eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie tablic z nazwami ulic oraz słupków do ich montażu na terenie Miasta Zielona Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Zielona Góra: Wykonanie tablic z nazwami ulic oraz słupków do ich montażu na terenie Miasta Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 7376 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie tablic z nazwami ulic oraz słupków do ich montażu na terenie Miasta Zielona Góra.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Tablicy emaliowanej o wymiarze 20x100 cm z herbem Miasta Zielona Góra. Tablica wykonana z blachy stalowej o grubości 1-1,50 mm emaliowana (wypalana w temp. do 1000 st. C ) mocowana do ramki zamontowanej na słupku lub bezpośrednio w sposób trwały ( 4 punktowy ) na ścianie budynku. Litery opisujące ulice w kolorze białym na zielonym tle, z umieszczonym po stronie lewej herbem Miasta ( czterokolorowym: żółto-zielono-biało-czarny o wymiarze 15x10 cm ). Tablica pojedyncza montowana na słupku winna być trwale mocowana na wysokości 275 cm, licząc od poziomu gruntu do jej dolnej krawędzi. Dwie tablice winne być montowane jedna pod druga tak, aby ich wysunięcie względem osi słupka ( strony lewej lub prawej ) wysunięte zostało na odległość 1/3 długości tablicy. Tablica montowana na słupku winna być trwale (4 punktowo ) przykręcona do ramki wykonanej z płaskownika i za pomocą obejm przymocowana do słupka. Ramkę mocującą wraz z obejmami należy pomalować farbą antykorozyjną i farbą powierzchniowa w kolorze zielonym; 2) Słupka do montażu tablicy wraz z jego posadowieniem we wskazanym miejscu. Słupek do montażu tablic z nazwą ulicy wykonany z rury stalowej ( czarnej 0 o dł. 350 cm i śr. 50 mm, która jest trwale osadzona w rurze ( czarnej ) o śr. 68 mm i długości 230 cm - zgodnie ze szkicem poglądowym. Powierzchniowo rury po zmontowaniu zabezpieczyć należy farbą antykorozyjną i powierzchniową w kolorze zielonym. U nasady słupek zabezpieczony jest korkiem w kształcie czaszy kulistej o śr. Ca. 70 mm w kolorze żółtym. Słupek osadzony w gruncie na głębokość 50 cm, fundament o wymiarze 40x40x40 cm ( beton klasy B10 ). Koniec dolny słupka zakończony jest przyspawana poprzeczką dolną (płaskownik). Słupek winien być montowany w odległości min. 200 cm od skrajni jezdni nie posiadającej ciągu pieszego, zaś w przypadku wystąpienia w pasie drogi chodnika poza nim - licząc od krawędzi jezdni (skrajnia 50 cm). Wyznaczając lokalizację posadowienia słupka należy brać pod uwagę takie przeszkody jak: studzienki. Oświetlenie uliczne, znaki drogowe, uzbrojenie podziemne, reklamy itp. 3) Wymiany słupka ( łącznie z fundamentem ) wraz z demontażem i montażem tablicy z ramką; 4)Naprawę słupka (prostowanie, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie miejsc uszkodzonych, pionowanie ).; 5)Wykonanie obejmy do montowania tablicy na lampie ulicznej; 6)Montaż tablicy na ścianie budynku w sposób trwały ( 4 punktowy ); 7)Montaż pojedynczej tablicy na słupku wraz z ramka mocującą. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę Elementów Rozliczeniowych oraz własną kalkulację kosztów. W Tabeli Elementów Rozliczeniowych należy wypełnić kolumnę cena jednostkowa netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę wartość netto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), kolumnę wartość VAT kolumnę wartość brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)oraz podać cenę końcową netto oraz brutto przedmiotu zamówienia. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. Wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia w przypadku podpisania umowy nie podlega żadnym rokowaniom i negocjacjom.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną usługą w zakresie wykonania tablic emaliowanych z nazwami ulic oraz słupków do ich montażu, udokumentowaną że została wykonana należycie; 2. Dysponują następującym potencjałem technicznym: - jednym pojazdem dyspozycyjnym niezbędnym do realizacji w razie konieczności przeglądów stanu oznakowania ulic . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie w 100 % własnymi siłami wg załącznika Nr 3 do SIWZ; ; 4)dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6)wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 8 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10)zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 11)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, ul.Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, pok. 408..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, ul.Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, pok. 408.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.