eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rzepianka - odtworzenie i modernizacja koryta km 0+000 - 9+900 m. Golanka, gm. Gromnik, pow. tarnowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Kraków: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rzepianka - odtworzenie i modernizacja koryta km 0+000 - 9+900 m. Golanka, gm. Gromnik, pow. tarnowski
Numer ogłoszenia: 73735 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, faks 012 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rzepianka - odtworzenie i modernizacja koryta km 0+000 - 9+900 m. Golanka, gm. Gromnik, pow. tarnowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rzepianka - odtworzenie i modernizacja koryta km 0+000 - 9+900 m. Golanka, gm. Gromnik, pow. tarnowski. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, - przedmiaru robót, - sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu i specyfikacji technicznych. Zadanie obejmuje udrożnienie koryta potoku oraz naprawę jego ubezpieczeń wraz z odcinkową zabudową wyrw opaskami brzegowymi na łącznej długości ok. 560 mb./ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy. Program Funkcjonalno - Użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji odbioru i przekazania do użytkowania remontowanego odcinka potoku. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) opracowania dokumentacji projektowej służącej do realizacji przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę obejmującej zakres zgodny z § 4 ust.2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz.U. nr 202/2004, poz. 2072) - 4 egz.,/ b) uzyskania niezbędnych uzgodnień, decyzji wodno prawnej, decyzji na wycinkę drzew i innych wymaganych odrębnymi przepisami, oraz niezbędnych zgód właścicieli gruntów niezbędnych do realizowania zadania/ c) opracowania w uzgodnieniu z inwestorem, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie, o którym mowa w § 12 -14 w/cyt. rozporządzenia - 2 egz., / d) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 w/cyt. Rozporządzenia - 2 egz.,/ e) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów przedstawionych w siwz. W/w dołączyć do każdego egzemplarza Dokumentacji projektowej/ f) ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanych i Administracji z dnia 24 września 1998 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. Nr 126/1998, poz. 839 ). W/w dołączyć do każdego egzemplarza Dokumentacji projektowej/ g) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku. W/w dołączyć do każdego egzemplarza Dokumentacji projektowej,/ h) dodatkowo 1 egz. kopii dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD skanu dokumentacji w formacie *pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji./ i) Operat wodnoprawny wymagany ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U.Nr 115 poz. 1229 z późn. zm.). - - 3 egz./ j) wykonanie robót remontowych na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych./ k) przygotowanie dokumentów do przekazania obiektu do użytkowania. / Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w formie załącznika do oferty, stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu;/ 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;/ 3) gwarancjach bankowych;/ 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;/ 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.)/ Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Szlak 73 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie,/ -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy./ - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ma obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców/ - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Informacja na temat zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a)wykonali co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 900 000 zł ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty budowlane w zakresie ubezpieczenia koryta lub regulacji rzek lub potoków. b)dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności: 1. kierownik budowy posiadający uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. projektant posiadający uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i specjalizacji techniczno - budowlanej do projektowania w zakresie: obiekty budowlane melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c)dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: koparka 1 szt., spycharka 1 szt., samochód samowyładowczy 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;/ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;/ B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./ C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./ D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./ E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./ F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.// 2.Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz -WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ./ B) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających narzędzia i urządzenia o ich użyczeniu Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania./ C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. Jeżeli osoby wyszczególnione w wykazie nie są zatrudnione przez wykonawcę w oparciu o umowy o pracę należy do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoich pracowników, że udostępni swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, a w wypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie wykonawcy./ D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dodatkowo osoby na stanowisku projektanta muszą wykazać, że posiadają doświadczenie w projektowaniu w zakresie budowy, modernizacji lub remontu obwałowań przeciwpowodziowych. Do oferty należy załączyć CV potwierdzające że dorobek zawodowy projektanta obejmuje wykonanie przynajmniej 1 dokumentacji odpowiadającej swoim zakresem dokumentacji projektowej wchodzącej w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia.// 3.Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: A) wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 6 do siwz - INFORMACJA O OBROTACH./ B) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.// 4. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 1, 2 i 3 (i odpowiednio w ust. 5) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 2 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 2. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w ust. 1 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że A)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2)w ust 1 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart 24 ust 4 - 8 Ustawy./ 5.2 Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 5.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;/ 5.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 5.1 pkt 1) lit. B) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;/ 5.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 5.2 i 5.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, ul. Szlak 73, 31- 153 Kraków,pokój nr 47.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, ul. Szlak 73, 31- 153 Kraków, sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.