Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Miastko: Przebudowa ul. Konopnickiej w Miastku
gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 73834 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Konopnickiej w Miastku gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Konopnickiej w Miastku gm. Miastko pow. bytomski, woj. pomorskie w odniesieniu do I etapu. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą: 1) dokumentacji projektowych stanowiących podstawę realizacji ww. zamówienia odpowiednio: a)Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej : Przebudowa dróg gminnych ( ul. Długa, M. Konopnickiej, Marszałka Piłsudskiego) i budowa nowego odcinka drogi gminnej łączącego ul. Marii Konopnickiej z ul. M. Piłsudskiego wraz z przebudową i budową kanalizacji deszczowej , budową miejsc postojowych i placów utwardzonych, chodników dla pieszych schodów terenowych i murków oporowych w Miastku; b)Projekt budowlano - wykonawczy branży sanitarnej: Przebudowa dróg gminnych ( ul. Długa, M. Konopnickiej, Marszałka Piłsudskiego) i budowa nowego odcinka drogi gminnej łączącego ul. Marii Konopnickiej z ul. M. Piłsudskiego wraz z przebudową i budową kanalizacji deszczowej , budową miejsc postojowych i placów utwardzonych, chodników dla pieszych schodów terenowych i murków oporowych w Miastku; c)Projekt stałej organizacji ruchu dla inwestycji polegającej na przebudowie dróg gminnych ( ul. Długa, M. Konopnickiej, Marszałka Piłsudskiego) i budowie nowego odcinka drogi gminnej łączącego ul. Marii Konopnickiej z ul. M. Piłsudskiego wraz z przebudową i budową kanalizacji deszczowej , budową miejsc postojowych i placów utwardzonych, chodników dla pieszych schodów terenowych i murków oporowych w Miastku. 2) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: a)Branża drogowa : - Wymagania ogólne: D-00.00.00 - Roboty przygotowawcze: D-01.00.00. - Roboty ziemne: D-02.00.00 - Podbudowy: D-04.00.00. - Nawierzchnie : D-05.00.00 - Elementy ulic : D-08.00.00 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu : D-07.00.00 - Betonowanie i zbrojenie schodów terenowych i pochylni dla niepełnosprawnych: B-01.01.01,B-01.01.02; b)Branża sanitarna : D.03.02.01 Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach obejmuje: Przebudowę dróg gminnych ( ul. Długa, M. Konopnickiej, Marszałka Piłsudskiego) i budowę nowego odcinka drogi gminnej łączącego ul. Marii Konopnickiej z ul. M. Piłsudskiego wraz z przebudową i budową kanalizacji deszczowej , budową miejsc postojowych i placów utwardzonych, chodników dla pieszych schodów terenowych i murków oporowych w Miastku - ETAP I. Zakres etapu I obejmuje następująco: 1)przebudowę drogi gminnej ul. Konopnickiej o nawierzchni bitumicznej w km 0+000 - 0+202,53 o szerokości 6,00 m wraz z zjazdami i skrzyżowaniami z drogami gminnymi 2)przebudowę ul. Marszałka Piłsudskiego w km 0+000 - 0+102,63 o szer. 6,00 m wraz z zjazdami i skrzyżowaniami z drogami gminnymi 3)przebudowę budowę drogi nr 2 w km. 0+000 - 0+ 136,05 o szer. 3,0m wraz z zjazdami i skrzyżowaniami z drogami gminnymi 4)przebudowę lub budowę chodników ( nawierzchnia z kostki polbruk gr. 6 cm) o szerokości 2,00m wzdłuż ul. Konopnickiej , Marszałka Piłsudskiego i częściowo wzdłuż drogi nr 2 5)wykonanie miejsc postojowych i placów utwardzonych wzdłuż w/w ulic ( nawierzchnia z kostki polbruk gr. 8 cm) 6)umocnienie skarp płytami ażurowymi 7)przebudowę schodów terenowych 8)przesunięcie kilku lamp oświetleniowych 9)rozbiórkę istniejącego i wybudowanie nowej części ogrodzenia kolidującego z planowaną inwestycją 10)wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją 11)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w zakresie budowanej drogi. 12)budowę kanalizacji deszczowej rur dwuściennych PP - o średnicy D=200mm L = 137,50m - o średnicy D= 250mm L = 38,00 m - o średnicy D = 315mm L = 188,00m - o średnicy D= 400mm L = 124,50 m - oraz o średnicy D= 600 mm L = 3,70 m z rur PE HD - studzienki rewizyjne betonowe O 1200 - szt. 21 - studnie ściekowe DN 500 mm - szt. 23 wraz z robotami towarzyszącymi i tymczasowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających - stosownie do art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. do 50% wartości zamówienia podstawowego - realizacja II i III etapu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31 marca 2010r. do godz. 1200. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 31 marca 2010r. do godz. 1200 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku. 5. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium poręczeń/gwarancji w pozostałych formach musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 6. Dowód wniesienia wadium: 1)dla prawnie dopuszczonych form wymienionych wyżej (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej)do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, 2)dla wadium wniesionego w pieniądzu - zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. Uwaga: wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy a tym samym odrzucenie jego oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień ( koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniająych wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako wykonawca lub podwykonawca nie mniej niż jedną robotę budowlaną polegającą na budowie , przebudowie dróg utwardzonych klasy D, L lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN brutto ( słownie jeden milion złotych), Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia- wymagania minimalne: 1)koparki o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt.; 2)koparko-spycharki - 1 szt; 3)środkami transportowymi (samochody ciężarowe o ład. min. 6 ton ) - 2 szt.; 4)zagęszczarki/ ubijaki do zagęszczania gruntu - 2 szt.; 5)rozkładarka do masy asfaltowej - 1 szt 6)walce do zagęszczania - 2 szt Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: 1)dwie czteroosobowe brygady robocze; 2)podmiot upoważniony do obsługi geodezyjnej; 3)osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy dróg legitymująca się nie mniej niż 3 letnim stażem zawodowym, posiadająca odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności drogowej , będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a w przypadku dysponowania osobą z kraju członkowskiego UE posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski legitymującą się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym, 4)osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży sanitarnej legitymująca się nie mniej niż 3 letnim stażem zawodowym, posiadająca odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej , będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, a w przypadku dysponowania osobą z kraju członkowskiego UE posiadającą stosowne uprawnienia upoważniające ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski legitymującą się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym, Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że: 1)posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych); 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion zł ) na czas wykonania zamówienia Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i odpowiednio w ogłoszeniu, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dowód wniesienia wadium: 1)jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2)jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 3. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 4. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 5. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 6. Kosztorys ofertowy - w formie oryginału. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty : 1)zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wskazanej w ofercie w przypadku jakiejkolwiek sytuacji niezależnej od Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązuje się on z nałożonych obowiązków; 2)przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a)wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b)wykopaliskami uniemożliwiającymi wykonywanie robót; c)szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi i gruntowymi; d)koniecznością dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron; e)wystąpieniem siły wyższej;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 17. Płatność w kwocie 263 zł brutto - dotyczy wersji papierowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urzęd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1 , 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza); Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 marca 2010 r. o godz. 12:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Dobra edukacja w Gminie Miastko."
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.