Czujników jednorazowego użytku dla noworodków do pulsoksymetru Novametrix i kardiomonitora Space Labs Medical dla noworodków Zadanie nr 17- Dostawa kaniul do prowadzenia szybkich wlewów Zadanie nr 18- Dostawa nosków do CPAPu Kwapisz K-401
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Łącznie 2335,51zł w tym: Zad.1- 233,16 zł,Zad.2- 12,34 zł,Zad.3- 78,97 zł,Zad.4- 2,75 zł,Zad.5- 19,44 zł,Zad.6- 64,95zł,Zad.7- 389,50 zł,Zad.8- 493,64 zł,Zad.9- 8,84zł,Zad.10- 52,34 zł,Zad.11- 247,25zł,Zad.12- 273,10 zł,Zad.13- 36,45 zł,Zad.14- 2,08 zł,Zad.15- 33,64 zł,Zad.16- 48,60 zł,Zad.17- 328,04 zł,Zad.18- 10,41 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na - raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/07, poz.1655), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 19, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/07, poz.1655) wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 19.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego , ul. Biernackiego9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok. 12A Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego , ul. Biernackiego9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok.27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.05.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa rurek tracheostomijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa rurek tracheostomijnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa masek krtaniowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa masek krtaniowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stalości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa rurek intubacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa rurek intubacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa rurek ustno - gardłowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa rurek ustno - gardłowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałosci cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa zestawu do konikotomii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa zestawu do konikotomii..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa urządzeń do pobierania/do dawania płynów z/do fiolek kompatybilnych z butelkami stojącymi z dwoma różnymi niezależnie zabezpieczonymi portami..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa urządzeń do pobierania/do dawania płynów z/do fiolek kompatybilnych z butelkami stojącymi z dwoma różnymi niezależnie zabezpieczonymi portami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu medycznego do tlenoterapii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu medycznego do tlenoterapii..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w różnym asortymencie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w różnym asortymencie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa zestawów do nebulizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Dostawa zestawów do nebulizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do punkcji opłucnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do punkcji opłucnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Dostawa akcesoriów pomocniczych do nCPAP Infant Flow.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Dostawa akcesoriów pomocniczych do nCPAP Infant Flow.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12- Dostawa worków stomijnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12- Dostawa worków stomijnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13- Dostawa kolumny węglowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13- Dostawa kolumny węglowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stalości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Dostawa wzierników ginekologicznych jednorazowego użytku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - Dostawa wzierników ginekologicznych jednorazowego użytku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15- Dostawa nożyków do testów skórnych (alergicznych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15- Dostawa nożyków do testów skórnych (alergicznych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Dostawa Czujników jednorazowego użytku dla noworodków do pulsoksymetru Novametrix i kardiomonitora Space Labs Medical dla noworodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - Dostawa Czujników jednorazowego użytku dla noworodków do pulsoksymetru Novametrix i kardiomonitora Space Labs Medical dla noworodków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17- Dostawa kaniul do prowadzenia szybkich wlewów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17- Dostawa kaniul do prowadzenia szybkich wlewów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18- Dostawa nosków do CPAPu Kwapisz K-401.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18- Dostawa nosków do CPAPu Kwapisz K-401.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres utrzymania stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.