To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Zawiercie: Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Fach w ręku realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 73595 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37895 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi monitoringu w projekcie Fach w ręku realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu w projekcie Fach w ręku realizowanej w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące działania: 1. ankietyzacja zadowolenia uczestników projektu, z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla działań szkoleniowych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia będzie obejmował: x techniczną ocenę bazy szkoleniowej; x ocenę merytorycznej zawartość szkoleń; x ocenę materiałów dydaktycznych; x ocenę pracy trenerów (dostępność, komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy); x ocenę metodologii zajęć. Ankietyzacja będzie prowadzona w sposób bezpośredni przez członków zespołu monitorującego podczas form wsparcia. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników wypełni ankietę, minimum dwa razy podczas trwania formy wsparcia w postaci szkoleń. Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji. Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami. Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź. 2. badania rezultatów miękkich projektu; Badanie rezultatów miękkich będzie przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu - na początku i na końcu ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Respondenci będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta) w zakresie: x zwiększenia motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i ogólnych; x upowszechnienia idei kształcenia ustawicznego; x zwiększenia wiary we własne możliwości zawodowe. Zebrane informację z dwóch ankiet umożliwią porównanie wzrostu / spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na danego uczestnika. Ankietyzacja będzie prowadzona poprzez badanie uczestników. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post. 3. monitoring szkoleń poprzez wywiady z trenerami; Monitoring pracy trenerów będzie prowadzony poprzez wywiady bezpośrednie oraz ankiety wypełniane minimum raz w miesiącu przez poszczególnych trenerów. Zakres informacji zwrotnej będzie obejmował: x ocenę programu szkoleniowego; x ocenę zaangażowania poszczególnych uczestników projektu; x ocenę atmosfery szkolenia, x ocenę przydatność przekazanej wiedzy, x ocenę pod kątem tworzenia nowych wzorców, które wpływają na wzrost samooceny, x ocenę wzrostu konkurencyjności na rynku pracy, x ocenę możliwości związanych z ukończeniem szkolenia. Informacje z przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej za realizację projektu. 4. przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu; Przetwarzanie danych osobowych uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu (zbieranych na etapie rekrutacji) będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o dokumenty rekrutacyjne (w tym np. kserokopie dowodów osobisty) w celu zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą załączane do cyklicznych informacji przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). 5. przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność; Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: postęp rzeczowy realizacji projektu, planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją projektu oraz załącznika nr 2. Zakres informacji będzie obejmował: x liczbę uczestników korzystających ze wsparcia / uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie / osób, które przerwały udział w projekcie; x działania projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego do IP 2 wniosku o płatność; x zgodność z harmonogramem projektu; x bariery w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi; x przeprowadzone kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne (w tym IP2); x prognoza na kolejny okres sprawozdawczy. Dane niezbędne do części sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w realizację projektu. 6. wsparcie merytoryczne beneficjenta w działaniach projektowych; Doświadczenie podmiotu w realizacji programów pomocowych będzie służyło kadrze projektu na etapie przygotowywania i realizacji projektu w zakresie: - weryfikowania materiałów promocyjnych pod kątem ich wizualizacji; - weryfikowania dokumentów rekrutacyjnych pod kątem ich wizualizacji, kompletności danych osobowych uczestników projektu oraz ochrony ich danych osobowych; - weryfikowania pozostałych dokumentów projektu pod kątem ich wizualizacji. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu z działań monitoringowych po każdym przeprowadzonym badaniu oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu (na terenie powiatu zawierciańskiego lub Katowic) w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 12:00 dnia następującego po dniu wezwania. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 7:00 do 19:00. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wszystkich wytycznych POKL w zakresie monitoringu i ewaluacji, wizualizacji dokumentów projektowych oraz zaleceń instytucji pośredniczącej. Wykonawca zobowiązany będzie także do aktywnego uczestnictwa w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Fach w ręku realizowany w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE DORADZTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE DORADZTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
- Europejskie Doradztwo Inwestycyjne sp. z o.o., ul. Wojkowicka 2, 42-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27049,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu - powtórzone postępowanie
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.