Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Biała Piska: Dostawa żwiru do wykonania bieżących remontów dróg gminnych
o nawierzchniach żwirowych
Numer ogłoszenia: 73882 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4241350, 4241363, fax 0-87 4241351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żwiru do wykonania bieżących remontów dróg gminnych o nawierzchniach żwirowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na dostawę żwiru do wykonania bieżących remontów dróg gminnych o nawierzchni żwirowej. Wymagana ilość dostawy 2700 ton. Mieszanka żwirowa powinna mieć optymalne uziarnienie wg norm PN-B-11111[2]. Cena dostawy żwiru powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, a w szczególności: a)koszty transportu do miejsca wbudowania (zestawienie zapotrzebowania na żwir wraz z przybliżonymi odległościami transportu stanowi załącznik do projektu umowy), b)koszty zakupu żwiru, c)ryzyko handlowe wynikające z realizacji zamówienia, d)inne koszty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.21.20 - Żwir Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.21.20 - Żwir .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 6.1 SWIZ oraz złożenie oświadczenia określonego w pkt.6.4 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 6.3 SIWZ oraz złożenie oświadczenia określonego w pkt. 6.4 SWIZ. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ oraz oświadczenia określonego w pkt 6.4 SIWZ . 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10, ust. 2 pkt. 1 - 4). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt. 6.4 SWIZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605): Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 3. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca - wg załącznika nr 3 do SIWZ, w przypadku wykazania sprzętu dzierżawionego należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem umowy dzierżawy. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BIAŁA PISKA
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Białej Piskiej z podziałem na części.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
więcej: przetargi BIAŁA PISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.