eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworUsługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwa Jawor w roku gospodarczym 2009/2010



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Jawor: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwa Jawor w roku gospodarczym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 73740 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor , ul. Myśliborska 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711600, 8711675, faks 076 871602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwa Jawor w roku gospodarczym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi obejmujące prace z zakresu gospodarki łowieckiej, które szczegółowo wraz z rozmiarem rzeczowym zostały opisane w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę nowych urządzeń łowieckich (ambony, stanowiska naziemne), podprowadzanie myśliwych na polowaniu indywidualnym, organizację polowań, preparację trofeów, zabezpieczanie upraw rolnych przed szkodami łowieckimi, pozyskanie liściarki, wykonanie odłowni na muflony oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00 - Usługi myśliwskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1238,00 zł (słownie: tysiąc dwieście trzydzieści osiem 00/100 zł.).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Nr 71 2030 0045 1110 0000 0012 2890 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata oraz którego zadania z podaniem jego numeru. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 01.04.2009 r. do godz. 830. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny (między innymi posiadają ciągnik rolniczy z niezbędnym zestawem maszyn oraz dysponują kadrą wykwalifikowanych robotników do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca musi przedłożyć łącznie z ofertą. Z treści składanych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Na wybrane zadania wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę . Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac do wykonania pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody zamawiającego . Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć dokumenty wymienione w SIWZ § 8 ust. 1, pkt. ; b, e, f, g, h, i , c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ ), b) informację z banku w którym wykonawca posiada konto (rachunek bieżący) o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy - [wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] c) wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania ujętego w ofercie, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ ; d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert], f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert]; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 5 do SIWZ, k) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje wykonawca - wg załącznika nr 6 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jawor ul. Myśliborska 3 59-400 Jawor.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Jawor ul. Myśliborska 3 59-400 Jawor.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.