Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-32/09
Numer ogłoszenia: 73799 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, DZP/38/382-32/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części (pakietów). Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostarczony towar musi być świeży i dobrej jakości. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi: - mleko w płynie codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 6:00; - nabiał i tłuszcze od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 13:00 - trzy razy w tygodniu; - pieczywo krojone od poniedziałku do soboty do godziny 6:00. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (terminu przydatności do spożycia) licząc od daty dostawy: - na masło, margarynę, jogurty, śmietanę, twaróg, sery, mleko w proszku - min. 10-dniowej; - na mleko w płynie - min. 3-dniowej. Wyroby piekarnicze powinny mieć następujące cechy: - foremny kształt (nie rozlany, nie zgnieciony, nie porozrywany); - skórkę nie oddzielającą się od miękiszu, nie zabrudzoną, nie spaloną; - miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli; - miękisz o właściwym smaku (niezbyt kwaśnym, zbyt słonym lub niesłonym). Wyroby te powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladu pleśni i obcych zapachów. Pieczywo przed dostarczeniem do siedziby Zamawiającego, musi być pokrojone (chleb i bułki paryskie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowej dostawy pieczywa w danym dniu, w przypadku dużych zmian w ilości stanu pacjentów. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji mleka i pieczywa w dniu dostarczenia towaru, natomiast pozostałych artykułów (masła, margaryny, jogurtów, śmietany, twarogu, serów, mleka w proszku) w ciągu 24 godzin od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości / ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od stopnia i realnej wartości kontraktu z NFZ. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: zmiany stawki podatku VAT - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego oraz korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Dostawcę w okresie trwania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.53.00.00 - Masło 15.51.21.00 - Śmietana chuda 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.54.40.00 - Ser twardy 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.81.10.00 - Pieczywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie (lub inny dokument) o wdrażaniu lub stosowaniu systemu HACCP lub o stosowaniu Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej; 4) Wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niemniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie oferowanego zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Inne dokumenty, które muszą być dołączone do oferty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych,XI piętro, pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II, 44-335 Jastrzębie Zdrój. Dział Zamówień Publicznych,XI piętro, pok. nr 9. Otwarcie ofert nastapi w sali konferencyjnej o godz. 10:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Nabiał i tłuszcze I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycje szczegółowo określone w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.11.00-4, 15.53.00.00-2, 15.51.21.00-1, 15.54.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Nabiał i tłuszcze II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.54.30.00-6, 15.54.40.00-3, 15.55.13.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Mleko w proszku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję szczegółowo określoną w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji szczegółowo określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- "Udzielenie schronienia bezdomnym kobietom"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Mleko pasteryzowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.