Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Szczecin: Pielęgnacja Ogrodu Różanego
Numer ogłoszenia: 7384 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, fax 091 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja Ogrodu Różanego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja Ogrodu Różanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odchwaszczanie różanek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 2) oprysk różanek wykonywany w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) koszenie trawników wykonywane w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) grabienie liści wykonywane w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 5) gracowanie alejek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) obcinanie brzegów trawnika wykonywane w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze; Wykonawca rozpoczyna prace na zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po powiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym; 7) stałe utrzymanie czystości terenu objętego przedmiotem zamówienia; 8) prace interwencyjne - prace nie wyszczególnione w zakresie przedmiotu zamówienia - nie ujęte w przedmiarze robót, których z uwagi na nieprzewidywalny charakter nie można określić: a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac interwencyjnych, które są konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia publicznego, po otrzymaniu - na piśmie, faksem lub telefonicznie - zgłoszenia przez Dyżurnego Technicznego Miasta lub przedstawiciela Zamawiającego; b) prace interwencyjne będą rozpoczynane nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia; zakres i termin wykonania pracy interwencyjnej zostanie każdorazowo ustalony w zleceniu; c) prace interwencyjne będą kosztorysowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z zasadami kosztorysowania i katalogami KNR, KNNR, KNP z zastosowaniem oferowanych w ofercie nośników cen (stawka roboczogodziny netto - z narzutami) oraz z zastosowaniem cen materiałów i sprzętu nie przekraczających średnich cen publikowanych w informatorach SEKOCENBUD, ORGBUD SERWIS, itp. obowiązujących w okresie wykonywania prac; d) Wykonawca zapewni osoby do realizacji prac interwencyjnych przez całą dobę i również w dni wolne od pracy; e) prace interwencyjne są traktowane analogicznie jak prace wynikające z zakresu przedmiotu zamówienia (kary umowne); 9) dni robocze to dni pracujące za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych (dni ustawowo wolnych od pracy), czyli od poniedziałku do soboty. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 6 - 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonują lub wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na pielęgnacji róż lub krzewów lub bylin, przy czym łączna kwota dwóch prac podobnych nie może być mniejsza niż 15 000 zł brutto, podając ponadto wartości prac, daty, miejsca realizacji oraz podmiot zlecający, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę do kierowania pracami, posiadającą wykształcenie minimum średnie o kierunku ogrodniczym lub posiadająca minimum 3-letni staż pracy w branży związanej z pielęgnacją róż lub produkcją szkółkarską róż, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A. jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 25 000 zł, B. jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 50 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonywanych lub wykonanych prac podobnych (usług), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 5) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz zbierania lub transportu odpadów komunalnych; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne zezwolenie dot. jednego z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku przedłożenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, przedłożyć umowę z podmiotem, który przejmie odpady komunalne do utylizacji i posiada odpowiednie zezwolenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie załączników nr 6 - 7 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przyjmowanie i zagospodarowywanie odpadów wielkogabarytowych i poremontowych dostarczanych z terenu nieruchomości stanowiących własność oraz zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o. o.
- Termomodernizacja budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie: wykonanie poziomej termoizolacji dachów płaskich
- Dostawa samochodu niskoemisyjnego PHEV
- Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Obsługa techniczna koncertu Rebel Babel wraz z Zespołem Pieśni i Tańca Szczecinianie w Teatrze Letnim w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.