Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Końskie: Dostawa i instalowanie trzech dźwigów osobowo-towarowych
Numer ogłoszenia: 7354 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalowanie trzech dźwigów osobowo-towarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Dostawa i instalowanie trzech dźwigów osobowo-towarowych 2. Stan istniejący: W budynku łóżkowym 1A zainstalowane są trzy dźwigi typ osobowo-towarowe, a) o napędzie elektrycznym, linowy, udźwig 1000 kg b) kabina typ przelotowy, szerokość drzwi 1100 mm, rodzaj teleskopowe, c) ilość przystanków 8, ilość drzwi szybowych 10, d) nr ewidencyjne dźwigów: UDT 3110000041; Nr fabr. A-7663, rok bud. 1987 r. UDT 3110000058; Nr fabr. A-7661, rok bud. 1987 r. UDT 3110000059; Nr fabr. A-7662, rok bud. 1987 r. e) maszynownia posiada strop podłogowy o wytrzymałości na obciążenie 170 kg cm2 f) nadszybie o wysokości 3600 mm, podszybie 2100 mm, g) wymiar szybu szer. 2150 x głęb. 3300 mm h) ciężar przeciwwagi 2200 kg 3. Opis robót 3.1. Roboty budowlano instalacyjne: 3.1.1. Demontaż dźwigów (3 szt.) i elementów podlegających wymianie i ich usunięcie. 3.1.2. Dostawa, montaż i roboty budowlane związane z obróbkami drzwi szybowych, roboty malarskie w szybach oraz inne niezbędne do realizacji zamówienia. 3.1.3. Prace elektryczne związane ze zmianą oświetlenia w szybach i od wyłącznika dźwigu w maszynowni do zespołu napędowego. 3.1. 4. Dostawa i montaż zespołu napędowego, kabin (przelotowych) elementów sterowania. 3.1.5. Wykonanie portali przy drzwiach przystankowych. 3.1.6. Opracowanie dokumentacji technicznej dźwigów z uzgodnieniami w Urzędzie Dozoru Technicznego, rejestracja, dopuszczenie do eksploatacji, opłaty za czynności odbiorcze, rozruch. 3.1.7. Przewiduje się wykorzystanie istniejących elementów jak-prowadnice kabiny, przeciwwagi, elementy przeciwwagi. 4. Wykonanie dźwigów 4.1. Parametry techniczne dźwigów po dostawie i montażu (Oferowane dźwigi muszą spełniać wymagania norm dźwigowych PN-EN 81-1: 4.1.1. Zespół napędowy elektryczny o parametrach typu Montanari, Sassi lub podobnego typu, linowy z płynna regulacja prędkości jazdy. 4.1.2. Udźwig nie mniej niż 1600 kg 4.1.3. Ilość przystanków - 8 4.1.4. Ilość drzwi szybowych - 9 4.1.5. Ilość drzwi w kabinie - 2 4.1.6. Maszynownia - górna nad szybem 4.1.7. Sterowanie zbiorcze dwóch dźwigów oraz oddzielne sterowanie zbiorcze (góra-dół) dźwigu z dostępem na kartę - mikroprocesowe z płynną regulacją jazdy. 4.1.8. Rodzaj drzwi - automatyczne, teleskopowe, dwupanelowe 4.1.9. Otwarcie drzwi 1100 x 2000 4.1.10. Kabiny przelotowe 4.1.11. Wymiar kabin 1450 x 2500 x 2200 4.1.12. Wymiar szybów 2150 x 3300 4.1.13. Umiejscowienie kaset i piętrowskazywaczy w istniejących otworach oprócz dźwigu z dostępem na kartę który obecnie nie posiada oddzielnych kaset sterujących (należy przewidzieć wykonanie otworów na kasety sterujące). 4.2. Inne uwarunkowania techniczne: 4.2.1. Wykonanie drzwi szybowych - stal nierdzewna (np. szczotkowana) 4.2.2. Wykonanie drzwi kabinowych - stal nierdzewna (np. szczotkowana) 4.2.3. Wykonanie ościeżnic drzwiowych - stal nierdzewna (np. szczotkowana) 4.2.4. Kontrola drzwi - mechanizm nawrotny zapewniający ograniczenie nacisku skrzydła przy napotkaniu przeszkody max 15 kg. 4.2.5. Progi drzwi - aluminium profilowane ciągnione z rowkiem prowadzącym. 4.2.6. Wykonanie kabin: a) wszystkie elementy konstrukcyjne ocynkowane lub pomalowane farbą antykorozyjną. b) ściany kabin panelowe ze wzmocnieniami żebrowymi wykonane ze stali nierdzewnej (np. szczotkowanej), c) sufit wykonany ze stali nierdzewnej (np. szczotkowanej), d) oświetlenie w kabinach sufitowe jarzeniowe (np. mleczny plexiglas), e) lustro, f) poręcze w kabinach z rur nierdzewnych, g) odbojnice w kabinach odpowiednio wyprofilowane (płaskie), h) wentylacja wyciągowa mechaniczna załączana automatycznie, i) podłoga w kabinach wyłożona wykładziną trudno ścieralną, antypoślizgową. 4.2.7. Kaseta sterownicza w kabinach: a) kaseta dyspozycji wykonana ze stali nierdzewnej (ze stacyjką na kluczyk - (jazda expresowa) w jednym dźwigu przy którym kaseta zewnętrzna będzie z dostępem na kartę) b) elektroniczny piętrowskazywacz w kabinie c) przyciski podświetlane, d) gong, e) przycisk ALARM, f) strzałki kierunkowe jazdy, g) przyciski zamykania i otwierania drzwi, h) awaryjne oświetlenie, i) system łączności ze służbami technicznymi - przycisk bezpośredniego wezwania telefonicznego konserwatora dźwigów (z zaprogramowanym nr wg uzgodnienia z Zamawiającym), j) system łączności ppoż (w przypadku otrzymania z centralki p. poż. sygnału o pożarze windy zjeżdżają do najniższego przystanku i automatycznie otwierają drzwi) k) w razie zaniku napięcia zasilającego winda ma dojechać na najniższy przystanek i otworzyć drzwi z własnego źródła zasilania. l) instrukcja wezwań i podstawowych informacji (odporne na zniszczenie). 4.2.8. Kaseta zewnętrzna: a) kasety wezwań na przystankach wykonane ze stali nierdzewnej (w dźwigu przy którym kaseta sterownicza w kabinie będzie ze stacyjką na kluczyk, kaseta zewnętrzna wyposażona w czytnik kart ograniczający dostęp do dźwigu na wszystkich przystankach) b) elektroniczny piętrowskazywacz na wszystkich przystankach, c) strzałki kierunkowe jazdy, d) przyciski podświetlane, 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu programator tablicy sterowej do sterownika z dokumentacją (opisem). 6. Opłata opracowanej dokumentacji wraz z uzgodnieniami w UDT stanowi koszt Wykonawcy ujęty w ofercie. 7. Wykonawca przekaże do Działu Technicznego Zamawiającego zdemontowane części z istniejących dźwigów. Ustalenie szczegółów przekazania i składowania powstałego złomu, będzie skonsultowana z Zamawiającym na bieżąco (w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia). 8. Podczas realizacji robót montażowych Wykonawca powinien wziąć pod uwagę wszelkie ryzyko występujące przy zastosowanej technologii realizacji prac w celu uniknięcia niebezpieczeństwa personelu, pacjentów i osób trzecich z uwagi na prowadzenie robót w sąsiedztwie czynnych wind i dróg komunikacyjnych: -zabezpieczenie i oznakowanie miejsca wykonywania prac, -sprzątnięcie i oczyszczenie miejsca wykonywania prac, -likwidację szkód powstałych w trakcie prowadzenia prac z winy Wykonawcy 9. Ogólna gwarancja na techniczną kompletność urządzeń dźwigowych - min. 36 miesięcy, poczynając od dnia, w którym Zamawiający protokolarnie dokona bezusterkowego odbioru końcowego. 10. W przypadku ujawnienia się wad ukrytych w użytych materiałach, nieprawidłowego montażu podczas okresu gwarancyjnego, wyżej wspomniany okres gwarancji na wymieniony element rozpocznie się na nowo poczynając od daty wymiany. 11. Wykonawca przedstawi w ofercie informację o gwarancji dostawy części zamiennych i zużywających, które będzie można nabyć w kraju po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego dostarczonego dźwigu przez okres następnych 10 lat. (załącznik 1B) 12. Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym wyłączając z ruchu tylko jeden z dźwigów 13. Wykonawca odpowiada za organizację robót, która jest Jego kosztem. 14. Zamawiający wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzonej na piśmie wg załącznika nr 4 do SIWZ dla uzyskania wszystkich niezbędnych informacji - do potwierdzenia pobytu upoważniony jest Pan Piotr Sielski - Kierownik Działu Technicznego tel. 041 390 23 08 15. Ze względu na specyfikę obiektu (przewóz windami ludzi obłożnie chorych) i wymagany przez Zamawiającego, krótki czas (max. 20 min. od zgłoszenia) na uwolnienie ludzi uwięzionych w kabinie windy, wyboru konserwatora dźwigu oraz koszty z tym związane Zamawiający dokonał we własnym zakresie. 16. W okresie gwarancji konserwacja na koszt użytkownika dokonywana będzie zgodnie z wymogami gwarancji i przepisami UDT przez następujący serwis: Zakład Elektromechaniki Dźwigowej Andrzej Tondera; Rogów ul. Graniczna 2B;26-200 Końskie tel. 0509607206..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Posiadający niezbędną wiedzę i praktykę udokumentowaną posiadaniem uprawnień zawodowych tj. co najmniej dla dwóch osób - świadectwo kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r., poz. 849, Dz. U. z dnia 31 lipca 2001 r., na mocy Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr. 122 poz. 1321 z dnia 31 grudnia 2000 r.) 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1) A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1A) A.3) Gwarancja - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (załącznik nr 1B) A.4) Potwierdzenie pobytu - potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ZOZ w Końskich (załącznik nr 4) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg załączonego wzoru. (załącznik nr 2) B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie - wykaz wykonywanych przez Wykonawcę, w ostatnich trzech latach usług - wymagane jest wykazanie minimum dwóch usług tożsamych z zakresem zamówienia i zbliżonych wartości brutto (minimum 50%) oferowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym, tj dostawa i instalowanie dźwigów - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te, zostały, bądź są wykonane należycie /referencje/. C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6) dla co najmniej dwóch osób - świadectwo kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r., poz. 849, Dz. U. z dnia 31 lipca 2001 r., na mocy Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr. 122 poz. 1321 z dnia 31 grudnia 2000 r.). D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia winna wynosić nie mniej niż 250 000,00 zł E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41b 26-200 Końskie Dział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
- Postępowanie na organizację i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 wraz z kursem ręcznego przecinacza plazmowego i ręcznego przecinacza tlenowego".
- Zakup zestawu laparoskopowego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej zamiatarki ulicznej
- Przebudowa kotłowni wraz z modernizacją sieci ciepłowniczej w budynku ZPO w Stadnickiej Woli.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: kurs operatorów koparkoładowarek wszystkie kl. III dla 14 osób bezrobotnych
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim dla osób z niepełnosprawnościami - likwidacja barier architektonicznych
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Spokojnej 35A, 35B w Stargardzie
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- "Zakup i montaż pionowego podnośnika w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Rozbudowa budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy o windę dla osób niepełnosprawnych
- BZP.271.22.2025 Zakup, montaż oraz uzyskanie decyzji dopuszczającej do użytkowania windy pionowej w Domu Pomocy Społecznej, ul. Nawojowska 159.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.