Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Zawadzkie: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na Przebudowę budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap I:
Budowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod - kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47.
Numer ogłoszenia: 73912 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zawadzkiego , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4616551, faks 077 4616552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na Przebudowę budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap I: Budowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod - kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego projektu Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Zawadzkiem wraz z rozbudową o część Gimnazjalną. Etap I: Budowa budynku gimnazjum wraz z wewnętrznymi instalacjami wod - kan, wentylacji i elektryczną oraz infrastrukturą towarzyszącą w Zawadzkiem przy ul. Opolskiej 47, w zakresie branży: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacji sanitarnej i elektrycznej. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie podstawowe czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności: 1/ udział w przekazaniu placu budowy, 2/ sprawdzenie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, 3/ sporządzania meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, 4/uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, 5/ udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, 6/ sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 7/ udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, 8/ sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, 9/ sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, 10/ prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego, 11/zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 12/ prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych 13/ rozliczanie rzeczowe i finansowe zamówienia na roboty budowlane, 14/ stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego 15/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00 - 74.23.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia-nie spełnia-, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, wg wzoru zamawiającego. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : - Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 4 usług w nadzorowaniu budynków o kubaturze 13 000,00m3, przy czym co najmniej 2 projekty o wartości powyżej 5.000 000zł (netto) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie m.in. referencje , protokoły odbioru . - Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z uprawnieniami budowlanymi w branży oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W tym celu należy wskazać osoby spełniające warunki w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlanej - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, - instalacji sanitarnej i elektrycznej - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymienionych warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Forma dokumentów Wymagane dokumenty w ppkt 1/ i 2/ należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie ,pok. nr 102 lub na naszej stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:30, miejsce: 02.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem , ul. Dębowa 13 , 47-120 Zawadzkie, sekretariat ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.