eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraNadzór inwestorski nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstówek, Chełstów, Drogoszowice i Sosnówka, gm. Twardogóra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-16

Twardogóra: Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstówek, Chełstów, Drogoszowice i Sosnówka, gm. Twardogóra
Numer ogłoszenia: 73620 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50276 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstówek, Chełstów, Drogoszowice i Sosnówka, gm. Twardogóra.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstówek, Chełstów, Drogoszowice i Sosnówka gm. Twardogóra, poprzez: reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, nadzorowania prac budowlanych, sanitarnych, i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza, sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między wykonawcą, a zamawiającym, współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, kontrolowania jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, kontrolowania zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, rozstrzygania - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, sporządzania protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, kontrolowania jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, sprawdzania wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu, uczestniczenia w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, uczestniczenia w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, dokonania rozliczenia końcowego inwestycji, dojazdu i pobytu na placu budowy jeden raz tygodniowo, a jeśli zajdzie taka potrzeba częściej np. w przypadku robót zanikowych, informowania zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, informowania zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo- Usługowa SANBUD Witold Gliński, ul. Krucza 43-53, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59036,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12261,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12261,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158112,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.