Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Radzyń Podlaski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Przebudowa ul. Międzyrzeckiej, ul. Jana Pawła II i ul. Lubelskiej. II etap - Przebudowa ul. Międzyrzeckiej w Radzyniu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 73862 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Przebudowa ul. Międzyrzeckiej, ul. Jana Pawła II i ul. Lubelskiej. II etap - Przebudowa ul. Międzyrzeckiej w Radzyniu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, w pełnym zakresie, nad robotami budowlanymi w zakresie realizacji przebudowy ul. Międzyrzeckiej w Radzyniu Podlaskim - odcinek od km 0,000 do km 1,3284. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi, w zakresie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: I. ROBOTY W ZAKRESIE DRÓG: 1) roboty przygotowawcze w zakresie ścinania drzew z karczowaniem pni - 16 szt. , 2) roboty rozbiórkowe nawierzchni chodników z płyt betonowych - 2521,33 m2 , nawierzchni z brukowca - 482,31 m 2 , kostki kamiennej - 130,35 m 2 , z płyt wielootworowych ażurowych - 17,20 m 2, 3) roboty rozbiórkowe krawężników kamiennych - 1077,70 m i obrzeży trawnikowych - 1434,38 m, 4) roboty rozbiórkowe nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 1203,63m2, 5) rozebranie przepustów rurowych - 204,50 m, 6) nawierzchnia ulic z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), o powierzchni - 9 866,21 m2 , 7) zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 1445,53 m 2 oraz mieszanek mineralno-bitumicznych - 1 138,72 m 2, 8) chodniki z kostki brukowej betonowej wraz z opaską wzdłuż krawężnika- 4 099,31m 2 , 9) regulacja studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych gazowych oraz studzienek telefonicznych - 60 szt., 10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 11) budowę ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej - 2287,06 m2 , 12) roboty wykończeniowe w zakresie plantowania powierzchni gruntu, sadzenia drzew i humusowania trawników z obsianiem, wykonaniem trawników dywanowych z nawożeniem. II. ROBOTY W ZAKRESIE BUDOWY KANALIZACJI DESZCZOWEJ: 13) budowę kanalizacji deszczowej z rur PP K2 O 200, 315, 400, 500, 630 mm - o łącznej długości 1269,00 m, 14) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 27 szt., z osadnikiem piasku - 2 szt., 15) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 23 szt., 16) montaż separatora zintegrowanego z osadnikiem - 1szt. III. ROBOTY W ZAKRESIE BUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO: 17) budowy oświetlenia ulicznego - 27 słupy oświetleniowe na fundamentach z wysięgnikami R-61 i R-62 wraz oprawami oświetleniowymi - 27 szt., 18) roboty elektryczno - budowlane w zakresie zasilenia oświetlenia drogowego wraz z dostawą i montażem szafy oświetleniowej i reduktora mocy - 1 kpl . Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 9 marca 2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania nadzorów inwestorskich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), w specjalności: 1) drogowej - bez ograniczeń, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 112, w godz. 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 29 o długości 1480 mb w leśnictwie Turów"
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.