To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73574 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Wałbrzych: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39350 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47350 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, 89105084, osoba do kontaktów Agnieszka Plesner tel. 74 641 44 08, ,
Samorząd Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, 931934644, osoba do kontaktów Agnieszka Plesner, tel. 74 641 44 08 .
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny
89105084100000, ul.
ul. Matejki
1,
58300
Wałbrzych, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 6414400, 6414408, faks
746 414 404, e-mail
mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdkium.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadza Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia jest Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP/65/PN/14/2017/DR
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót związanych realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie gminy Walim", w następującym zakresie: 1. ROBOTY ROZLICZANE RYCZAŁTEM (usunięcie wad konstrukcji drogi) a) Miasto Wałbrzych: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 146,75 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 1,0 m - 623,00 m2; - szerokość naprawy 1,5 m - 340,50 m2; - szerokość naprawy 2,0 m - 106,00 m2; b) Gmina Walim: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 220,50 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 0,5 m - 175,50 m2; - szerokość naprawy 1,0 m - 395,00 m2; 2. ROBOTY ROZLICZANE KOSZTORYSEM a) Miasto Wałbrzych: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 -55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem, Km 0+000 - 1+772, szer. 7,0 m - 12.264 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy: Km 0+074 - 0+660 str. L, Km 0+120 - 0+660 str. P, Km 1+410 - 1+772 str. L+P - 2.187 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 0+200 str. L+P, Km 0+385 str. P, Km 0+610 str. L, Km 0+735 str. L, Km 0+720 str. P, Km 0+950 str. L, Km 1+061 str. P, Km 1+072 str P, Km 1+098 str. P, Km 1+112 str. L, Km 1+141 str. P, Km 1+165 str. P, Km 1+193 str. P, Km 1+151 str. L, Km 1+157 str. L, Km 1+204 str. L, Km 1+231 str. L, Km 1+235 str. L, Km 1+259 str. L, Km 1+281 str. L, Km 1+307 str. L, Km 1+314 str. P, Km 1+341 str. P, Km 1+348 str. L, Km 1+372 str. L, Km 1+419 str. L, Km 1+515 str. L, Km 1+546 str. P, Km 1+650 str. L, Km 1+651 str. P - 1.519 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych Km 0+050,65 - 0+098,65 str. L - 48,0 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; - montaż wiat przystankowych 3-modułowych o dł. w świetle podstawy 4-4,2 m szer. wiaty max 1,0 m - 2 szt.; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 1+345 - 1+415 str. P - 294 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 1+345 - 1+415 str. P - 80 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 2,2 m, Km 0+860 - 1+415 str. P - 1.221 m2; - wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych 60x50 o gr. 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 25 m; SKRZYŻOWANIE ULIC ŚWIDNICKA-NOWORUDZKA-11 LISTOPADA - wykonanie pętli indukcyjnych o długości 11 m każda - 2 szt.; - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 80 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej SMA 8S 45/80 - 55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem - 80 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 36 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 20 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 11 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 14 szt.; - ustawienie nowych słupków - 44 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 7 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 30 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 28 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 7 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - strzałki P8b, P8a, P8f, P8d - 9 szt.; - linia bezwzględnego zatrzymania P-12 0,5 m2/m - 23,5 m; - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 20 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 180 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 863 m; - linia ciągła P-2b, P-7b 0,24 m2/m - 1.746 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 150 m; - linia przerywana P-1c, P-7a, P-1e, P-6 0,12 m2/m - 1.069 m; NAPRAWA MURU OPOROWEGO Mur oporowy Km 0+650 str. L: - piaskowanie powierzchni muru - ok. 3,5 m2; - ręczna reprofilacja ubytków w elementach prefabrykowanych zaprawą cementowo-polimerową - ok. 3,5 m2; - wykonanie dwukrotnej powłoki malarskiej akrylowej - ok. 3,5 m2; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 71 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 50 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 30 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. b) Gmina Walim: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 gr. 4 cm wraz ze skropieniem; - jezdnia Km 1+772 - 3+232, szer. 7,0 m - 10.220 m2; - poszerzenie jezdni Km 3+232 - 3+313, szer 7,0 m - 567 m2; - skrzyżowanie z drogą ul. Orkana Km 2+318 str. L - 220 m2; - skrzyżowanie z drogą polną Km 2+318 str. P - 102 m2; - powierzchnia łączna - 11.109,00 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej (AC 11S 35/50) gr. 4 cm, dł. 242 m, szer. 4,5 m na drodze serwisowej - 1.089 m2; - frezowanie starej nawierzchni gr. 4 cm w miejscu poszerzenia jezdni Km 3+232 - 3+313 - 470 m2; - wykonanie pobocza drogi (bez zjazdów) szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy, Km 1+772 - 3+232 str. L+P - 3.450 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 15 cm, Km 3+232 - 3+313 str. L+P - 122 m2; - wykonanie rowu trapezowego o szerokości dna 0,50 m i skarpach 1:1,5, pochylenie podłużne 2% wraz z odspojeniem skał w wykopach i przekopach kat. gr. VII, wykop o ścianach pionowych - 420 m3; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 1+792 str. L+P, Km 1+884 str. L, Km 1+925 str. L, Km 1+954 str. L, Km 2+050 str. L, Km 2+076 str. L+P, Km 2+131 str. L, Km 2+337 str. P, Km 2+434 str. P, Km 2+452 str. P, Km 2+560 str. P, Km 2+822 str. P, Km 2+906 str. P, Km 3+076 str. P - 724 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z ul. Orkana Km 2+318 str. L: - frezowanie starej nawierzchni bitumicznej gr. 20 cm - 220 m2; - wykonanie koryta gr. 65 cm - 220 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 40 cm - 220 m2; - podbudowa zasadnicza MCE gr. 15 cm - 220 m2; - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15 - 12 m; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 220 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z drogą powiatową gruntową Km 2+318 str. P; - wykonanie koryta gr. 50 cm - 130 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 25 cm - 130 m2; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 20 cm - 120 m2; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 105 m2; - naprawa drogi powiatowej gruntowej (profilowanie z zagęszczeniem) dł. 440m, szer. 3,5 m - 1.540 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych: Km 2+235,06 - 2+284,47 str. L, Km 2+234,72 - 2+284,67 str. P - 99,36 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+310 - 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 - 2+340 str. P - 126 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+310 - 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 - 2+340 str. P - 66 m2; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+310 - 2+340 - 54,4 m2; - ułożenie płytek fakturowych żółtych szer. 0,7 m po obu stronach jezdni - 5,6 m; CIĄG PIESZY (CHODNIK) - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+330 - 2+340 str. L - 15 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 2 m, Km 2+330 - 2+340 str. L - 25 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+330 - 2+340 str. L - 15 m; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+330 - 2+340 - 22 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 16 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 10 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 13 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 12 szt.; - ustawienie nowych słupków - 36 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 12 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 17 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 18 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 12 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 29 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 109 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 849 m; - linia ciągła P-7b 0,24 m2/m - 2.216 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 176 m; - linia przerywana P-1e, P-6 0,12 m2/m - 503 m; - linia ostrzegawcza P-6 0,08 m2/m - 568 m; - przejazd dla rowerzystów P-11 0,5 m2/m - 4,5 m; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 31 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 10 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 10 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach umowy przedstawiają załączniki do SIWZ - Dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar - formularz cenowy, opinia Politechniki Wrocławskiej (Raport serii U nr 163/2016 i Raport serii U nr 176/2016), wykaz stwierdzonych spękań z lutego 2017 r., projekt TOR. Technologię wykonania robót w zakresie usunięcia wad konstrukcji drogi określa Wykonawca i przedstawia ją Zamawiającemu na piśmie. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu, 3) dokumentację tymczasowej organizacji ruchu przygotowuje i uzgadnia Zamawiający. Zamawiający złoży wniosek o zatwierdzenie TOR. Ostateczny projekt zostanie przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wykonawca może wprowadzić własną tymczasową organizację ruchu, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na termin wykonania zamówienia. Podczas prowadzenia TOR oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych (zapewnienie pomieszczenia dla zorganizowania narad roboczych i rad budowy), 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45200000-9,
45233000-9,
45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1991187.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2449161,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.