To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-01
Warszawa: Dostawa soczewek, płynów wiskoelastycznych oraz narzędzi i akcesoriów do operacji okulistycznych
Numer ogłoszenia: 73720 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39644 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek, płynów wiskoelastycznych oraz narzędzi i akcesoriów do operacji okulistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy soczewek, płynów wiskoelastycznych oraz narzędzi i akcesoriów do operacji okulistycznych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań: Zadanie 1 - soczewki tylnokomorowe z PMMA Zadanie 2 - soczewki przedniokomorowe z PMMA Zadanie 3 - soczewki zwijalne, wszczepiane do rowka rzęskowego Zadanie 4 - zestaw 2 wiskoelastyków oddzielnie pakowanych Zadanie 5 - zestaw 2 wiskoelastyków razem pakowanych Zadanie 6 - wiskoelastyk o cechach dyspersyjnych Zadanie 7 - wiskoelastyk o cechach kohezyjnych Zadanie 8 - wiskoelastyk o cechach dyspersyjnych 2,5%-3% Zadanie 9 - jednorazowy, jałowy zestaw do iniekcji doszklistkowych, kartridże do implantacji soczewek jednorazowe, sterylne oddzielnie pakowane Zadanie 10 - błękit trypanu do barwienia torebki soczewki Zadanie 11 - mikrosączki do pola operacyjnego Zadanie 12 - kalibrowane noże Zadanie 13 - wielorazowa kaniula z oliwką do płukania Zadanie 14 - jednorazowy, jałowy nóż do witrektomii przedniej Zadanie 15 - głowica do fakoemulsyfikatora, kompatybilna z Whitestar Signature (Abbott, AMO) z odpowiednimi kluczykami do fiksowania tipa (4 szt) Zadanie 16 - osłonki i komory testowe na końcówki (tipy) do głowicy fakoemulsyfikatora Whitestar Signature Zadanie 17 - marker medyczny do znakowania skóry Zadanie 18 - retraktory tęczówkowe wielokrotnego użytku Zadanie 19 - retraktor tęczówkowy typu Malyugin z systemem aplikacji Zadanie 20 - drobne narzędzia chirurgiczne Zadanie 21 - taca do sterylizacji, z matą silikonową 3. Dostawy asortymentu wymienionego w zadaniu 1, zadaniu 2 i zadaniu 3 będą następowały w sposób ciągły poprzez magazyn komisowy. 4. Płatności za asortyment dostarczony do magazynu komisowego będą dokonywane po jego wykorzystaniu. 5. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy zestawienie wykorzystanego asortymentu, w zależności od intensywności jego wykorzystania - raz lub najwyżej dwa razy w miesiącu, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 6. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 7. Data ważności sterylnych materiałów musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 8. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 11. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i parametrami oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 14. Termin płatności za fakturę nie może być krótszy niż 60 dni. 15. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Projekty umów stanowiące Załącznik nr 1a (dotyczy asortymentu magazynu komisowego) oraz Załącznik nr 1b (dotyczy pozostałego asortymentu) do siwz są integralnymi częściami niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ Vision Sp. z o.o., ul. Główna 76, 95-041 Gałków Duży, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3888,00
Oferta z najniższą ceną: 3888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3888,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
- Valeant Sp. z o.o. Sp. j., ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1168,02
Oferta z najniższą ceną: 1168,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1458,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Przemysłowa 17, 32-083 Balice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5076,00
Oferta z najniższą ceną: 5076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5076,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milieumed Sp. z o.o., ul. Raszyńska 14/15, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90072,00
Oferta z najniższą ceną: 90072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90072,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alcon Polska Sp. z o.o., ul. marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- Magellan S.A., Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87480,00
Oferta z najniższą ceną: 87480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87480,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Milieumed Sp. z o.o., ul. Raszyńska 14/15, 05-500 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15876,00
Oferta z najniższą ceną: 15876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20250,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3780,00
Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6912,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polymed Polska Sp. z o.o., ul. Warszawska 320A, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 972,00
Oferta z najniższą ceną: 972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1814,40
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Przemysłowa 17, 32-083 Balice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9311,76
Oferta z najniższą ceną: 9311,76 / Oferta z najwyższą ceną: 9311,76
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ Vision Sp. z o.o., ul. Główna 76, 95-041 Gałków Duży, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2808,00
Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11448,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Valeant Sp. z o.o. Sp. j., ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 799,20
Oferta z najniższą ceną: 799,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1512,00
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5184,00
Oferta z najniższą ceną: 5184,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5917,86
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advance Europe Biuro Techniczno - Handlowe Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 30/3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102,64
Oferta z najniższą ceną: 102,64 / Oferta z najwyższą ceną: 102,64
Waluta: PLN .
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5443,20
Oferta z najniższą ceną: 5443,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5443,20
Waluta: PLN .
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53784,00
Oferta z najniższą ceną: 53784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53784,00
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1458,00
Oferta z najniższą ceną: 1458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1458,00
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ Vision Sp. z o.o., ul. Główna 76, 95-041 Gałków Duży, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216,00
Oferta z najniższą ceną: 216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 259,20
Waluta: PLN .
Część NR: 18
Nazwa: Zadanie 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT Sp. z o.o., ul. Skośna 12A, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2419,20
Oferta z najniższą ceną: 2419,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3387,96
Waluta: PLN .
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INOV 8 Sp. z o.o. Sp. K., ul. Koński Jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1814,40
Oferta z najniższą ceną: 1814,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1814,40
Waluta: PLN .
Część NR: 20
Nazwa: Zadanie 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INOV 8 Sp. z o.o. Sp. K., ul. Koński Jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15095,70
Oferta z najniższą ceną: 15095,70 / Oferta z najwyższą ceną: 20196,00
Waluta: PLN .
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advance Europe Biuro Techniczno - Handlowe Sp. z o.o., ul. Skrzetuskiego 30/3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2044,48
Oferta z najniższą ceną: 2044,48 / Oferta z najwyższą ceną: 5140,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.