To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-26
Ogłoszenie nr 73935 - 2017 z dnia 2017-04-26 r.
Olkusz: Przebudowa ul. 1 Maja w Bukownie - droga powiatowa 1063K.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35156-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, krajowy numer identyfikacyjny
27625504500000, ul.
ul. Mickiewicza
2,
32300
Olkusz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
032 6430414, 6476670, faks
326 430 490, e-mail
przetargi@sp.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sp.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. 1 Maja w Bukownie - droga powiatowa 1063K.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZP.272.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w ramach zadania pn.: "Przebudowa ul. 1 Maja w Bukownie - droga powiatowa 1063K". Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana obejmująca: - Przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni bez zmiany parametrów geometrycznych na odcinkach: km 0+000 ÷ 0+563,67 i km 1+000,31 ÷ 2+476,72, - Korektę istniejącego skrzyżowania z ul. Pocztową z wprowadzeniem brukowań kostką kamienną, - Zabudowę elementów uspokojenia ruchu (progi wyspowe 30 szt.), - Uzupełnienie chodników w ciągu drogi od ul. Spacerowej do ul . ks. Zelka po stronie południowej (km 0+011,43 ÷ 0+352,00) oraz od ul. Kościuszki do ul . Borowskiej po stronie północnej (2+430,31 ÷ 2+484,22), - Zabudowę elementów bezpieczeństwa ruchu (poręcze łańcuchowe), - Wykonanie kanalizacji deszczowej o łącznej długości 468 m, odwodnienie na pozostałych odcinkach nie ulegnie zmianie i będzie odbywać się poprzez istniejącą kanalizację deszczową, - Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - Lokalne przebrukowania chodników km 0+352,00 ÷ 0+454,00 oraz rejonie skrzyżowania z ul. Pocztową. Parametry techniczne przyjęte do projektowania: Droga: jednojezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa, Prędkość projektowa: 40km/h ÷ 50km/h , Przekrój: uliczny , Szer. Pasów ruchu: 2 x 3,00m = 6,00 [m] - km 0+000 ÷ 0+529,18; 2 x 3,25m = 6,50 [m] - km 0+529,18 ÷ 2+415,00 , Nawierzchnia jezdni: bitumiczna, Chodnik: lewostronny i prawostronny o szerokości 2,00 [m] z betonowej kostki brukowej , Skrzyżowania z drogami publicznymi: bitumiczne, skrzyżowanie z ul. Pocztową w kostce granitowej, Zjazdy do posesji: w konstrukcji z kostki brukowej betonowej, Kategoria obciążenia ruchem: KR 3 , Odwodnienie powierzchniowe: istniejąca kanalizacja deszczowa z dobudową odcinka D0 ÷ D1 oraz SD1 ÷ SD13. Zamawiający posiada dokumentację techniczną, która stanowi załącznik nr 12a i 12b do SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp. oraz dopuszczenia do wykorzystania w budownictwie a przed ich wbudowaniem uzyskać uprzednią zgodę/akceptację Zamawiającego. Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę nr 541/2016 z dnia 23.08.2016r. oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę nr 989/2010 z dnia 01.12.2010r. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik: nr 7a i 7b do SIWZ - Przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego przedkładania Zamawiającemu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych umożliwiającej określenie stopnia realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z Kodeksem Pracy. Są to: - przygotowanie frontu robót, - nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót z dokumentacją, - zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, - zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót, - kierowanie grupą podległych pracowników, - nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. rozbiórkowych, ziemnych, nawierzchniowych, odwodnieniowych, oraz przy wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej dwóch osób realizujących ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy jak i podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 13 umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45233300-2,
45233250-6,
45233260-9,
45231300-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4353658.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2428453.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Remont filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi, w ciągu ul. 29 - go Listopada
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1080K Osiek - Zawada - Gorenice w miejscowości Zawada"
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.