eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówObsługę bankową budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Lubaczów: Obsługę bankową budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Numer ogłoszenia: 7382 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185393 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328010, faks 016 6321191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę bankową budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: rzedmiotem zamówienia będzie obsługa budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów, jej organów oraz jednostek organizacyjnych, zwanej dalej Zamawiającym w następującym szacunkowym zakresie: 1. Otwarcia i prowadzenia 47 rachunków bankowych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych, w tym: rachunków bieżących i rachunków pomocniczych, 2. Realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego, w banku obsługującym w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym przelewy ZUS i US, 3. Realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach w formie papierowej i w formie elektronicznej, w tym; przelewy ZUS i US, 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych, 6. Sporządzanie wyciągów z rachunku bankowego elektronicznie lub papierowo, 7. Potwierdzenie stanu salda na koniec roku obrotowego, 8. Zainstalowanie i obsługa systemu bankowości elektronicznej /system bankowości internetowej, 9. Sporządzanie blankietów czekowych, 10. Opłata za depozyt, 11. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym- krótkoterminowego do wysokości określanej na dany rok budżetowy w Uchwale budżetowej przyjmujemy szacunkową kwotę kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 500.000,-zł, 12. Przyjmowanie wpłat i przelewów zawierających kod kreskowy, 13. Przyjmowanie lokat w rachunku bieżącym, jednodniowych nocnych, weekendowych, 6-cio miesięcznych, jedno rocznych. Uwaga! Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi jedynie do obliczenia ceny oferty. W związku z możliwością wystąpienia zmian organizacyjnych lub zmiany zapotrzebowania na poszczególne usługi zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian jednostkowych, które nie będą wpływały na zmianę cen (jednostkowych) oferowanej usługi. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zostanie doręczona oferentom. W tym przypadku Zamawiający może przesunąć termin składania ofert, celem umożliwienia wprowadzenia zmian, przez oferentów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów 66.20.00.00 - 66.20.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 322918.49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, ul. Rynek 28, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 136 135.51
  • Oferta z najniższą ceną: 136 135.51 oferta z najwyższą ceną: 313 503.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.