Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 73875 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Warszawa: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, krajowy numer identyfikacyjny
00027406800010, ul.
ul. Krakowskie Przedmieście
15/17,
00-071
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 4210100, faks
22 8288773, e-mail
aswierczynska@mkidn.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mkidn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):11/BDG/ZC/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych, zwanych dalej asortymentem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie Opisem przedmiotu zamówienia/Formularzem cenowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu: a) w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi; b) wolnego od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniającego minimalne parametry techniczno-użytkowe określone w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) fabrycznie nowego, sprawdzonego i dopuszczonego do stosowania w Polsce, posiadającego wszelkie stosowne dokumenty (atesty, certyfikaty i inne) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30237100-0
Dodatkowe kody CPV:
30237000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97560.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 69-73
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu o ustalonych standardach jakościowych i technicznych. Asortyment podlegający zamówieniu jest powszechnie dostępny na rynku, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy.
Wartość dostawy przedmiotowego asortymentu oszacowano na kwotę netto 97 560,98 netto PLN tj. 23 368,46 euro.
Mając na względzie podstawową zasadę udzielania zamówień publicznych dotyczącą stosowania uczciwej konkurencji, Zamawiający, zgodnie z art. 71 ust. 1 Ustawy, zaprosił do udziału w postępowaniu 6 Wykonawców (to jest więcej niż wymagają tego przepisy ustawy Pzp), którzy świadczą w ramach prowadzonej działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia.
Zaproszenie do składania ofert ww. Wykonawców nie narusza istoty trybu zapytania o cenę.
W dalszym ciągu jedynym czynnikiem decydującym o wyborze oferty pozostaje cena. Zasada konkurencyjności nie jest naruszona - zaproszenia zostaną wysłane do wszystkich tych Wykonawców.
Wskazani Wykonawcy nie są ze sobą powiązani personalnie, podmiotowo ani kapitałowo.
Uzasadnienie prawne: Tryb zapytania o cenę - na podstawie art. 69 -73 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.