eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę ulicy Księżnej Jolanty i odcinka ul. Starożytnej w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Kalisz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę ulicy Księżnej Jolanty i odcinka ul. Starożytnej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 73618 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę ulicy Księżnej Jolanty i odcinka ul. Starożytnej w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę ulicy Księżnej Jolanty w Kaliszu na odc. od ul. Częstochowskiej do ul. Starożytnej oraz ul. Starożytnej na odc. od ul. Ks. Jolanty do ul. Pokrzywnickiej. 2.1.Zakres opracowania obejmuje w szczególności: 1/ dane wyjściowe do projektowania, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, 2/ rozwiazania projektowe dla prędkosci projektowej 50 km/h, 3/ określenie kategorii ruchu, 4/geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązujacymi przepisami, 5/ rozpoznanie konstrukcji istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie niezbędnych w tym celu badań, 6/ wzmocnienie nawierzchni jezdni, 7/ przebudowę chodników, zjazdów na posesje, przebudowę i budowę zatok autobusowych, 8/ przebudowę skrzyżowania ul. Częstochowskiej z ul. Ks. Jolanty na rondo, 9/ uzupełnienie odwodnienia, 10/ usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, 11/ przebudowę skrzyżowania ul. Starożytnej z ul. Pokrzywnicką na skrzyżowanie skanalizowane, 12/ projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie projektowania akceptacji ZDM, 13/ projekt zieleni, 14/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 15/ informację do planu BIOZ, 16/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 17/ przedmiar robót, ślepy kosztorys, kosztorys inwestorski, 18/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 19/ opinię ZUDP, 20/ przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu realizacji inwestycji drogowej w oparciu o Spec Ustawę wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami (podziały geodezyjne zabezpiecza Zamawiający). W celu uzyskania opinii projektant występuje do właściwych jednostek w imieniu i na rzecz Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, 21/ mapę własności terenu w 3 egz. z jednocześnie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez, które przebiega projektowana trasa, 22/ opracowanie w formie papierowej i elektronicznej ( format PDF- inne do uzgodnienia z Zamawiającym), 23/ uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków i uzyskanie pozwolenia na prace przy zabytku, 24/ uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji i spełnienie jej warunków. 2.2. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2.3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem. 2.4. W opracowaniu jest dokumentacja techniczna na przebudowę mostu na rzece Prośnie w ciągu ul. Starożytnej. Projekt na przebudowę ul. Starożytnej należy dostosować do rozwiązań przyjętych w projekcie branży mostowej. 2.5. Kosztorys inwestorski, przedmiar robót i ślepy kosztorys należy sporządzić odrębnie dla: - ul. Ks. Jolanty - odcinka ul. Starożytnej od ul. Ks. Jolanty do ul. Pokrzywnickiej. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź przez innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 2.7. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: w szczególności: - wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. 156 poz. 1118 z późn. zm.) - ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 63, poz. 735 z 2000r. § 40.2 - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznym, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430), - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, -z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2005r. Nr 113 poz. 954). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) 2.8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 2.9. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujące warunki minimalne: 1/ Wykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2/ zaakceptują termin opracowania: do dnia 31.07.2009r. 3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur, 4/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 projektów na budowę lub przebudowę 200m ulicy i budowę 100 mb kanału deszczowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 3. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ skład zespołu projektowego wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do branżowego samorządu zawodowego - zał. Nr 3 d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat opracowań z podaniem ich nazwy, wartości oraz daty wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że opracowania te zostały wykonane należycie - zał Nr 2 (zgodnie z wymogami określonymi a pkt-cie 3 ppkt. 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.