To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 73651 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Gdańsk: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuprogram Południowy Bałtyk 2014-2020 Interreg V-A Poland-Denmark-Germany-Lithuaia-Sweden (South Baltic) Programme 2014-2020 Technical Assistance Project; Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś. Priorytetowa nr 12 "Pomoc techniczna", Działanie nr 12.1 "Pomoc techniczna" dla Projektu Pomocy Tchnicznej na lata 2015-2017
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35063-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
19167483600000, ul.
ul. Okopowa
,
80810
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 261 555, faks
583 261 556, e-mail
zampub@pomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAZ-ZP.272.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych w tym biletów od tanich przewoźników oraz związane z tym usługi, m.in. pośrednictwo w kontaktach z przewoźnikami w zakresie programów lojalnościowych, reklamacji, zmian rezerwacji itp., na potrzeby Zamawiającego. Zamówienie dotyczy biletów w klasie business i klasie ekonomicznej. Zamawiający przewiduje największą ilość rezerwacji biletów lotniczych na przeloty na trasach europejskich oraz sporadyczne rezerwacje biletów na przeloty na trasach pozaeuropejskich. Rezerwacje biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 2. Zamawiający w 2017 roku szacuje zakup ok. 149 biletów lotniczych (ok. 111 zagranicznych i 38 krajowych. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zleceń Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty 205 280,00 złotych brutto (słownie: dwieście pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100), jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2017 roku. Wskazana wartość dotyczy rezerwacji, sprzedaży (wartości), wystawienia i dostarczenia biletu oraz pozostałych kosztów z tym związanych. 3. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Wyszukiwania optymalnego połączenia pod względem ceny oraz czasu trwania podróży przy zachowaniu najlepszego komfortu podróży i przedstawieniu Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów przelotu na zamawianej trasie wraz z szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu - celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego z nich. 2) Przedstawienia Zamawiającemu wariantów przelotów, o których mowa w pkt 1), w terminie do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia na rezerwację. Obowiązek przedstawienia wariantów przelotów nie dotyczy sytuacji, w której dostępny jest wyłącznie jeden wariant przelotu. 3) Przekazania Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę w terminie do 3 godzin od momentu dokonania wyboru wariantu przelotu przez Zamawiającego. 4) Informowania Zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów oraz możliwości wykupienia biletu w niższej cenie. 5) Wystawienia i przekazania Zamawiającemu elektronicznego biletu lotniczego w terminie do 1 godziny od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego (dokonania wyboru wariantu przelotu). Wystawiony bilet lotniczy będzie zawierał wszelkie informacje o warunkach podróży oraz cenie za usługę i będzie tożsamy z dokonaną rezerwacją, za wyjątkiem sytuacji, gdy cena za bilet w trakcie oczekiwania na wystawienie ulegnie zmianie na niższą, tj. korzystniejszą dla Zamawiającego. Bilety elektroniczne będą przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, użytkowanego przez Wykonawcę. 6) Bilet lotniczy może być również wystawiony i przekazany w wersji papierowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bilet w wersji papierowej w terminie do 2 dni roboczych od dnia wykupu biletu, nie później jednak niż 24 godziny przed terminem wylotu/podróży. Wersja papierowa biletu lotniczego będzie wymagana na przeloty, na których nie jest wystawiana wersja elektroniczna biletu oraz w pozostałych przypadkach - w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bilety dostarczane będą do siedziby Zamawiającego lub na inne wskazane adresy w miejscowościach, z których będzie odbywał się wylot. Dopuszcza się też możliwość odbioru biletu w wersji papierowej na lotnisku - zgodnie z wyborem Zamawiającego. 7) Zamówienia dokonywane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego w jednej z następujących form: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną pod numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie. 8) Administrowania programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego: a) informowania Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznania Zamawiającego z ich szczegółami, b) po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestniczenia w programie lojalnościowym, zalogowania do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowania programem przez Wykonawcę, m.in.: ? rejestracji wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. dla programu LOT DLA FIRM, ? negocjowania i wprowadzania odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. dla programu Skandynawskich Linii Lotniczych SAS, ? występowania do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów, 9) Comiesięcznego raportowania uzbieranych punktów z programów lojalnościowych - informowania Zamawiającego w formie pisemnej, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przyznanych bonusów: a) raport będzie zawierać przynajmniej wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wskazaniem wykorzystanej linii lotniczej, cenami. b) raport za dany miesiąc będzie przekazywany Zamawiającemu w terminie do 10-ego dnia następnego miesiąca, 10) Pośredniczenia z przewoźnikami w sprawach reklamacji: a) dotyczy reklamacji zgłoszonych przez Zamawiającego do Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane w ofercie, b) dotyczy informowania Zamawiającego przez Wykonawcę o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji, c) reklamacje mogą dotyczyć w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bez kosztowej zmiany terminu rezerwacji, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów. 4. Wszystkie dane zawarte na biletach elektronicznych/lub papierowych dostarczanych przez Wykonawcę będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji GDS użytkowanego przez Wykonawcę. Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletów wygenerowanych za pośrednictwem stosowanego GDS. 5. W sytuacjach, nie dających się przewidzieć wcześniej, Zamawiający może odwołać rezerwację, zmienić imię i nazwisko osoby, trasę lub termin podróży. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie, w terminie możliwym na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian. Jeżeli dokonane zmiany przełożą się na zmianę ceny biletu to wszelkie różnice zostaną uregulowane przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat manipulacyjnych oraz dodatkowych z tytułu odwołania lub zmiany rezerwacji. 6. Bilet tam i z powrotem traktowany jest jako jeden bilet. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletu "w jedną stronę". 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z pozn. zm) osoby/osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji zamówienia: wyszukiwania optymalnego połączenia, przedstawienia Zamawiającemu wariantów przelotów, przekazania Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji, informowania Zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów oraz możliwości wykupienia biletu w niższej cenie, wystawienia i przekazania Zamawiającemu elektronicznego oraz papierowego biletu lotniczego, administrowania programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego, pośredniczenia z przewoźnikami w sprawach reklamacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60400000-2
Dodatkowe kody CPV:
63512000-1,
63516000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT172688.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.