Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Łapy: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni ulicy Łąkowej i ul. Głównej w Łapach w następującym zakresie:
Zadanie A
Budowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Łapach na odcinku od ul. Glinianej o długości 205,0 m w
Zadanie B
Budowa ul. Głównej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ul. Jana Matejki o długości 245,00 m, w zakresie:
Numer ogłoszenia: 73767 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni ulicy Łąkowej i ul. Głównej w Łapach w następującym zakresie: Zadanie A Budowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Łapach na odcinku od ul. Glinianej o długości 205,0 m w Zadanie B Budowa ul. Głównej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ul. Jana Matejki o długości 245,00 m, w zakresie:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A Budowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Łapach na odcinku od ul. Glinianej o długości 205,0 m w zakresie: a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni w zakresie: - podbudowa zasadnicza z masy mineralno - bitumicznej o zawartości kruszywa łamanego do 75 % grubości 9 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm standard II, c) regulacja pionowa studni i kratek ściekowych. Zadanie B Budowa ul. Głównej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ul. Jana Matejki o długości 245,00 m, w zakresie: a) roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulic, b) roboty ziemne związane z korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i pozostałych elementów ulic, c) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni w zakresie: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 9 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki z kruszywa naturalnego gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego, - warstwa stabilizacyjna gr. 15 cm z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 3.5 MPa. d) regulacja pionowa urządzeń podziemnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Pzp. 2. Oraz spełniają następujące warunki: a) przedstawią informacje o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania o wartości nie mniejszej niż dla zadania A - 200 000,00 zł, dla zadania B - 700 000,00 zł. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia - referencje. b) przedstawią informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest ich posiadanie (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r.) i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). c) przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (w przypadku narzędzi i urządzeń którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń). d) potwierdzą, iż dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na podstawie informacji z banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w której posiada podstawowy rachunek o wysokości posiadanych środków jakimi dysponuje lub wysokością zdolności kredytowej nie mniejszej niż dla zadania A - 200 000,00 zł, dla zadania B- 700 000,00 zł wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) potwierdzą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej dla zadania A - 200 000,00 zł, dla zadania B - 700 000,00 zł. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 1 lit. d spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1 lit, a, b, c i 2 lit. a, b, c, d spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do oferty. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (w przypadku narzędzi i urządzeń którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń) - załącznik nr 3 (Potencjał techniczny) c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do informacji powinny być dołączone: kopie odpowiednich uprawnień drogowych kierownika budowy i dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa - załącznik nr 4 (Potencjał kadrowy). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia - referencje. - zał. nr. 5 do oferty (Doświadczenie zawodowe) e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udzielonych gwarancji i rękojmi - zał. nr 6 do oferty. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. f składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. b) Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 1a oraz pkt. 1f - powinny być złożone przez każdy podmiot. W przypadku składania ofert na kilka zadań, zalecane jest aby formularze ofert z załącznikami były złożone oddzielnie dla każdego zadania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul Gen. Wł. Sikorskiego 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul Gen. Wł. Sikorskiego 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Łapach na odcinku od ul. Glinianej o długości 205 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Łapach na odcinku od ul. Glinianej o długości 205 m w zakresie: a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni w zakresie: - podbudowa zasadnicza z masy mineralno - bitumicznej o zawartości kruszywa łamanego do 75 % grubości 9 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm standard II, c) regulacja pionowa studni i kratek ściekowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ul. Głównej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ul. Jana Matejki o długości 245,00 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Głównej w Łapach na odcinku od skrzyżowania z ul. Bohaterów Westerplatte do skrzyżowania z ul. Jana Matejki o długości 245,00 m, w zakresie: a) roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulic, b) roboty ziemne związane z korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i pozostałych elementów ulic, c) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni w zakresie: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 9 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki z kruszywa naturalnego gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego, - warstwa stabilizacyjna gr. 15 cm z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 3.5 MPa. d) regulacja pionowa urządzeń podziemnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Remont korytarza w Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach.
- Przebudowa dróg gminnych w Gminie Łapy (ul. Słonecznej, ul. Tęczowej, ul. Żabiej i ul. Głuchej w Łapach oraz ul. Spokojnej w Uhowie)
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap II
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZERWONKA PARCEL NA DŁ. 350 MB
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.