To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Stryków: Remont drogi gminnej w Bratoszewice ul. Nowości - Kalinów I etap
Numer ogłoszenia: 73672 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22748 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Bratoszewice ul. Nowości - Kalinów I etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Planowany zakres robót I etapu: Wszystkie prace projektowane w ramach remontu drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego i nie powodują zmiany parametrów technicznych drogi. Remont drogi polegał będzie na wymianie zniszczonych i uzupełnieniu brakujących elementów nawierzchni jezdni na odcinku od 1+400 do 3+150. Organizacja ruchu na projektowanej ulicy pozostaje bez zmian. W ramach remontu projektuje się wykonanie następujących robót: Jezdnia: - mechaniczne czyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej w ilości średnio 100 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grubości 4 cm, - uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym. Parametry techniczne i geometryczne drogi: - klasa techniczna drogi D - kategoria ruchu KR -1 - prędkość projektowa 50 km/h - przekrój poprzeczny od 0+700 do 3+150 drogowy - szerokość pasa drogowego 10 do 20 m - szerokość jezdni od 1+400 do 3+150 5 m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - spadek poprzeczny chodników 2% Uwagi końcowe: Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Prace należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ pod kierownictwem osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Nie przewiduje się wykonywania robót i występowania warunków określonych w art. 21 a Prawo Budowlane zobowiązujących Kierownika Budowy do opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i zweryfikowania załączonego przedmiaru robót. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, obsługi geodezyjnej, wymaganych przez STWOiR badań i pomiarów, zapewnienie dojazdu do posesji na czas wykonywania prac, opracowanie dokumentacji odbiorowej leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Oznaczenie wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGBUD Sp. z o.o. oraz DROGBUD Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o., Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399798,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236755,64
Oferta z najniższą ceną: 220392,90 / Oferta z najwyższą ceną: 335312,97
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
- Remont chodnika w ul. Michałowicza na odcinku od ul. Suchy Las do ul. Słupskiej
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.