To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 73877 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61954 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - dostawa tabletów, dysków i czytników książek elektronicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ, Część 2 - dostawa urządzeń sieciowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ. W przypadku sprzętu komputerowego stanowiącego część drugą niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit a) Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 - z późniejszymi zmianami) pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z obowiązującą stawką podatku VAT. 1.W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-2 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do Collegium Norvidianum sala CN-223 II piętro- Dział Teleinformatyczny Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz prawnych. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1a-2a do SIWZ. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-2 wymagane jest zapewnienie wymaganych w Formularzu oferowanych parametrów technicznych (zał. nr1a-2a) (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. 6. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu. 7. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez uprawniony i autoryzowany podmiot serwisowy obejmującego przedmiot zamówienia na zasadach ogólnych gwarancji. Wymagane jest wskazanie w Formularzu oferowanych parametrów technicznych danych teleadresowych (nazwa, adres, telefon, faks, e-mail) firmy serwisowej, świadczącej usługi gwarancyjne. 8. Trzykrotna naprawa sprzętu (sumowane są naprawy dotyczące także różnych elementów sprzętu) w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg od daty wymiany. 9. W przypadku wymiany rzeczy na wolną od wad albo w przypadku dokonania istotnych napraw rzeczy, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Jeśli naprawiona została część, gwarancja biegnie na nowo odpowiednio do wymienionej części. 10. Dostawa w każdej części sprzętu fabrycznie nowego i spełniającego wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. 11. Wystawienie Zamawiającemu odrębnych faktur na poszczególne pozycje/sztuki zgodnie z danymi zawartymi w załącznikach do poszczególnych specyfikacji technicznych, w części 1- 14 faktur, w części 2- 3 faktury. Podstawą zapłaty są poprawnie wystawione faktury z załączonymi dokumentami ilościowego oraz jakościowego odbioru przedmiotu umowy (protokół odbioru bez zastrzeżeń), podpisanymi przez obie strony lub pisemnie upoważnione przez nie osoby. 12. Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim, kart gwarancyjnych, specyfikacji technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia wraz ze sterownikami w przypadku, gdy wymagane są w Formularzu oferowanych parametrów technicznych, w pozostałych przypadkach na ewentualne żądanie Zamawiającego. 13. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy tj. od dnia przekazania sprzętu Zamawiającemu wynosi: dla części 1-2 - 30 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Sprzęt komputerowy wymieniony w części 2 pn.: Dostawa urządzeń sieciowych jest finansowany z projektu: Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa tabletów, dysków i czytników książek elektronicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CRANN Sp z o. o, Ul. Budryka 4, 30-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4984,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5270,55
Oferta z najniższą ceną: 4625,92 / Oferta z najwyższą ceną: 7495,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa urządzeń sieciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
- Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk, Ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2647,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5239,80
Oferta z najniższą ceną: 5239,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6506,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.