Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Rawicz: Świadczenie usług sprzątania
Numer ogłoszenia: 73682 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w następującym zakresie: 1) specjalistyczne sprzątanie, całodobowe utrzymanie czystości poprzez mycie i dezynfekcję pomieszczeń i sprzętu w Szpitalu zgodnie z Planem Higieny i obowiązującymi procedurami, 2) sprzątanie pomieszczeń biurowych, 3) mycie okien, 4) segregację i transport wewnętrzny surowców wtórnych, odpadów komunalnych, odpadów medycznych, 5) obsługę kuchenek oddziałowych, 6) zdawanie brudnej i przyjmowanie czystej bielizny w poszczególnych komórkach organizacyjnych, 7) transport materiału biologicznego do badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych w dni powszednie po godzinie 15.00 i godzinach nocnych oraz w dni wolne całodobowo, 8) wyposażenie w maty wejściowe i ich wymiana na czyste raz na 2 tygodnie, 9) doczyszczanie maszynowe powierzchni, 10) zaopatrzenie w ręczniki jednorazowe (rolka i zetka), papier toaletowy, mydło, kostki do WC, worki na odpady, 11) zaopatrzenie w preparaty dezynfekcyjne, środki i sprzęt potrzebny do wykonania usługi,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING SP. Z O.O., UL. ŚLĘŻNA 118, 53-111 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61699,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75890,97
Oferta z najniższą ceną: 75890,97 / Oferta z najwyższą ceną: 75890,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. _ Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn.zm) -dalej ustawa PZP - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność, iż ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielanie zamówienia. Przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki podlegają co prawda ścisłej interpretacji przepisów z art. 67 ust. 1 ustawy PzP, jednak ocena ich zaistnienia w konkretnym przypadku musi być prowadzona z uwzględnieniem całokształtu specyficznych dla niego okoliczności faktycznych. Zamawiający ma zapewnienie świadczenia usług sprzątnia do dnia 28 lutego br. (umowa) i z uwagi na specyfikę jednostki i obowiązujący w niej reżim sanitarno-epidemiologiczny a także dobro i bezpieczeństwo pacjentów musi zapewnić ciągłość ww. usług. Zamawiający prowadzi obecnie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które nie zostało do dnia dzisiejszego rozstrzygnięte. Zamawiający wobec powyżej opisanej sytuacji ma obowiązek niezwłocznie zapewnić sobie ww. usługę - jest to warunek konieczny dla prawidłowego funkcjonowania jednostki. W przypadku usługi utrzymania czystości w jednostce ochrony zdrowia (reżim sanitarno-epidemiologiczny) wydaje się, że zasadnym jest w prezentowanym przypadku udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki ( jego kontynuacja) dotychczasowemu wykonawcy jako jedynemu który ad hoc, ze względu na specyfikę przedmiotowego zamówienia związaną m.in. z bezwzględną koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa epidemiologicznego, zapewnić je może mając u siebie znający specyfikę pracy w szpitalu personel, jak i zachowa wdrożone już, a stanowiące jego know-how (tajemnicę przedsiębiorstwa), procedury logistyczno-organizacyjne podczas gdy inny podmiot, nie mający możliwości zapewnienia personelu (przejęcia go od dotychczasowego wykonawcy) oraz potrzebujący czasu na wdrożenie własnych procedur logistyczno-organizacyjnych, nie byłby w stanie prawidłowo świadczyć w tak krótkim czasie specjalistycznej usługi sprzątania szpitala bez narażenia pacjentów oraz personelu na niebezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.