eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Odolanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Odolanów: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Odolanów
Numer ogłoszenia: 73613 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99976 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów, Rynek 11, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 733 15 81, faks 62 733 38 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Odolanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podział na zadania: 1. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Tarchałach Małych 2. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Nadstawkach 3. Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Nabyszycach W zakresie zadania nr 1: 1. Zakres prac obejmuje wykonanie projektu budowlanego oraz budowę linii oświetlenia otoczenia budynków socjalnych o długości około 100 mb. w miejscowości Tarchały Małe - działka nr 130. 2. Dokumentacja techniczna winna zawierać: a) projekt budowlany na wykonanie linii kablowej i budowę słupów oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą, b) wymagane uzgodnienia branżowe, c) niezbędne decyzje, opinie, pozwolenia - zgłoszenia umożliwiające realizację inwestycji, d) wystąpienie w imieniu inwestora do Energa - Operator S.A. z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej. 3. Dokumentację należy wykonać w 4-ch egz. wersji papierowej i 1-m egz. wersji elektronicznej. Zamawiający zastrzega obowiązek uzgodnienia projektowanych rozwiązań przed ich ostatecznym opracowaniem. 4. Budowę linii oświetlenia ulicznego tj. linii kablowej, słupów oświetleniowych, montaż lamp oświetleniowych oraz dokonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych budowanego odcinka i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 5.Zaleca się aby oferent przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia. 6.Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem dokumentacji projektowej i robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym. 7.Zamawiającego na budowie reprezentował będzie ustanowiony inspektor nadzoru technicznego. W zakresie zadania nr 2: 1.Zakres prac obejmuje wykonanie projektu budowlanego oraz budowę linii oświetlenia drogowego o długości 450 mb. w miejscowości Nadstawki - działka nr 399/2. 2.Dokumentacja techniczna winna zawierać : a) projekt budowlany na wykonanie linii kablowej i budowę słupów oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą, b) wymagane uzgodnienia branżowe, c) niezbędne decyzje, opinie, pozwolenia-zgłoszenia umożliwiające realizację inwestycji, d) wystąpienie w imieniu inwestora do Energa-Operator SA z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia oświetlania do sieci energetycznej. 3. Dokumentację należy wykonać w 4-ch egz. wersji papierowej i 1-m egz. wersji elektronicznej. Zamawiający zastrzega obowiązek uzgodnienia projektowanych rozwiązań przed ich ostatecznym opracowaniem. 4.Budowę linii oświetlenia ulicznego tj. linii kablowej, słupów oświetleniowych, montaż lamp oświetleniowych oraz dokonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych budowanego odcinka i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 5.Zaleca się aby oferent przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia. 6.Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem dokumentacji projektowej i robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym. 7.Zajęcie pasa drogowego, wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonania robót obciążają Wykonawcę. 8.Zamawiającego na budowie reprezentował będzie ustanowiony inspektor nadzoru technicznego. W zakresie zadania nr 3: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej oraz dostawa i montaż lampy ulicznej autonomicznej hybrydowej zasilanej panelem fotowoltaicznym i turbiną wiatrową w miejscowości Nabyszyce przy posesjach nr 118 - 120 na działce nr 1076. 2.Dokumentacja techniczna winna zawierać: a) projekt budowlany budowy słupa oświetlenia ulicznego z niezbędnym osprzętem, b) zgłoszenie w imieniu inwestora umożliwiające realizację zadania. 3.Dane techniczne zestawu: a) słup stalowy ocynkowany o wysokości 8 m, b) czas pracy lampy - do 14 h/dzień, c) okres pracy bez doładowania do 4 dni, d) źródło światła- 2 szt. lampy LED o mocy 20W każda, e) akumulator 180Ah-200Ah / 12V, f) moc panela 2 x 190W, g) turbina wiatrowa o mocy 600W i prędkości ładowania 2,5m/s h) kontroler zabezpieczenia przed przeładowaniem i rozładowaniem, i) włącznik zmierzchowo-programowalny. 4.Wykonawca uwzględni w ofercie wszelkie koszty uzgodnień dostawy montażu i uruchomienia lampy oraz obsługi geodezyjnej. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego sporządzonego przez mgr inż. Krzysztofa Just stanowiącego załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Tarchałach Małych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy ELEKTROINSTAL Marcin Przybylski, ul. Powstania Listopadowego 11, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31300,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22632,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Nabyszycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy ELEKTROINSTAL Marcin Przybylski, ul. Powstania Listopadowego 11, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21170,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22017,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22017,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22017,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.