Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Nowy Sącz: PCFE.272.47.2011 Dostawa 2514 kompletów materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn.: Aktywnie w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 73598 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72549 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.47.2011 Dostawa 2514 kompletów materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn.: Aktywnie w przyszłość..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn.: Aktywnie w przyszłość, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się: a) PLECAK MŁODZIEŻOWY: model LASER PLUS lub równoważny, wykonany z materiału poliester 600D, komora główna i przednia kieszeń zamykane na zamki, po bokach paski z klamerkami, plecy i szelki usztywnione piankami, wymiary: 470x310x180 mm, ilość: 2514 szt., nadruk 1 kolor w eksponowanym miejscu np. na przedniej kieszeni, b) PIÓRNIK NA PRZYBORY SZKOLNE: modele MO7316-04, MO7316-09 i MO7316-10 lub równoważne, z kolorowymi detalami (niebieskim, zielonym i czerwonym) i suwakiem, wymiary: 200x60 mm, ilość: 2514 szt. (w tym po 838 szt. każdego koloru), nadruk 1 kolor, c) DŁUGOPIS METALOWY: model COSMO lub równoważny, kolor ciemnoniebieski matowy (dark blue), ciemnozielony (dark green) i czerwony, ilość: 2514 szt. (w tym po 838 szt. każdego koloru), znakowanie laserowe na korpusie, d) PENDRIVE 4GB: pojemność 4GB w obudowie plastikowo-aluminiowej, typ TWISTER lub równoważny, w kolorach niebieskim, zielonym i czerwonym, ilość: 2514 szt. (w tym po 838 szt. każdego koloru), znakowanie laserowe na elemencie aluminiowym, e) BRULION/ZESZYT A4 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ: brulion/zeszyt A4 składający się z 12 składek 16-stronicowych wydrukowanych na papierze offsetowym 60 g/m2, druk 1+1 kratka, bez dodatkowych nadruków wewnętrznych, wyklejka offset 110 g/m2 biała, okładka brulionu wykonana z tektury 1,5 mm (900-950 g/m2), oklejona kredą 130 g/m2 z zadrukiem wg dostarczonego projektu 4+0, uszlachetniona folią błyszczącą, ilość: 2514 szt. f) BRULION/ZESZYT A5 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ: brulion/zeszyt A5 składający się z 12 składek 16-stronicowych wydrukowanych na papierze offsetowym 60 g/m2, druk 1+1 kratka, bez dodatkowych nadruków wewnętrznych, wyklejka offset 110 g/m2 biała, okładka brulionu wykonana z tektury 1,5 mm (900-950 g/m2), oklejona kredą 130 g/m2 z zadrukiem wg dostarczonego projektu 4+0, uszlachetniona folią błyszczącą, ilość: 2514 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Aktywnie w przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 29.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOHO Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146633,07
Oferta z najniższą ceną: 61995,24 / Oferta z najwyższą ceną: 309222,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nagród na potrzeby organizacji Konkursu Wiedzy o PPN oraz materiałów edukacyjno-promocyjnych z podziałem na 2 części"
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- " Dostawę i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Dostawa artykułów reklamowych
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.