eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU PRZY REALIZACJI INWESTYCJI Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Kielce: PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU PRZY REALIZACJI INWESTYCJI : Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 73680 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Ludomira Różyckiego , ul. Głowackiego 7, 25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442757, faks 041 3442757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KIEROWNIKA PROJEKTU PRZY REALIZACJI INWESTYCJI : Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji KIEROWNIKA PROJEKTU przy realizacji inwestycji pn :Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na siedzibę PSM I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 8 000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Uwaga ! Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu, powinno obejmować cały okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ W przypadku wadium wnoszonym w Gwarancji - z treści Gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być kopia lub kserokopia wpłaty wadium, poświadczona za zgodność z oryginałem. Dla pozostałych form wniesienia wadium, wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 4) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ludomira Różyckiego w Kielcach ul. Głowackiego 7 25-368 Kielce Nazwa Banku NBP O Kielce Nr rachunku : 41 1010 1238 0815 1713 9120 0000 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na pełnienie funkcji Kierownika Projektu 6) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: upłynie termin związania ofertą, zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2, pkt. 2 i 3 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych SIWZ i w ofercie Wykonawcy nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, c) przedstawią wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia. Osoby te muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie i muszą być zdolne do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. d) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 2 000 000,00 zł ( dwa miliony) Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. W skład zespołu Kierownika Projektu muszą wchodzić co najmniej niżej wymienieni specjaliści : Kierownik Zespołu - wymagane wykształcenie wyższe oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego jako Kierownik Zespołu zarządzającego projektami inwestycyjnymi z zakresu budownictwa kubaturowego, w tym przynajmniej jednego przedsięwzięcia o łącznej wartości minimum 20 mln zł brutto oraz przynajmniej jednego przedsięwzięcia z zakresu budownictwa kubaturowego o łącznej wartości minimum 5 mln zł brutto, które było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej np. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i zrealizowane zostało w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, Zrealizowanie usługi jak wyżej musi zostać potwierdzone stosownymi referencjami. Inspektor Nadzoru branży sanitarnej - wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót instalacyjnych. Inspektor Nadzoru branży elektrycznej - wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i lub elektroenergetycznych - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, , co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i elektroenergetycznych. Inspektor Nadzoru branży budowlanej - wykształcenie techniczne, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych. Inspektor Nadzoru branży drogowej ( jeżeli będzie wymagany) - wykształcenie techniczne - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalizacji drogowej, co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót drogowych. Inspektor Nadzoru branży akustycznej - wykształcenie techniczne co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót akustycznych Uwaga ! Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania prze nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia. Uwaga! Zamawiający wymaga aby kluczowy personel Inżyniera Kontraktu posiadał biegłą znajomość języka polskiego, w przypadku gdy kluczowy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Uwaga! Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w. warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) w przypadku, o którym mowa w ust. a, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga ! Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie, została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.(np. umowa konsorcjum) c) umowa konsorcjum musi wskazywać tzw. Lidera, d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany Lidera konsorcjum w okresie obowiązywania umowy, jak również wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum, e) przedsiębiorcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, f) Zamawiający może dochodzić całości ewentualnych roszczeń od każdego z konsorcjantów według swojego uznania, w szczególności od Lidera konsorcjum, g) umowa konsorcjum winna upoważniać Lidera do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, h) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia publicznego i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji całości zamówienia oraz okresu gwarancji. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do osoby Lidera: a) wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a Zamawiającym będą odbywać się za pośrednictwem Lidera, b) Lider podpisze i złoży ofertę wspólną, c) Lider wraz z przedstawicielami pozostałych członków konsorcjum solidarnie zawrze umowę z Zamawiającym, o ile oferta konsorcjum będzie ofertą najkorzystniejszą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22. ust. 1, pkt. 1 - 4 ustawy PZP wg wzoru określonego w Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn przewidzianych w art. 24, ust. 1 i 2, wg wzoru określonego w Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Poświadczone za zgodność kopie uprawnień budowlanych osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru robót budowlanych i branżowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. Uwaga ! Dotyczy osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: - Kierownik Zespołu Kierownika Projektu Dla tego stanowiska wymagany jest wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczonych w zespole Kierownika Projektu/Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Konsultanta /Inwestora Zastępczego, przy realizacji obiektów kubaturowych bądź obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 20 mln zł brutto oraz przynajmniej jednego przedsięwzięcia z zakresu budownictwa kubaturowego o łącznej wartości minimum 5 mln zł brutto, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie . Jeżeli wymagane wartości kontraktów w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o wszczęciu niniejszego postępowania. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu . Uwaga dotyczy podmiotów, których własny potencjał techniczny i osobowy nie ma wystarczajacych kawlifikacji, doświadczenia aby spełnić warunki udziału w postepowaniu. W takim przypadku należy dołaczyc również pisemne oświadczenie zawierajace zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Pzp. W przypadku Spółki Cywilnej powyższy dokument powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Ustawy Pzp. , (nie dotyczy Spółek Cywilnych). wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektem Umowy, i zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu do jej podpisania na warunkach w niej określonych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ .Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 10. oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z projektami budowlanymi i terenem, na którym będzie realizowana inwestycja, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ 11. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 12. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 13. dowód wniesienia wadium. 14. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zamiast : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub posiada decyzję o rozłożeniu na raty zaległych płatności a także wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w a) ; b); c) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa także zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. L.Różyckiego 25-368 Kielce ul. Głowackiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. L.Różyckiego 25-368 Kielce ul. Głowackiego 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.