To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Kraków: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 73784 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25408 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Zamówienie składa się z dwóch części: - Część 1 zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, kart urlopowych, polecenia księgowania, raportów kasowych, itp.; galanterię biurową typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. - Część 2 zamówienia obejmuje dostawę: papieru kserograficznego A4 i A3. Wielkość zamówienia: Część I: 238 000,00 zł netto Część II: 76 200,00zł netto 2. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte są w załącznikach do Specyfikacji, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Część 1- załącznik nr 4, Część 2- załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Część 1- załącznik nr 6, Część 2- załącznik nr 7. 4. Kody i nazwy zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30197630-1 Papier do drukowania, 30197644-2 Papier kserograficzny, 30199230-1 Koperty, 30192000-1 Wyroby biurowe, 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22800000-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury, 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe i papier wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. 6. Dostawy materiałów biurowych i papieru będą realizowane w ramach następujących programów: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 (Pomoc Techniczna), Program Operacyjny Kapitał Ludzki (projekty systemowe), Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich(Pomoc Techniczna), Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich - Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich (Pomoc Techniczna), INTERREG IV C..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 321199.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawy materiałów biurowych i papieru będą realizowane w ramach następujących programów: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 (Pomoc Techniczna), Program Operacyjny Kapitał Ludzki (projekty systemowe), Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich(Pomoc Techniczna), Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich - Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich (Pomoc Techniczna), INTERREG IV C..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa druków akcydensowych i galanterii biurowej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro-Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 241857.86
- Oferta z najniższą ceną: 241857.86 oferta z najwyższą ceną: 294264,94
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego A4 i A3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- Prooffice.net, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 79342.09
- Oferta z najniższą ceną: 79342.09 oferta z najwyższą ceną: 88596.64
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
- Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i gospodarczych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety).
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, baterii dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.