Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-03-16
Baranów Sandomierski: Przebudowa drogi przywa³owej KO£O w Dymitrowie Ma³ym
Numer og³oszenia: 73564 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.baranowsandomierski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi przywa³owej KO£O w Dymitrowie Ma³ym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 2) wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego,powierzchnia podbudowy - 4080 m2 (1020 m x 4 m), 3) wykonanie nawierzchni asfaltowej, powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 3570 m2 (1020 m x 3,50 m).
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- W przypadku uzyskania dodatkowych ¶rodków, Zamawiaj±cy zamierza udzieliæ zamówieñ uzupe³niaj±cych dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 000 z³. (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunku, na podstawie dokumentów jakie Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do swojej oferty.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje miêdzy innymi nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) klêski ¿ywio³owej; b) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: niewypa³y i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; d) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp., f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji; 2. Zmiana zakresu robót w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikaj±ce z braku ¶rodków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach, c) wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, d) likwidacji lub rozwi±zania firmy, 3. Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu. 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzglêdnieniem zapisów j/w, c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej. Zmiany mog± byæ dokonywane przy zachowaniu nastêpuj±cej kolejno¶ci postêpowania: 1)pisemny wniosek strony umowy o zmianê umowy wraz z uzasadnieniem i wskazaniem podstawy zmiany umowy zawartej w warunkach zmiany umowy; 2)sporz±dzenie aneksu do umowy i podpisanie przez strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Je¿owe, w miejscowo¶ciach: Je¿owe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Przebudowa drogi gminnej nr 112252E Klizin - Wólka Pytowska - etap I
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzy¿owania z drog± powiatow± nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogê le¶n± - dojazd po¿arowy nr 34
- Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.