eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. ROZLICZEŃ ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Lębork: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. ROZLICZEŃ ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL
Numer ogłoszenia: 73909 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA DS. ROZLICZEŃ ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KSIĘGOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta ds. rozliczeń, rowadzenie obsługi księgowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: CZĘŚĆ A a) wykształcenie co najmniej średnie, b) posiadanie doświadczenia we rozliczaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub ukończenie szkolenia z zakresu zarządzania lub rozliczania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, c) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym (min. 1 rok), d) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, potwierdzona oświadczeniem, e) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, oraz ustawy Karta Nauczyciela, potwierdzona oświadczeniem, f) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), potwierdzona oświadczeniem, g) posiadanie zdolności organizacyjnych, h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. CZĘŚĆ B j) wykształcenie co najmniej średnie, k) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, l) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, potwierdzona oświadczeniem. m) doświadczenie zawodowe - minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku księgowej, n) umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, program księgowo - finansowy), potwierdzona oświadczeniem, o) posiadanie zdolności organizacyjnych, p) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, q) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5. Dokument poświadczający okres pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku księgowego - wymagany dla obsługi księgowej, 6. Dokument (oświadczenie Wykonawcy i kserokopia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia) potwierdzający znajomość rozliczania realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych. 8. Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO KL i generatora wniosków o płatność. 9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 10. Dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe pracy w administracji publicznej na stanowisko urzędniczym - wymagany dla Asystenta ds. rozliczeń 11. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, 13. Oświadczenie o umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, program finansowo- księgowy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 12:00, miejsce: w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODNOSZENIE KWALIFIKACJI NAUCZYCIELI W POWIECIE LĘBORSKIM WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PO KL.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A - pełnienie funkcji asystenta ds. rozliczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. rozliczeń - 1 osoba, do którego obowiązków będzie należało: 1) Rozliczenie finansowe w uzgodnieniu z Koordynatorem projektu poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu. 2) Odpowiedzialność za rozliczenie projektu, w szczególności za terminowe i prawidłowe przygotowanie wniosków o płatność w zakresie postępu finansowego projektu. 3) Rzetelne i terminowe sporządzanie, w oparciu o informacje dostarczone przez Lidera i Partnera Projektu, wniosków o płatność w części dotyczącej postępu finansowego projektu wraz z zebraniem wszystkich niezbędnych załączników oraz sporządzenie końcowego wniosku o płatność. 4) Współpraca z Koordynatorem projektu oraz zespołem projektowym w celu prawidłowej realizacji zadań wynikających z budżetu projektu oraz zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. 5) Oznaczanie i opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, w tym kwalifikowanie wydatków strukturalnych, weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 6) Dokonywanie klasyfikacji dokumentów ze względu na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkość zrealizowaną, źródła finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowalne, kategorie dodatkowe - zależnie od potrzeb projektu. 7) Wykonywanie czynności rozliczeniowych związanych z realizacją projektu. 8) Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków projektu. 9) Kompletowanie dokumentacji księgowo-finansowej niezbędnej do rozliczenia projektu i przekazywanie Liderowi sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 10) Monitorowanie kosztów projektu. 11) Weryfikacja składanych rozliczeń w zakresie poprawności wydatków projektu. 12) Realizacja zagadnień zgodnych z zapisami zawartymi we wniosku, w tym z budżetem i harmonogramem realizacji projektu oraz zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających ze szczegółowego budżetu projektu. 13) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 14) Współpraca w zakresie realizacji płatności projektu z Wydziałem Finansowo- Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku i Urzędu Miejskiego w Lęborku. 15) Rzetelne i terminowe sporządzanie miesięcznych raportów finansowych z przebiegu realizacji projektu dla Lidera i Partnera projektu. 16) Przygotowanie i realizacja wspólnie z Koordynatorem Projektu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 17) Rozliczenie finansowe z Partnerem projektu, w trakcie trwania realizacji projektu oraz rozliczenie końcowe, w tym przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej do Partnera projektu. 18) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 19) Przygotowywanie korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 20) Przygotowanie i bieżąca aktualizacja, we współpracy z Koordynatorem projektu oraz obsługą księgową projektu, harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych. 21) Przygotowanie miesięcznych raportów o finansowym postępie w realizacji projektu, w tym sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 22) Przygotowanie dokumentacji do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, również po jego zakończeniu. 23) Obecność podczas kontroli projektu. 24) Współpraca z Wykonawcami w zakresie prawidłowego rozliczania zawartych umów. 25) Kontrolowanie wydatkowania środków finansowych dotyczących projektu. 26) Prowadzenie archiwizacji dokumentacji projektowej. 27) Rozliczanie wkładu własnego niefinansowego Powiatu Lęborskiego. 28) Sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków na realizację projektu. 29) Dokonywanie innych czynności zleconych przez Koordynatora projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B - prowadzenie obsługi księgowej projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi księgowej projektu - 1 osoba, do obowiązków, której będzie należało: 1) Uzgadnianie działań z Koordynatorem projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektów. 2) Księgowanie i realizacja płatności projektu we współpracy z Wydziałem Finansowo-Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku i Urzędu Miejskiego w Lęborku. 3) Uzgodnienia w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą. 4) Współpraca w zakresie księgowości z Partnerem projektu, 5) Bieżące uzgadnianie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym potrzeb finansowych na realizację kolejnych transz projektu. 6) Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi. 7) Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu). 8) Prowadzenie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 9) Bieżąca kontrola zgodności harmonogramu finansowego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe. 10) Przygotowanie i aktualizacja we współpracy z Koordynatorem projektu oraz Asystentem ds. rozliczeń harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach programowych. 11) Przygotowanie miesięcznych raportów o finansowym postępie w realizacji projektu, w tym sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 12) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 13) Zgłaszanie osób zatrudnionych w projekcie do ubezpieczeń. 14) Sporządzanie list płac, księgowanie, rozliczanie i dokonywanie potrąceń z list płac na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego. 15) Ewidencja faktur i rachunków w księgach rachunkowych. 16) Dokonywanie płatności związanych z realizacją projektu. 17) Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu. 18) Współpraca z Koordynatorem Projektu, Asystentem Koordynatora oraz Asystentem ds. Rozliczeń w celu prawidłowej realizacji zadań wynikających z budżetu projektu oraz prawidłowego przepływu informacji. 19) Przygotowania dokumentacji do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, również po jego zakończeniu. 20) Współpraca z organami kontrolującymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.