eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów, Bogdankapełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego "Modernizacja i rozbudowa ciepłowni w Bogdance na elektrociepłownię ze skojarzoną produkcją energii cieplnej i elektrycznej" zwanego także "Projektem"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-08

POZYCJA 7370

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Puchaczów, Bogdanka: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego "Modernizacja i rozbudowa ciepłowni w Bogdance na elektrociepłownię ze skojarzoną produkcją energii cieplnej i elektrycznej" zwanego także "Projektem" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Łęczyńska Energetyka Sp. z o.o. w Bogdance, do kontaktów: - w zakresie merytorycznym: mgr inż. Adam Żmuda- Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji tel. (0-81) 462 54 75; 462 55 53 wew. 127; faks: (081) 462 55 53, - w zakresie organizacyjnym: Krzysztof Padrak tel. (0-81) 462 55 53 wew. 123; faks: (0-81) 4625553, Bogdanka, 21-013 Puchaczów, Bogdanka, woj. lubelskie, tel. 081 4625553, fax 081 4625553, e-mail: biuro@lebog.com.pl, www.lebog.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego "Modernizacja i rozbudowa ciepłowni w Bogdance na elektrociepłownię ze skojarzoną produkcją energii cieplnej i elektrycznej" zwanego także "Projektem". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kompleksowe pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu będącego przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do podejmowania działań i do wsparcia decyzji ekonomiczno-organizacyjnych oraz technicznych Zamawiającego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Wykonanie "pod klucz" modernizacji i rozbudowy ciepłowni w Bogdance na elektrociepłownię ze skojarzoną produkcją energii cieplnej i elektrycznej w oparciu o kocioł fluidalny i turbozespół upustowo-kondensacyjny o mocy 65 MWt i 45 MWe", począwszy od wejścia Kontraktu w życie do czasu upływu 3 (trzech) miesięcy od daty uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przekazania Zamawiającemu elektrociepłowni do eksploatacji. Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmować będzie następujące grupy zadań: - zapewnienie nadzoru technicznego nad realizacją Projektu we wszystkich fazach: projektowania, budowy, uruchomienia, w tym Rozruchu i Ruchu Próbnego - poświadczenie poprawności prac wykonanych przez Realizatora "pod klucz", - zapewnienie wypełnienia wymagań jakościowych w pełnym zakresie dostaw i usług (osiągnięcie parametrów gwarantowanych), - zapewnienie wykonania całości zadania inwestycyjnego w zaplanowanym przez Zamawiającego budżecie oraz osiągnięcia kosztów eksploatacji rozumianych jako zużycie materiałów pomocniczych (paliw, smarów i innych mediów) na możliwie najniższym poziomie, - zapewnienie terminowości realizacji poszczególnych etapów, jak i całego zadania inwestycyjnego, - zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji Projektu regulującej związki pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, - kontrola , weryfikacja, archiwizacja dokumentacji technicznej i innych dokumentów; - raportowanie przebiegu prac w zakresie ustalonym przez Zamawiającego; - weryfikacja i opiniowanie dokumentów rozliczeniowych zadania inwestycyjnego. Szczegółowy zakres usług zleconych do wykonania przez Inżyniera Kontraktu zostanie sprecyzowany przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PL - "Łęczyńska Energetyka" Sp. z o.o. w Bogdance, Bogdanka, 21-013 Puchaczów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi Inżyniera Kontraktu świadczone na rzecz i w imieniu Zamawiającego podczas "Modernizacji i rozbudowy ciepłowni w Bogdance na elektrociepłownię ze skojarzoną produkcją energii cieplnej i elektrycznej"; wartość poniżej 5.000.000,- EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 70.000,- PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) wnoszone przed upływem terminu składania Ofert. Zabezpieczenie Należytego Wykonania Kontraktu w wysokości 10 % Ceny całkowitej podanej w Ofercie (Ceny Ofertowej brutto) wnoszone najpóźniej w dniu zawarcia Kontraktu na Inżyniera Kontraktu. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający określi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Jeżeli wybranym Wykonawcą (Inżynierem Kontraktu) będzie grupa podmiotów występujących wspólnie - grupa ta po wyborze przyjmie formę Konsorcjum przy solidarnie ponoszonej odpowiedzialności za wykonanie Przedmiotu Zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia sektorowego w trybie negocjacji z ogłoszeniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zwane dalej "Ustawą", i na tę okoliczność złożą Oświadczenie, jak w pkt. III.2.1.1a), b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy, - W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - żaden z podmiotów (Członków Konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu. c) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości co najmniej 500.000,- EUR * (pięćset tysięcy euro) * jeżeli Wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: - Wykonawca może przedstawić opinie o posiadanych środkach własnych lub zdolności kredytowej z różnych banków, w których posiada rachunki bankowe. Środki własne lub zdolność kredytowa oceniane są łącznie. - W przypadku podmiotów składających wspólnie Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - warunek ten musi być spełniony łącznie przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. d) w przedmiocie swojej działalności mają działalność objętą przedmiotem zamówienia, Uwaga: - W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - zakresy działalności podmiotów wspólnie składających Wniosek muszą łącznie odpowiadać zakresowi Przedmiotu Zamówienia. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000,- EUR* (pięćset tysięcy euro) *jeżeli Wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - warunek posiadania OC spełnia każdy podmiot (Członek Konsorcjum); warunek posiadania OC na wartość co najmniej 500.000,- EUR musi być spełniony łącznie. f) wykażą się należytym wykonaniem przynajmniej jednej usługi w charakterze Inżyniera Kontraktu lub Project Managera przy modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni obejmującej przynajmniej kocioł i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. - jeżeli Wykonawca przedstawi wartość modernizacji lub rozbudowy, lub budowy elektrowni lub elektrociepłowni w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: - Należyte wykonanie usługi musi być potwierdzone listem referencyjnym lub opinią użytkownika, lub protokołami odbioru (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). - W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - warunek ten musi być spełniony łącznie przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia - jeżeli podmioty występujące wspólnie (np. Członkowie Konsorcjum) w swoich dokumentach (Wykaz wykonanych Usług) przedstawią tę samą należycie wykonaną usługę referencyjną w charakterze Inżyniera Kontraktu lub Project Managera, przy modernizacji lub rozbudowie, lub budowie tej samej elektrowni lub elektrociepłowni - będzie to traktowane jako jedna usługa referencyjna g) wykażą, że w ramach kluczowego personelu Zespołu Inżyniera Kontraktu dysponują co najmniej niżej wymienionymi osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje, jak niżej: Uwaga: Osoby wykonujące czynności budowlane w tym nadzór muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego. Wykonawca przedstawi uprawnienia osób przewidzianych do realizacji Kontraktu oraz przedłoży oświadczenie, że wszystkie powierzone mu obowiązki wykonają osoby z wymaganymi uprawnieniami dla każdej specjalności i specjalizacji. Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - wykształcenie wyższe, - nie mniej niż 10 - letnie doświadczenie, (licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) w zarządzaniu i nadzorze nad dużymi projektami w elektrowniach lub elektrociepłowniach, - wykazanie się pełnieniem funkcji kierowniczej w zespole inżyniera kontraktu przynajmniej przy 1 (jednej) realizacji bloku energetycznego Zastępca Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu ds. cieplno - maszynowych - wykształcenie wyższe techniczne, - nie mniej niż 8 -letnie doświadczenie , (licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), w nadzorze nad robotami związanymi z budową i uruchomieniem obiektów technologicznych w elektrowniach lub elektrociepłowniach, - wykazanie się nadzorem nad w/w robotami przynajmniej przy 1 (jednej) realizacji bloku energetycznego Zastępca Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu ds. budowlanych (Koordynator Nadzoru inwestorskiego) - wykształcenie wyższe techniczne, - nie mniej niż 8 - letnie doświadczenie , (licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), w nadzorze nad robotami budowlanymi przy dużych projektach w elektrowniach lub elektrociepłowniach, Kierownik Biura Inżyniera Kontraktu - Biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych - Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym (preferowany język angielski) Uwaga: - W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. w formie Konsorcjum) - warunek w zakresie kluczowego personelu Zespołu Inżyniera Kontraktu musi być spełniony łącznie przez podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia. h) we "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem" złożą niżej wymienione dokumenty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, a mianowicie, że Wykonawca: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, np. Konsorcjum należy złożyć jedno wspólne Oświadczenie podpisane przez wszystkie podmioty (wszystkich Członków Konsorcjum) albo przez Pełnomocnika ustanowionego przez członków Konsorcjum zgodnie z pkt. III.2.1.1) f) Ogłoszenia Każdy z podmiotów (Członków Konsorcjum) musi spełniać warunki wg pkt. 1 i 4 Oświadczenia; łącznie podmioty (Członkowie Konsorcjum) muszą spełniać warunki wg pkt. 2 i 3. Oświadczenia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; Z dokumentu tego musi wynikać, że zakres działalności Wykonawcy zawiera działalność objętą przedmiotem zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum). Zakresy działalności podmiotów wspólnie składających Wniosek muszą łącznie odpowiadać zakresowi Przedmiotu Zamówienia. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum). d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum). e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków; W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum). f) Podmioty wspólnie składające Wniosek zobowiązane są złożyć Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia Umowy (Kontraktu) w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (np. przez pozostałych Członków Konsorcjum). W przypadku Konsorcjum, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego może być udzielone w Przedwstępnej Umowie Konsorcjum, (podpisanej przez wszystkich Członków Konsorcjum), której zamieszczenie wskazane jest we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W Przedwstępnej Umowie Konsorcjum musi być określony także zakres działalności poszczególnych członków Konsorcjum oraz zapis o solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wykonanie całego zamówienia. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składając we Wniosku wyżej wymienione dokumenty stosuje zasady Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645), zwanego dalej "Rozporządzeniem". Zgodnie z par. 2 Rozporządzenia zamiast dokumentów, o których mowa w Ogłoszeniu w III.2.1.1. pkt. b), d), e) (tj. w par. ust. 1 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ad pkt b) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (ad pkt d) c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (ad pkt e) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, potwierdzających sytuacje opisane w poprzednim akapicie oraz dokumentu, o którym mowa w III.2.1.1. pkt c) (tj. w par. 1 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia), to Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym własne oświadczenie potwierdzające, że nie występują sytuacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4-8, pkt 9 Ustawy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Informacja banku, (lub banków) w którym (-ych) Wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (bankowe), potwierdzająca wysokość posiadanych własnych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; Dokument musi potwierdzać, że Wykonawca ma własne środki finansowe lub zdolność kredytową na wartość co najmniej 500.000,- EUR (pięćset tysięcy EUR). W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. w formie Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum), ale zdolność ekonomiczna i finansowa oceniana jest łącznie. b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000,- EUR. W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum) dokument składa każdy podmiot (Członek Konsorcjum). Warunek posiadania OC na wartość co najmniej 500.000,- EUR musi być spełniony łącznie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Doświadczenie - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w charakterze Inżyniera Kontraktu lub Projekt Managera przy modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni, obejmującej przynajmniej kocioł i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem: - zakresu wykonanych usług przez Inżyniera Kontraktu lub Project Managera - wartości usług w EUR (bez VAT) - jeżeli Wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - wartości w EUR* (bez VAT) - jeżeli Wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inwestycji polegających na modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni, obejmujących przynajmniej kocioł i turbozespół, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie , przy realizacji których wykonywana była usługa Inżyniera Kontraktu lub Project Managera, z krótkim opisem zawierającym podstawowe parametry obiektów technologicznych, - typu kotła, (fluidalny, pyłowy, inne) - daty i miejsca ich wykonania, - nazwy inwestora. *jeżeli Wkonawca przedstawi wartoć w ninnej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wykazu wykonanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane przez Wykonawcę należycie (np. Listy referencyjne, opinie użytkowników, protokoły odbioru itp.). Uwaga: - Dokument powyższy musi potwierdzać, że Wykonawca wykonał należycie przynajmniej jedną usługę w charakterze Inżyniera Kontraktu lub Project Managera przy modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni obejmującej przynajmniej kocioł i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR (bez VAT) (słownie: dwadzieścia pięć milionów EUR bez VAT) każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to należy podać prace wykonane w okresie działalności firmy i wykazać spełnienie warunków w tym krótszym okresie, - Uwzględniane / oceniane są tylko te usługi, które są potwierdzone listem referencyjnym lub opinią użytkownika, lub protokołem odbioru itp. jako należycie wykonane. - Wykonawca składa wykaz własnych usług dotyczących wyłącznie niego, a nie np. podmiotu dominującego lub od niego zależnego w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych (Ustawa z dnia 15 września 2000 r. Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.), W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, (np. Konsorcjum): zdolność techniczna - doświadczenie Wykonawcy oceniane jest łącznie; powyższy wykaz składany jest w imieniu wszystkich podmiotów przez tego Członka / Członków Konsorcjum, który / którzy określone wymaganie spełnia / spełniają;. jeżeli podmioty występujące wspólnie (np. Członkowie Konsorcjum) w swoich dokumentach (Wykaz wykonanych Usług) przedstawią tę samą należycie wykonaną usługę referencyjną w charakterze Inżyniera Kontraktu lub Project Managera przy tej samej modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni - będzie to traktowane jako jedna usługa referencyjna b) Potencjał kadrowy, którym dysponuje Wykonawca - Wykaz kluczowego personelu Zespołu Inżyniera Kontraktu, który będzie wykonywał zamówienie wraz z: - informacjami na temat jego kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (np. w formie CV lub opisu kariery zawodowej), - dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do pełnienia powierzonych do realizacji funkcji (np. uprawnienia budowlane), - informacjami na temat zakresu wykonywanych czynności, - Oświadczeniem Wykonawcy, że wszystkie powierzone mu obowiązki wykonają osoby z wymaganymi uprawnieniami dla każdej specjalności i specjalizacji. Uwaga: - Dokument powyższy musi potwierdzać, że w ramach kluczowego personelu Zespołu Inżyniera Kontraktu znajdują się osoby przewidziane na wymienione niżej stanowiska: - Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu - Zastępcy Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu ds. cieplno - maszynowych - Zastępcy Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu ds. budowlanych (Koordynatora Nadzoru inwestorskiego) - Kierownika Biura Inżyniera Kontraktu. i spełniają one wymagania Zamawiającego w zakresie ich kwalifikacji. - Zamawiający oczekuje, że w Zespole Inżyniera Kontraktu zostaną również zatrudnione inne osoby posiadające wysokie umiejętności i doświadczenie, gwarantujące należyte wykonanie funkcji Inżyniera Kontraktu, w tym np. na stanowiskach: koordynatorów dostaw podstawowych urządzeń, kontrolera budżetu, planisty, specjalisty ds. kontroli jakości, BHP i ochrony środowiska, kontrolera dokumentów i dokumentacji technicznej, doradcy w zakresie zagadnień prawnych, osoby odpowiedzialnej za szkolenia. - Skład personelu Zespołu Inżyniera Kontraktu będzie przedmiotem negocjacji z Wykonawcami zakwalifikowanymi do dalszego postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek (np. Konsorcjum): zdolność techniczna - potencjał kadrowy Wykonawcy oceniany jest łącznie; powyższy wykaz składany jest w imieniu wszystkich podmiotów - Członków Konsorcjum. 2.1.4) Inne informacje: A. FORMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE "WNIOSKU o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem": 1) Wniosek powinien zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę zamówienia, wykaz składanych oświadczeń i dokumentów, określenie ilości zapisanych i kolejno ponumerowanych stron kompletnego Wniosku, podpisy osób upoważnionych , miejsce i datę sporządzenia Wniosku. Uwaga: Wykonawcy mogą skorzystać ze wzoru Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego, której adres jest podany w pkt. I.1) nin. Ogłoszenia. 2) Oryginał Wniosku musi być podpisany przez osobę / osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji danego Wykonawcy wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy, (np. Krajowy Rejestr Sądowy) bądź przez prawidłowo umocowanych pełnomocników, dla których należy załączyć pełnomocnictwo. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (np. Konsorcjum), Wniosek może być podpisany przez wszystkie podmioty występujące wspólnie albo przez Pełnomocnika wyznaczonego przez członków Konsorcjum zgodnie z pkt. III.2.1.1.) f) Ogłoszenia 3) Wykonawca złoży we Wniosku wzory podpisów osoby / osób podpisujących Wniosek, a także osób dokonujących innych czynności związanych z przygotowaniem i złożeniem Wniosku (np. potwierdzających zgodność z oryginałem). 4) Wykonawca złoży we Wniosku wszystkie niezbędne pełnomocnictwa (ogólne lub szczególne) udzielone osobom fizycznym lub osobom prawnym. 5) Wniosek musi być przygotowany w 4 (czterech) egzemplarzach: "oryginał" i 3 (trzy) "kopie" (sporządzone z oryginału Wniosku). 6) W postępowaniu obowiązuje język polski. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione przez Zamawiającego w Ogłoszeniu, które będą stanowić wymaganą treść Wniosku muszą być sporządzone w języku polskim, bądź przetłumaczone na język polski. Uwaga: Przetłumaczony tekst musi być podpisany przez osobę / osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy zgodnie z właściwym rejestrem, bądź przez prawidłowo umocowanych pełnomocników, dla których należy załączyć pełnomocnictwo. 7) Dokumenty wymagane wraz z Wnioskiem mogą być składane w formie oryginału bądź kserokopii. Kserokopia dokumentu musi być potwierdzona przez Wykonawcę klauzulą "za zgodność z oryginałem" . Potwierdzenie musi być podpisane przez: - osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji, wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), przy czym Zamawiający dopuszcza potwierdzenie zgodności z oryginałem przez jedną z wyżej wymienionych osób albo -osobę / osoby upoważnioną, dla której we Wniosku załączono stosowne pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawcę zgodnie z zasadą jego reprezentacji wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy albo - notariusza. W przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, np. jako Konsorcjum, każdy z Członków Konsorcjum potwierdza swoje własne dokumenty według zasady jak wyżej albo załącza stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika (Lidera) do potwierdzenia dokumentów pozostałych Członków Konsorcjum za zgodność z oryginałem. B. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą "spełnia / nie spełnia" Do negocjacji zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu opisane w niniejszym Ogłoszeniu, jeżeli liczba Wykonawców będzie nie większa niż 7 (siedem). 2) Jeżeli liczba Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 7 (siedem), to do negocjacji zostanie zaproszonych 7 (siedmiu) Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę według Kryterium kwalifikacyjnego nr 1, jak niżej: Uwaga: Oceniane będą tylko te usługi, które są potwierdzone listem referencyjnym lub opinią użytkownika, lub protokołem odbioru, jako należycie wykonane. Kryterium kwalifikacyjne nr 1 - Doświadczenie (ilość wykonanych usług): Ocena ilości wykonanych przez Wykonawcę (a w przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, np. Konsorcjum, łącznie przez wszystkich Członków tego Konsorcjum) usług o charakterze Inżyniera Kontraktu lub Project Managera przy modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni obejmującej przynajmniej kocioł i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie (ocena na podstawie dokumentów złożonych we Wniosku wg pkt. III.2.1.3) a). ilość - punktacja: 1 - 1 pkt 2 - 2 pkt 3 - 3 pkt 4 - 4 pkt 5 - 5 pkt. itd. - itd. 3) W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców uzyska tę samą ilość punktów, zastosowane zostanie Kryterium kwalifikacyjne nr 2 jak niżej i o kolejności w rankingu zadecyduje większa łączna wartość inwestycji polegających na modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni, obejmujących przynajmniej kocioł fluidalny i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, przy realizacji których wykonywana była przez Wykonawcę usługa Inżyniera Kontraktu lub Project Managera. Kryterium kwalifikacyjne nr 2 - Wartość w EUR (bez VAT) inwestycji polegających na modernizacji lub rozbudowie, lub budowie elektrowni lub elektrociepłowni, obejmujących przynajmniej kocioł fluidalny i turbozespół, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 25 mln EUR każda, przekazanych do użytkowania w latach 1996- 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, przy realizacji których wykonywana była przez Wykonawcę usługa Inżyniera Kontraktu lub Project Managera (w przypadku podmiotów wspólnie składających Wniosek, np. Konsorcjum łącznie przez wszystkich Członków tego Konsorcjum). wartość - punktacja: 25 - 50 mln EUR - 1 pkt. 51 - 75 mln EUR - 2 pkt. 76 - 100 mln EUR - 3 pkt. 101 - 125 mln EUR - 4 pkt. 126 - 150 mln EUR - 5 pkt. 151 - 175 mln EUR - 6 pkt. itd., tzn. za każde następne 25 mln EUR - 1 punkt C. INFORMACJE POZOSTAŁE: a) Wykonawca w ramach postępowania może złożyć tylko jeden Wniosek, a następnie tylko jedną Ofertę. Może złożyć je samodzielnie albo wspólnie, np. w formie Konsorcjum lub Spółki Cywilnej, załączając do Wniosku dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z pkt. III.2.1.1) f) Ogłoszenia. W przypadku Konsorcjum wskazane jest załączenie Przedwstępnej Umowy Konsorcjum na zasadach opisanych w pkt. III.2.1.1) f) b) Do Spółki Cywilnej stosuje się wszystkie zasady opisane w Ogłoszeniu dla podmiotów występujących wspólnie jako Konsorcjum. c) Informacje i wymagania odnośnie składanej Oferty podane będą w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zawierającej: Część A - Instrukcja dla Wykonawców i wymagania formalno - prawne, Część B - Wymagania Zamawiającego, Część C - Kontrakt na wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 14-015949 z 21/01/2006 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EC/ZP/02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Bezpłatnie, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie przekazana bezpłatnie wraz z Zaproszeniem do negocjacji tym Wykonawcom, których Zamawiający zakwalifikuje do dalszego udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych Wniosków, następnie - SIWZ zaktualizowana w wyniku negocjacji - zostanie przekazana wraz z Zaproszeniem do składania Ofert. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 11.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.