Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa do zamawiającego materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 7366 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, faks 068 3830236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do zamawiającego materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa do zamawiającego materiałów biurowych: materiałów papierowych, wkładów drukujących, tonerów i innych materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.85.21.00 - Okładki na akta 24.91.00.00 - Kleje 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.25 - Pisaki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga niesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy p.z.p. dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 3. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 2 zamówienia na dostawę materiałów biurowych o wartości każdego z nich, co najmniej 50.000,00 zł brutto;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: 1) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy p.z.p., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Ponadto oferta winna zawierać także: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3) zaakceptowany projekt umowy- załącznik nr 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
Piastów 10B
66-600 Krosno Odrzańskie
http://www.bip.krosno-odrz.pl/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim Piastów 10B 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat (pok. nr 115).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa samochodu dostawczego typu wywrotka
- Dostawa samochodu dostawczego typu wywrotka z kabiną brygadową
- Dostawa energii elektrycznej do Komendy Oddziału oraz Placówek NoOSG.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1163F na odcinku Bielów - Czetowice
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie.
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.