eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa ośmiu sztuk agregatów sprężarkowych dla Kopalń Gazu Ziemnego Oddziału w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-08

POZYCJA 7366

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa ośmiu sztuk agregatów sprężarkowych dla Kopalń Gazu Ziemnego Oddziału w Sanoku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., do kontaktów: Edyta Szubska, ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 6918911, fax (022) 6918921, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. Oddział w Sanoku, Janusz Kikta, Dział Przeatrgów i Umów, ul. Sienkiewicza 12, pokój nr 69, 38-500 Sanok, tel. 013 4652185, fax 013 4652384, e-mail: przetargi@nafta-gaz.sanok.pl, www.nafta-gaz.sanok.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. Oddział w Sanoku, Dorota Demków Dział Przetargów i Umów, ul. Sienkiewicza 12, pokój 68, 38-500 Sanok, tel. 013 4652387, fax 013 4652384, e-mail: przetargi@nafta-gaz.sanok.pl, www.nafta-gaz.sanok.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. Oddział w Sanoku, Kancelaria - pokój nr 17, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ośmiu sztuk agregatów sprężarkowych dla Kopalń Gazu Ziemnego Oddziału w Sanoku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu sztuk agregatów sprężarkowych dla Kopalń Gazu Ziemnego Oddziału w Sanoku wraz z montażem, uruchomieniem i serwisowaniem w okresie gwarancyjnym, wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KGZ Lubaczów - OZG Dzików - miejscowość Dzików Nowy, gmina Dzików Stary, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie KGZ Krasne - OZG Palikówka - miejscowość Strażów, gmina Krasne, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie KGZ Tarnów II - ul. Tuchowska, Tarnów, województwo małopolskie KGZ Żołynia - OZG Kuryłówka - miejscowość Kuryłówka, gmina Kuryłówka, powiat leżajski, województwo podkarpackie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy i montażu kompletnych, fabrycznie nowych agregatów sprężarkowych (sprężarka i silnik gazowy) wraz z urządzeniami pomocniczymi (instalacje zasilające, obudowy dźwiękochłonne, AKPiA, itp.) dla czterech kopalń gazu ziemnego oraz świadczenia usług serwisowych przez okres wymaganej gwarancji (36 miesięcy). Zamawiający wymaga dostawy jednolitej pod względem typów zastosowanych urządzeń. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 16;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 300 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami umowy (zał. nr 2 do SIWZ) Środki własne Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Pzp). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca powinien: 1. Spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Pzp). 2. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. zrealizować co najmniej jedną dostawę podobną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Posiadać środki finansowe, względnie zdolność kredytową, do wysokości stanowiącej równowartość co najmniej 30% ceny ofertowej brutto. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie warunek określony w niniejszym punkcie. 6. Udzielić gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego każdej Partii Dostawy. 7. Dostarczyć fabrycznie nowe sprężarki, wykonane przez producenta posiadającego ważny certyfikat CE. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, zgodnie z treścią paragrafu 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Nr 71 poz. 645 par. 2) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 7. W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do wysokości wartości brutto oferty w przypadku jej wyboru. 3. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości stanowiącej równowartość co najmniej 30% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz potwierdzający realizację (co najmniej jednej) dostaw podobnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzowanego serwisu oferowanych agregatów sprężarkowych. 3. Ważny certyfikat lub odpowiednio oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia wykonany jest zgodnie z CE. 4. Oświadczenie lub inny dokument poświadczający, że dostarczane sprężarki są towarem fabrycznie nowym. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/2005/099/OS. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - 80 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Miejsce otrzymania SIWZ: PGNiG S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku - Dział Przetargów i Umów, pok. 68, ul. Sienkiewicza 12, Sanok, tel. (13) 46 52 185, fax. (13) 46 52 384. 2. Wykonawca otrzyma dokumentację przetargową w formie pisemnej oraz na CD (załączniki do SIWZ) w miejscu określonym w Załączniku A pkt 1.3. w dni robocze w godz.7.00-15.00, pok. nr 68 lub pocztą po uprzednim dokonaniu wpłaty. Cena SIWZ wynosi 80 zł /netto/ plus należny podatek. Wpłaty można dokonać w kasie siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. I O/Sanok Nr 80 1240 2340 1111 0000 3191 2161. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 10:30, Sanok, ul. Sienkiewicza 12, sala konferencyjna 29.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający uzyskał atestację zgodnie z dyrektywą Rady 92/13/EWG, że w dniu 7 czerwca 2005 r. jego procedury i praktyki związane z udzielaniem zamówień były zgodne z prawem Wspólnoty oraz przepisami wprowadzającymi to prawo. 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.