eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA AKCESORIÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK KOMPUTEROWYCH ORAZ ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Grudziądz: DOSTAWA AKCESORIÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK KOMPUTEROWYCH ORAZ ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH.
Numer ogłoszenia: 73714 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Ośrodek Szkolenia Kierowców, ul. gen. Józefa Bema 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4582700, 4582814, 4582793, fax 056 4582729.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKCESORIÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK KOMPUTEROWYCH ORAZ ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ASORTYMENT WCHODZĄCY W PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ FORMULARZ CENOWY

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres dostaw będzie realizowana na podstawie faktury z okresem płatności do 30 dni od jej dostarczenia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty [zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U.04.33.289 z dnia 2 marca 2004r.)], 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), 6. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej), 7. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, stanowiący (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAMAWIAJĄCEGO LUB WYŻEJ PODANEJ STRONIE INTERNETOWEJ.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SZTAB, KANCELARIA JAWNA pok. 227.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.